Er is flink in geknipt deze dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......
De Sukkel....
Eigenlijk was het de schuld van Huub, die luisterde niet naar de speaker.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zegt dus eigenlijk dat het douchincident niet in de goede context is gezet......
De Sukkel....
Dit was de promo.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
Hij krijgt precies die waardering die hij verdient.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Prospera het volgende:
Jah Brian voelt zich niet gewaardeerd in Jenssen.
Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Nu zie je maar weer! What goes around, comes around!!! Amanda moet dr hairextensions eruit en Brian staat vrijdag voor heel Nederland voor de grootste Jan Lul van de GK!
En een van de twee is de potentïele winnaar van dat hok........way to go Flens.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
Two morons op Stream 1..... Man wat hebben die elkaar gevonden in domheid, zeg.....
En in deze....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:05 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er is flink in geknipt deze dus.
[ afbeelding ]
En anders pakt hij het naslagwerk van V. Beckham erbij..quote:Op woensdag 21 november 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
Na hairgate krijgen we pukkelgate en st brian heeft daar uiteraard ook een mening over omdat hij van alles verstand heeft.
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Eindelijk! Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten!
Terror Jaap was even terug?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Clank het volgende:
Heb de cossen nog niet helemaal nagelezen.. maar Huub en Jaap hadder het er net over dat Jaap heeft gedaan of hij helemaal bezopen was bij Jenssen.. en dat zelfs de produktie daar het geloofde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |