abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 19:32:25 #151
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54766552
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:31 schreef blomst het volgende:

[..]

daar zit hij wel vaker
Heb ik hem ook gehad, na een verkeersongeval, dat wel, niet voor buikgriep.
be nice or go away
pi_54766623
Ik heb onlangs ook een infuus iets onder mijn pols (binnenzijde) gehad, dus kan wel
pi_54766638
Nadia: Best wel lief van m'n moeder die is helemaal hierheen gecrost. Van Nijmegen naar Eemnes is toch een heel eind...
pi_54766644
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
Vanavond Jan bij Jensen.

Naad: ik mag niet meer stylen van de kapper, maar ik weet niet wat ik nu moet doen.
De buikgriep/abortus is snel weer weg: ze huppelt weer vrolijk rond.
Met een buikgriep gaat dat niet.
Was dus een verstopte drol, die haar dwars zat.
Precies! Die heeft zich gewoon helemaal leeg gescheten...daarom voelt ze zich nu zo goed natuurlijk...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54766719
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

En in deze....

[ afbeelding ]

Tuurlijk Brian, we moeten de context kennen.....
Vraag aan Brian: Als het allemaal niet zo erg was waarom moest Luuk je dan in een soort houtgreep van Amanda vandaan uit die douche halen? Nou???
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:45:04 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_54766739
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
Ik heb onlangs ook een infuus iets onder mijn pols (binnenzijde) gehad, dus kan wel
OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?

Misschien hebben ze haar in het hokje onderzocht , ze was nl in no time weer terug, na ongeveer 1 1/2 uur.

Onmogelijk vanuit Eemnes naar Hilversum,......onderzoek, uitslag en terug........

En dan is de uitslag een buikgriepje?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766740
Jaap:"I wanna focking die" Hij gaat lekker.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 19:49:30 #158
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54766859
Dr. Mengele met tzie Wundermachien heeft goed werk verricht.
Ik zie het verschil meteen
Er kan er maar één de domste zijn
pi_54766880
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?

Misschien hebben ze haar in het hokje onderzocht , ze was nl in no time weer terug, na ongeveer 1 1/2 uur.

Onmogelijk vanuit Eemnes naar Hilversum,......onderzoek, uitslag en terug........

En dan is de uitslag een buikgriepje?
Kan wel, kwartiertje ben je in het ziekenhuis, onderzoek van een half uur/drie kwartier en weer terug......Maar het lijkt een beetje mediterraan gedrag. Hoop heisa, je denkt dat ze dood gaan en uiteindelijk is er niet zo heel veel aan de hand.....
  woensdag 21 november 2007 @ 19:50:35 #160
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54766884
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?

Misschien hebben ze haar in het hokje onderzocht , ze was nl in no time weer terug, na ongeveer 1 1/2 uur.

Onmogelijk vanuit Eemnes naar Hilversum,......onderzoek, uitslag en terug........

En dan is de uitslag een buikgriepje?
Je hebt ook een ziekenhuis in Blaricum, is waarschijnlijk dichterbij?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54766894
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dr. Mengele met tzie Wundermachien heeft goed werk verricht.
Ik zie het verschil meteen
[ afbeelding ]
Ik ook, ze lijkt wel iets dikker
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:52:28 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_54766935
VV: Geen woord over de douche scene alleen koetjes en kalfjes.
19:12 - Jaaps zwakke kant
quote:
Brian stopt met het kijken van voetbal om eens lekker met zijn meisje in bed te liggen. De twee knuffelen met elkaar en bespreken speltactieken. Ook gaat het over de grote Miljonair en de grap met de 10.000 euro die hij een aantal weken geleden uithaalde. “Ik geloof niet dat al zijn verdriet onoprecht was”, spreekt hij uit. Amanda is het helemaal met hem eens. “Vooral dat eerste telefoongesprek met Cora… Hij huilde echt”, vult ze hem aan. Zouden de twee Jaap gaan pakken op zijn uiting van zwakte?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766947
20:30 u Vuurshow door Ronald Kolk in de kooi.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54766959
Het kind heeft een verstopping of de darmen zijn misschien onrustig omdat ze eens aan het werk willen. Ze vreet toch ook niks. Ben nog steeds benieuwd wat ze nu bedoelde met de brief vanmorgen, ze gaat een keuze maken die in het nadeel van Brian en Amanda gaat zijn.
Ook heeft ze niet alleen die zetpillen gekregen maandag maar meerdere medicijnen waarvoor ze snel een kwaal moest verzinnen. Ze liegt echt heel slecht.
Go hard or go home
pi_54766961
Nadia is dus afgevoerd met een buikgriepje zegt ze tegen de butler.
"Ja het heerst erg, iedereen heeft het"
"In het huis ook?"
"Ja!"
En dan snel: "Achter heeft iedereen het"

Ze verzint ze gewoon waar je bijstaat.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:53:55 #166
130755 Kinga
versier hier
pi_54766972
Nadia heeft zo'n kutstem...
  woensdag 21 november 2007 @ 19:55:31 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54767028
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
Ik heb onlangs ook een infuus iets onder mijn pols (binnenzijde) gehad, dus kan wel
Nadia een beetje inschattende, zou ze met die infuus-pleister blijven rondparaderen zodat iedereen ziet dat ze in het ziekenhuis de dood in de ogen heeft gekeken.
En als ik naar die afschuwelijke kledingcombi kijk op de cap van IkWeetNiets, kijk ik ook de dood in de ogen. Wat een wanstaltige kledingkeuze .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 19:55:50 #168
130755 Kinga
versier hier
pi_54767036
Ik ben nog steeds verliefd op Dimitri
pi_54767042
Nadia is een kut wijf
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 21 november 2007 @ 19:57:08 #170
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54767065
Voordat we weer helemaal stil staan op fok mag ik misschien op het DGK uitwijkforum wijzen: http://fokjoe.multiforum.nl/
Er kan er maar één de domste zijn
pi_54767071
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:56 schreef Soury het volgende:
Nadia is een kut wijf
Een aandachtshoerrrrrrr
pi_54767140
Nadia en haar TV-momentje met Dimitri..... Ze geniet ervan.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767154
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:00:53 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_54767156
Huub: Dennix, ik hoorde dat je geen botox in mocht laten spuiten, klopt dat?

Dennix: Ben je gek, ik laat geen botox inspuiten man?

Einde verhaal......Dennix mocht zich niet in laten spuiten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767168
Nadia: "Dennis gaat niet weg hoor, 100%"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:02:47 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_54767173
Ik lig in een deuk om Jaap.

Cameltoe, cameltoe.......
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767176
Jaap:"Ik haat mezelf"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767177
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef Dark het volgende:

[..]

Je hebt ook een ziekenhuis in Blaricum, is waarschijnlijk dichterbij?
Voor wat het waard is; toen ze terug kwam zei ze dat het ver rijden was naar het ziekenhuis.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54767188
Jaap: "schattie, schattie, cameltoe" Hij is aan het doorflippen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767191
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Aanstellerij denk ik.. mag hopen dat ze haar haar dermate verbouwen dan ze in een echt dip raakt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54767223
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nadia een beetje inschattende, zou ze met die infuus-pleister blijven rondparaderen zodat iedereen ziet dat ze in het ziekenhuis de dood in de ogen heeft gekeken.
En als ik naar die afschuwelijke kledingcombi kijk op de cap van IkWeetNiets, kijk ik ook de dood in de ogen. Wat een wanstaltige kledingkeuze .
Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:07:59 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_54767259
Er is eten, Dennix happy, Brian op bed, Huub en Lieke bespreken de douche scene en FOK is zo traag als de drol die in de weg zat bij Naad.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767263
Lieke: "Het was geen aanstelleritis van Nadia"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767300
"Nadia is weggetild door Dennis en Sven, het was geen grapje."
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:09:37 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_54767311
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke: "Het was geen aanstelleritis van Nadia"
Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?
Door wrijving ontstaat glans
pi_54767337
Lieke heeft Amanda gerustgesteld. Daar heeft ze kennelijk de dank van Nadia aan te danken.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767359
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?
Imho wil ze zo graag "vriendinnen" in huis.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767371
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Er is eten, Dennix happy, Brian op bed, Huub en Lieke bespreken de douche scene en FOK is zo traag als de drol die in de weg zat bij Naad.
Maar wel vervelend, hoop dat het nu snel opgelost wordt.
Door wrijving ontstaat glans
pi_54767387
Jaap eet weer als vanouds..... Friet en mayo, zo te zien.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767391
Jaap is weer gestopt met lijnen?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:13:05 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54767396
Naad eet gezellig mee ondanks haar heftige buikgriep?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767412
Amanda is niet blij met de nieuwe laarzen....

Verwend rotwijf.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767435
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".
Ook niet uit "Gooi-Noord" nee.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767437
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Naad eet gezellig mee ondanks haar heftige buikgriep?
Dit is de meest wonderbaarlijke genezing die ik ooit gezien heb.
En toch twijfelen ze niet aan haar verhaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 20:15:37 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54767449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef beroepslurker het volgende:

Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..
Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54767463
Brian is depri.
Het onrecht dat deze zelfverklaarde heilige wordt aangedaan en de manier waarop hij publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld ondanks al zijn goede bedoelingen is ook ondraaglijk. Maar dat is nu eenmaal het lot van deze hedendaagse Jezus Christus.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:16:45 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_54767465
Ik verwacht nog wel een SL vanavond, Jaap is behoorlijk recalcitrant.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767480
Vaag, heel vaag met Nadia..... Lieke vergeleek de symptomen met een cyste...... Maar ook dan ben je toch niet met anderhalf uur terug ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767488
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok .
Daar zocht ik al maanden naar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')