abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54765822
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765826
en jah hoor huub krijgt weer de schuld van brian omdat hij een bloedzuiger is
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765835
ja hoor het is huub zijn schuld weer, tjonge tjonge wat een vuile rat is het toch
pi_54765839
amanda vertelt nu wat er bij de febo besproken is over de haarstukken. Let op brian gaat zo para worden ik schat over 5 minuten
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 19:04:41 #105
184769 crew  Deisyy
pi_54765860
volgens Brian moet amanda afkicken van haar extension-verslaving
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54765862
Brian ziet extentions als een verslaving......

"Snap je dat een beetje?" Heerlijk denigrerend weer......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765868
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
Er is flink in geknipt deze dus.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:05:21 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54765873
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
Eigenlijk was het de schuld van Huub, die luisterde niet naar de speaker.

Huub was niet eens in de buurt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765874
Amanda krijgt een pruik.
pi_54765879
Jah Brian voelt zich niet gewaardeerd in Jenssen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:06:28 #111
168951 STAP01
body and brain
pi_54765888
Nu zie je maar weer! What goes around, comes around!!! Amanda moet dr hairextensions eruit en Brian staat vrijdag voor heel Nederland voor de grootste Jan Lul van de GK!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54765905
Two morons op Stream 1..... Man wat hebben die elkaar gevonden in domheid, zeg.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:07:10 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_54765908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
Dit was de promo.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765910
Na hairgate krijgen we pukkelgate en st brian heeft daar uiteraard ook een mening over omdat hij van alles verstand heeft.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765919
amanda wil het niet over haar eerdere plekjes op haar gezicht hebben wanttttttt als je er aan denkt krijg je het
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:07:57 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765924
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Prospera het volgende:
Jah Brian voelt zich niet gewaardeerd in Jenssen.
Hij krijgt precies die waardering die hij verdient.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54765954
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Nu zie je maar weer! What goes around, comes around!!! Amanda moet dr hairextensions eruit en Brian staat vrijdag voor heel Nederland voor de grootste Jan Lul van de GK!
Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:09:17 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_54765956
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
Two morons op Stream 1..... Man wat hebben die elkaar gevonden in domheid, zeg.....
En een van de twee is de potentïele winnaar van dat hok........way to go Flens.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765961
Het is nu wel zo dat alle dingen die in het huis gebeuren en die niet bestraft worden toch nog bij Jensen naar voren komen. Jensen is een soort side kick van het hokje. Zou dat dan toch zijn omdat er op de streams zoveel gereageerd wordt?
Wel erg makkelijk voor het hokje, hoeven ze zelf geen uitspraken en exits te doen en iedereen krijgt het toch te zien....
pi_54765962
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
En in deze....



Tuurlijk Brian, we moeten de context kennen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765972
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
Na hairgate krijgen we pukkelgate en st brian heeft daar uiteraard ook een mening over omdat hij van alles verstand heeft.
En anders pakt hij het naslagwerk van V. Beckham erbij..
Door wrijving ontstaat glans
pi_54765974
Heb de cossen nog niet helemaal nagelezen.. maar Huub en Jaap hadder het er net over dat Jaap heeft gedaan of hij helemaal bezopen was bij Jenssen.. en dat zelfs de produktie daar het geloofde.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:10:24 #123
168951 STAP01
body and brain
pi_54765978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!
En ik hoop dat het nog veel erger wordt!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 21 november 2007 @ 19:12:29 #124
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54766046
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Clank het volgende:
Heb de cossen nog niet helemaal nagelezen.. maar Huub en Jaap hadder het er net over dat Jaap heeft gedaan of hij helemaal bezopen was bij Jenssen.. en dat zelfs de produktie daar het geloofde.
Terror Jaap was even terug?
Wel kijken komende vrijdag dus!
be nice or go away
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 19:12:40 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54766052
Ik ga maar weer streams nemen, dit móet mis gaan
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54766056
nadia tegen amanda"heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou smakkkkkk"
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:13:16 #127
168951 STAP01
body and brain
pi_54766067
Amanda heeft gemakshalve maar haar halsband omgedaan. Riempje eraan voor dr baasje en hij kan haar zo bij zich houden!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 21 november 2007 @ 19:14:15 #128
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54766093
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:13 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft gemakshalve maar haar halsband omgedaan. Riempje eraan voor dr baasje en hij kan haar zo bij zich houden!
Zelfbescherming, kan ze gesleept worden ipv het kot doorgemikt te worden.
be nice or go away
pi_54766118
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

En in deze....

[ afbeelding ]

Tuurlijk Brian, we moeten de context kennen.....
Ze hebben de eerste gezien,want Jaap blokte de camera zei Huub.
pi_54766123
Nadia: Door mij is die fotoshoot niet doorgegaan zeker?
Amanda: Boeien!
pi_54766149
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ga maar weer streams nemen, dit móet mis gaan


En Amanda kruipt maar weer eens tegen Para-Brian aan.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54766173
er wordt grieks besteld en naad wil veel gyros...........verstandige keuze lijkt mij bij een buikgrieppatient
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:17:41 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_54766176
Na een ziekenhuisbezoek weer helemaal het mannetje.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766179
Vanavond Jan bij Jensen.

Naad: ik mag niet meer stylen van de kapper, maar ik weet niet wat ik nu moet doen.
De buikgriep/abortus is snel weer weg: ze huppelt weer vrolijk rond.
Met een buikgriep gaat dat niet.
Was dus een verstopte drol, die haar dwars zat.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54766189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:15 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Ze hebben de eerste gezien,want Jaap blokte de camera zei Huub.
RTL censuur all over iig....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54766219
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Na een ziekenhuisbezoek weer helemaal het mannetje.

[ afbeelding ]
Is dat nu een She-male ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54766229
pi_54766274
nadia heeft een heus infuus gehad kijk maar naar haar pols. (en is rectaal getoucheerd om die drol eruit te pulken
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54766276
Happy couple

De 1 afgezeken door Jensen en de ander krijgt morgen haarstukjes.
Haarstukjes kan je föhnen en tangen



Ahhhh Naad heeft een infuus gehad in haar pols
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:21:19 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_54766282
Ach, Naad heeft ook een infuus gehad in haar pols, niet te zien op de stream en ook een onlogische plaats voor een infuus.

Infuus brengen ze normaal gesproken aan op je bovenhand.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766316
Whehehehe, 'ik moet kotsen!!' en dat hebben we al 100x gehoord maar niet kotsen he. Nog geen één keer.
En dat wil actrice worden?
Go hard or go home
pi_54766335
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Ach, Naad heeft ook een infuus gehad in haar pols, niet te zien op de stream en ook een onlogische plaats voor een infuus.

Infuus brengen ze normaal gesproken aan op je bovenhand.
dat mens is echt ziekelijk aan het liegen en het ergste is dat zij het zelf nog gelooft ook
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54766345
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Ach, Naad heeft ook een infuus gehad in haar pols, niet te zien op de stream en ook een onlogische plaats voor een infuus.

Infuus brengen ze normaal gesproken aan op je bovenhand.
Heel scherp
Ze verzint ze waar je bij staat.

Naad: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.


Iemand nog een lammetjestheetje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:25:43 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_54766349
Naad: Schatje, heb ik een cameltoe, ik durf bijna niet rond te lopen zo.

Mèn, wat haat ik die aandachtshoer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766415
Dennis drinkt braaf zijn lammetjesthee

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54766459
Denix heeft een grote mond over de voetballers van Nederland.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:29:47 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_54766471
17:09 - Ze is terug!
quote:
De gouden poort gaat weer open en een auto rijdt over het grindpad naar het huis. Nadia stapt de auto uit en huppelt naar de voordeur. “Schatjes!”, roept ze. Amanda rent meteen naar haar vriendin toe “Je hebt me helemaal dood laten schrikken!”, roept ze. Ook Dennis krijgt een lange omhelzing en daarna staan ze met zijn drieën geknuffeld. “Ik heb gewoon buikgriep, hele heftige”, begint ze te praten. “Je hebt geen zwangerschapstest gedaan?”, vraagt Amanda verbaasd. “Nee dat was niet nodig…”, antwoordt de brunette zachtjes. Uiteindelijk vertelt ze dat de behandeling voor haar buik er helemaal niets mee te maken had. “Ik was al te lang aan het doorkwakkelen met die buikgriep.” We zijn blij dat je er weer bent Nadia!

Bron: VV.

Dr. Charlatan, slaap zacht..
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54766506
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
nadia heeft een heus infuus gehad kijk maar naar haar pols. (en is rectaal getoucheerd om die drol eruit te pulken
Is standaard zo'n naaldje alvast plaatsen, dan kunnen ze indien nodig een infuus aanleggen, dus daar hoeft ze niet zielig over te doen, dramaqueen
Door wrijving ontstaat glans
pi_54766513
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Ach, Naad heeft ook een infuus gehad in haar pols, niet te zien op de stream en ook een onlogische plaats voor een infuus.

Infuus brengen ze normaal gesproken aan op je bovenhand.
daar zit hij wel vaker
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 19:31:11 #150
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54766517
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:21 schreef Prospera het volgende:
Happy couple

De 1 afgezeken door Jensen en de ander krijgt morgen haarstukjes.
Haarstukjes kan je föhnen en tangen
Misschien krijgt ze er ook wel zo'n mooie kap-kop bij, dat hoeft het haar niet eens op haar hoofd te zitten als ze het aan het mishandelen is.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')