Volgens noekje moet dat geneuk binnen die kooi ook ophouden maar is er maar één iemand die zich daar wat van aantrekt?quote:
Ok ok ik geef 't opquote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef dat wijf toch geen aandacht meer, pulease.
Die twee hebben gewoon nog een relatie, ze hebben alleen het naamkaartje eraf getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
Godver..........Lieke.....
uit is uit!
Uit ervaring kan ik toch zeggen dat je dan niet in bad ligt en dat je dan niet happy en vrolijk in je korte broekje aan het huppelen bent.quote:
Ja klopt , want waarom hebben ze anders deze discussie elke keer weer..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee hebben gewoon nog een relatie, ze hebben alleen het naamkaartje eraf getrokken.
Je kunt er niet omheen. Neuken is de hoofdmoot van dit kutprogramma , RTL we love you.quote:
Ik zou hem eerst een vaas op zijn kop kapot slaan en dan snel de deur dicht gooien...........wat een gezeik zeg. Hij is echt de duivel himzelfquote:Op woensdag 21 november 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Omg, conclusie van Huub en Lieke: het gaat niet slecht tussen ons. Gillend wegrennen zou ik, uit zo'n relatie.
en jou wordt ik ook zatquote:Op woensdag 21 november 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Keer op keer vraagt Huub "Zeg dan wat je voelt?" Als Lieke het verteld "Ja, maar dat is onzin" Duizenden keren de laatste maanden....zucht....eikel!
http://www.youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eMquote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub: ping
Lieke: pong
![]()
Sorry noekjequote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik toch zeggen dat je dan niet in bad ligt en dat je dan niet happy en vrolijk in je korte broekje aan het huppelen bent.![]()
Wat mogen ze ?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor de clan op de slaapkamer mag wel weer alles.Breek nu ook effe in laffe redaktie.
Gooi de Bio Stabiel dat hok in en het gaat lukken.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Ze zijn met zijn 4en weer een plannetje aan het maken om ene Robin uit te nodigen en Huub jaloers te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |