abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54765822
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765826
en jah hoor huub krijgt weer de schuld van brian omdat hij een bloedzuiger is
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765835
ja hoor het is huub zijn schuld weer, tjonge tjonge wat een vuile rat is het toch
pi_54765839
amanda vertelt nu wat er bij de febo besproken is over de haarstukken. Let op brian gaat zo para worden ik schat over 5 minuten
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 19:04:41 #105
184769 crew  Deisyy
pi_54765860
volgens Brian moet amanda afkicken van haar extension-verslaving
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54765862
Brian ziet extentions als een verslaving......

"Snap je dat een beetje?" Heerlijk denigrerend weer......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765868
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
Er is flink in geknipt deze dus.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:05:21 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54765873
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......

De Sukkel....
Eigenlijk was het de schuld van Huub, die luisterde niet naar de speaker.

Huub was niet eens in de buurt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765874
Amanda krijgt een pruik.
pi_54765879
Jah Brian voelt zich niet gewaardeerd in Jenssen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:06:28 #111
168951 STAP01
body and brain
pi_54765888
Nu zie je maar weer! What goes around, comes around!!! Amanda moet dr hairextensions eruit en Brian staat vrijdag voor heel Nederland voor de grootste Jan Lul van de GK!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54765905
Two morons op Stream 1..... Man wat hebben die elkaar gevonden in domheid, zeg.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:07:10 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_54765908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
Dit was de promo.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765910
Na hairgate krijgen we pukkelgate en st brian heeft daar uiteraard ook een mening over omdat hij van alles verstand heeft.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54765919
amanda wil het niet over haar eerdere plekjes op haar gezicht hebben wanttttttt als je er aan denkt krijg je het
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:07:57 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54765924
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Prospera het volgende:
Jah Brian voelt zich niet gewaardeerd in Jenssen.
Hij krijgt precies die waardering die hij verdient.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54765954
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Nu zie je maar weer! What goes around, comes around!!! Amanda moet dr hairextensions eruit en Brian staat vrijdag voor heel Nederland voor de grootste Jan Lul van de GK!
Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 19:09:17 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_54765956
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
Two morons op Stream 1..... Man wat hebben die elkaar gevonden in domheid, zeg.....
En een van de twee is de potentïele winnaar van dat hok........way to go Flens.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54765961
Het is nu wel zo dat alle dingen die in het huis gebeuren en die niet bestraft worden toch nog bij Jensen naar voren komen. Jensen is een soort side kick van het hokje. Zou dat dan toch zijn omdat er op de streams zoveel gereageerd wordt?
Wel erg makkelijk voor het hokje, hoeven ze zelf geen uitspraken en exits te doen en iedereen krijgt het toch te zien....
pi_54765962
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
En in deze....



Tuurlijk Brian, we moeten de context kennen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54765972
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
Na hairgate krijgen we pukkelgate en st brian heeft daar uiteraard ook een mening over omdat hij van alles verstand heeft.
En anders pakt hij het naslagwerk van V. Beckham erbij..
Door wrijving ontstaat glans
pi_54765974
Heb de cossen nog niet helemaal nagelezen.. maar Huub en Jaap hadder het er net over dat Jaap heeft gedaan of hij helemaal bezopen was bij Jenssen.. en dat zelfs de produktie daar het geloofde.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:10:24 #123
168951 STAP01
body and brain
pi_54765978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!
En ik hoop dat het nog veel erger wordt!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 21 november 2007 @ 19:12:29 #124
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54766046
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Clank het volgende:
Heb de cossen nog niet helemaal nagelezen.. maar Huub en Jaap hadder het er net over dat Jaap heeft gedaan of hij helemaal bezopen was bij Jenssen.. en dat zelfs de produktie daar het geloofde.
Terror Jaap was even terug?
Wel kijken komende vrijdag dus!
be nice or go away
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 19:12:40 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54766052
Ik ga maar weer streams nemen, dit móet mis gaan
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')