Indd. Tijd dat eerik m eens een keer ergens in mag hangenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel gisteren ook op, alle dames gaan voor, zelfs al zijn ze veel later met de vraag. Overgeilde mods
sterktequote:
Welnee, ik werd op m'n wenken bediend!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat viel gisteren ook op, alle dames gaan voor, zelfs al zijn ze veel later met de vraag. Overgeilde mods
Ja, das ZuidHolland-voortrekkerijquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, ik werd op m'n wenken bediend!![]()
staat er al lang inquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeg, kan ik weer een nieuwe UI in de OP gaan zetten
Graag gedaan nog trouwens![]()
Welke heb je gehaald dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vorig blok 2 vakken gehaaldNet het cijfer voor de Vrouwenstudies binnen
Donderdag herkansing voor mijn 3e vak![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FOK! loopt ook wel te hikken af en toe.
quote:
quote:
En een feli-topicquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef OA het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend vaag vind:
Vorige week verschenen er 2 topics in WFL..
De 1e was een uitzwaaitopic voor de vertrekkende mod
De 2e was een welkomsttopic voor de nieuwe mod.
Er was echter geen topic in MED... De 2 topics in WFL waren dan ook in no-time weer weg.![]()
Nu is er trouwens wel een topic in MED
beheurlijk jaquote:
14.gifquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de cursussen Europese Film (over Bert Haanstra) en Inleiding Vrouwenstudies gehaald![]()
Whehe, ik heb ALLE UIs onder handen genomenquote:
Uitsloven valt wel mee toch? Ik heb haar alleen even iin de OP gezet, ik had vannacht toch niets te doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
14.gif
[..]
Whehe, ik heb ALLE UIs onder handen genomen
Overigens wel opvallend dat je je juist voor Muck zo uitslooft
primaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was even bezig met cursusinschrijving![]()
whehe.. ik zit je ook maar te stangenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uitsloven valt wel mee toch? Ik heb haar alleen even iin de OP gezet, ik had vannacht toch niets te doen
wel wat beter jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
beheurlijk ja![]()
![]()
Hoe is het nou? Aan de beterende hand?
Gelukkig maarquote:
Laterquote:
's nachts duidt geen tijdstip aan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik zit je ook maar te stangen...
s nachts is overigens een goed tijdstip om te slapen
Valt wel op he!?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
Whehe... 17:00 'weest
D ambtenaren zijn naar huis en Fok! is weer snel![]()
Impliciet en heel vaagquote:
quote:
quote:
quote:
Zit die ouwe te treuzelen ofzo? dat je der nog bent?quote:
Jij mag me af en toe stangen. Slapen, hmmm interestingquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik zit je ook maar te stangen...
s nachts is overigens een goed tijdstip om te slapen
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij mag me af en toe stangen. Slapen, hmmm interesting
smakelijkquote:
Met persoon Y?quote:
Wneer hejje tijd voor me UIquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |