Ja, zal per religie en reden van boetedoening verschillen. Maar zo goed ben ik er verder ook niet in thuis hoor...quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.
Maar je hebt vast verschillende varianten!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef OA het volgende:
Wie heeft die TT aangepast?![]()
Wel goed overigens!![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 @ 09:03 door Surveillance-Fiets:
Topictitel: "[KSC #587]" -> "[KSC #587] Titel vrij"
Op dinsdag 20 november 2007 @ 09:04 door Frutsel:
Topictitel: "[KSC #587] Titel vrij" -> "[KSC #587] Titel vrij (maar met koffie)"
ik stem op boem-dikkiequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef OA het volgende:
Wie heeft die TT aangepast?![]()
Wel goed overigens!![]()
vogelgriep?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
gdv, ben in enkele uren tijd grieperig geworden... niet fijn
Inside information!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik hoop dat dat wel meevalt dan
Ik lek voor een kop koffiequote:
* OA geeft SF een kop heerlijk Mocca Arôme koffie!quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik lek voor een kop koffie![]()
Frutsel is eigenlijk een vrouwquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
* OA geeft SF een kop heerlijk Mocca Arôme koffie!![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En beetje 'mijn naam' invullen op de plek waar die van hem stond
das al oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Frutsel is eigenlijk een vrouw
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Frutsel is eigenlijk een vrouw
Voor mij niet hoor!quote:
Ervaring, mijn jongen, pure ervaring. Het doet me deugd dat je dat zo zeer waardeert.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:06 schreef OA het volgende:
Dankzij de stuurmanskunsten van mijn collega, waren we hier toch nog snel![]()
![]()
quote:
U heeft een probleem met correct, doch enigszins formeel, Nederlands?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ophoeren met dat taaltje ook
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ophoeren met dat taaltje ook
quote:
Spamz0rquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:50 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ervaring, mijn jongen, pure ervaring. Het doet me deugd dat je dat zo zeer waardeert.
Jahwol.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook thee in de aanbieding? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Revenge of the clones!
Staat mijn sinterklaasUI er ook in?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdate.....
FRITS!
Zit jij achter mijn Muckie aan ofzo?
Dat JIJ dr UI al in de wiki zet....
jaquote:
Ah.. Muck is een bezitquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdate.....
FRITS!
hai lid nitrosquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lid Lenny_Leonard, kan het wat minder?
quote:
lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:22 schreef OA het volgende:
* OA gaat een bakkie zetten. Iemand zin in koffie?![]()
lekka lid OAquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:22 schreef OA het volgende:
* OA gaat een bakkie zetten. Iemand zin in koffie?![]()
heul nietquote:
quote:
quote:
quote:
Ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg lid Surfeillance_Fiets ga zelf koken
is het nou wel of niet uit? Ik dacht van niet namelijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik heb vannacht met mijn ex ge-![]()
![]()
?
Tis sinds vanochtend overquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
?
zakkelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onze relatie is puur zakkelijk
Precies, ik ga elke dag langs de chineesquote:
Ken me niet schélequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg lid eer-ik, Polen is met hoofdletter P
Lid BrandX je hebt zelf een oogje op MPG dus je hoopt van wel?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het nou wel of niet uit? Ik dacht van niet namelijk?![]()
lid Surveillance_Fiets, Chinees is met hoofdletter Cquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, ik ga elke dag langs de chinees![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, ik ga elke dag langs de chinees![]()
![]()
Ohnee, zijn er nog meer dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bakkes [afbeelding]
straks komen ze allemaal langs [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lid Lenny_Leonard, kan het wat minder?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal wel vaak eten danwel laat 't bezorgen, maar ik ga daarmee stoppen.
Wordt wat duur zo
Dus tegenwoordig haal je het zelf lid eer-ik?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal wel vaak eten danwel laat 't bezorgen, maar ik ga daarmee stoppen.
Wordt wat duur zo
Ja, en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Moet je anders werk gaan zoeken![]()
Soms, of ik laat 't bezorgenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig haal je het zelf lid eer-ik?
UserPM's lezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geheime pm's
(ff inlezen, komen jullie eer-ik, SF, ff samen meekijken
)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef kloonOA het volgende:
[..]
ja [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Whehe, wist je dat nog niet [afbeelding] ?
PM's van modjes zijn veel leukerquote:
Mjin moeder woont hier nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:33 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid eer-ik waarom doet u dat dan maakt u moeder nooit wat lekkers te eten als je een keer zin hebt in een lekkere boterham met iets lekkers als jam? als je eerst een gezonde hebt gegeten dan wel he
omdat msn voor polen is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lid eer-ik waarom bent u niet op msn
Hij zegt toch niet dat die overleden isquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Nitros het volgende:
sorry lid eer-ik ik wist niet dat uw moeder al was overleden het spijt me echt ik had dat niet mogen veronterstellen excuses
m'n moeder is niet door hoor, ik woon alleen niet thuisquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Nitros het volgende:
sorry lid eer-ik ik wist niet dat uw moeder al was overleden het spijt me echt ik had dat niet mogen veronterstellen excuses
vooruit, omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
echt niet dikkop.. kom nou maar op msn /mad
je moeder is niet door?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n moeder is niet door hoor, ik woon alleen niet thuis
[..]
vooruit, omdat je 't zo lief vraagt
niet doodquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je moeder is niet door?
lid eer-ik, wat bedoeld u?
Muckgapper?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hallo lid vrolijke-frits muckgapper
Hehequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdate.....
FRITS!
Kijk, toch nog wat zinnige praat!quote:
quote:
jah, zeg dat wel. In een paar uur tijd ziek geworden, maar nog niet kotsen trouwensquote:
quote:
Komt vanzelf... kwestie van tijdquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zeg dat wel. In een paar uur tijd ziek geworden, maar nog niet kotsen trouwensDat dan weer niet.
Eensquote:
Ziek worden is kut.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zeg dat wel. In een paar uur tijd ziek geworden, maar nog niet kotsen trouwensDat dan weer niet.
Immense drukte ook.quote:
Was dat eht nummer?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja. Throw it all away - Zero 7
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten
Ik ga richting station
gewoon houden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
Ohja kut ik moet nog een boek terugbrengen naar de uni
kom eens online dan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef crossover het volgende:
Het is saai hier!
Vandaag nog school jonge?quote:
yeahquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
of ga piratenpak kopen
piratenpakken ftwquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
of ga piratenpak kopen
quote:
quote:
idem hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar eens aan de lunch.
echt, ik moet weer om 1600, maar dan moet ik elders zijn, dus geen tijd voor schoolquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt, ik moet weer om 1600, maar dan moet ik elders zijn, dus geen tijd voor school
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moggel
Moggel!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moggel
schatjequote:
goeiemoggel!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moggel
jij ook jaquote:
Doorspammenquote:
nouja zegquote:
ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
Zo. Hopelijk staan alle sinterklaas-UIen nu in de wiki
Als eer-ik klaar is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben benieuwd!
waar blijft de jouwe?
Zelfs meneer Pinguin heeft een feestelijke UIquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
.
klein pakje koffie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef MPG het volgende:
Eer, wanneer denk je tijd te hebben om mijn UI te voorzien van pepernootjes en misschien een klein pakje ofzo?
Bijvoorbeeld, met een strik eromheenquote:
In deze OP staat trouwens nog mijn "oude" nieuwe UI...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
OA, noticed that. Zie de OP van den nieuwe.
Rare jongen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
Piemels
Mits een flinke pomper bovenop mn schedelquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits een flinke pomper bovenop mn schedel![]()
![]()
Wil jij zelf geen sint en/of kerstUI ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Delegeren?
Bij mijn weten doe ik het nog steeds vrijwillig..
hij is gewoon jaloers op de mijnequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Delegeren?
Nee, ik hoef die zooi niet neequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij zelf geen sint en/of kerstUI ?![]()
Of doe je niet mee aan die hype?![]()
![]()
Heb jij je eigen UI geshopt Muckie?quote:
quote:
Niet door mij iig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij je eigen UI geshopt Muckie?
Of istie ook "powered by eer-ik"?![]()
[..]
![]()
geen van beidenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij je eigen UI geshopt Muckie?
Of istie ook "powered by eer-ik"?![]()
[..]
werkwekrwekrwekrwekrkwerkwerkwekrkwerkwerkwekrwerkwekrkerekwrkwerkwrkwekquote:
awwwwwquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
werkwekrwekrwekrwekrkwerkwerkwekrkwerkwerkwekrwerkwekrkerekwrkwerkwrkwek
hardhandigquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef OA het volgende:
Zo. Nog ff een half uur wat aan m'n cursus doen en daarna even snel een vertegenwoordiger de deur uitwerken!![]()
Das waarquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Delegeren?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:18 schreef buzzer het volgende:
Hallo
Toch is het wel een heeeerlijk gevoel om je weer 17 te voelen.
Met een heel klein belangrijk verschil. Toen was je altijd bang dat je moeder binnen zou lopen, en nu ben je bang dat de kinderen binnenlopen..
quote:
Ik heb zelfgezette, dus goed sterke, koffiequote:
de censuurquote:
Ja, ik wil mn UIquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik wil mn UI
Ik denk dat ik maar tieten en lang haar ga aanschaffen. Dan doet ie voor mij ook alles meteen![]()
Dat viel gisteren ook op, alle dames gaan voor, zelfs al zijn ze veel later met de vraag. Overgeilde modsquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik wil mn UI
Ik denk dat ik maar tieten en lang haar ga aanschaffen. Dan doet ie voor mij ook alles meteen![]()
Indd. Tijd dat eerik m eens een keer ergens in mag hangenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel gisteren ook op, alle dames gaan voor, zelfs al zijn ze veel later met de vraag. Overgeilde mods
sterktequote:
Welnee, ik werd op m'n wenken bediend!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel gisteren ook op, alle dames gaan voor, zelfs al zijn ze veel later met de vraag. Overgeilde mods
Ja, das ZuidHolland-voortrekkerijquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, ik werd op m'n wenken bediend!![]()
staat er al lang inquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeg, kan ik weer een nieuwe UI in de OP gaan zetten
Graag gedaan nog trouwens![]()
Welke heb je gehaald dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig blok 2 vakken gehaaldNet het cijfer voor de Vrouwenstudies binnen
Donderdag herkansing voor mijn 3e vak![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FOK! loopt ook wel te hikken af en toe.
quote:
quote:
En een feli-topicquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef OA het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend vaag vind:
Vorige week verschenen er 2 topics in WFL..
De 1e was een uitzwaaitopic voor de vertrekkende mod
De 2e was een welkomsttopic voor de nieuwe mod.
Er was echter geen topic in MED... De 2 topics in WFL waren dan ook in no-time weer weg.![]()
Nu is er trouwens wel een topic in MED
beheurlijk jaquote:
14.gifquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de cursussen Europese Film (over Bert Haanstra) en Inleiding Vrouwenstudies gehaald![]()
Whehe, ik heb ALLE UIs onder handen genomenquote:
Uitsloven valt wel mee toch? Ik heb haar alleen even iin de OP gezet, ik had vannacht toch niets te doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
14.gif
[..]
Whehe, ik heb ALLE UIs onder handen genomen
Overigens wel opvallend dat je je juist voor Muck zo uitslooft
primaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was even bezig met cursusinschrijving![]()
whehe.. ik zit je ook maar te stangenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uitsloven valt wel mee toch? Ik heb haar alleen even iin de OP gezet, ik had vannacht toch niets te doen
wel wat beter jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
beheurlijk ja![]()
![]()
Hoe is het nou? Aan de beterende hand?
Gelukkig maarquote:
Laterquote:
's nachts duidt geen tijdstip aan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik zit je ook maar te stangen...
s nachts is overigens een goed tijdstip om te slapen
Valt wel op he!?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
Whehe... 17:00 'weest
D ambtenaren zijn naar huis en Fok! is weer snel![]()
Impliciet en heel vaagquote:
quote:
quote:
quote:
Zit die ouwe te treuzelen ofzo? dat je der nog bent?quote:
Jij mag me af en toe stangen. Slapen, hmmm interestingquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik zit je ook maar te stangen...
s nachts is overigens een goed tijdstip om te slapen
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij mag me af en toe stangen. Slapen, hmmm interesting
smakelijkquote:
Met persoon Y?quote:
Wneer hejje tijd voor me UIquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |