nee ik bedoel: oude nieuwe functiequote:
quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef OldJeller het volgende:
Nu krijgt die SC zeker meer ruimte.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef Friek_ het volgende:
Intern opgelost. Dit vind ik echt typisch Fok!.![]()
Succes Alicey!
Dat het me altijd opvalt dat ze terugvallen op oude mods of wat schuiven in het modteam in plaats van een nieuwe kracht aan te stellen. Ik heb ook gesolliciteerd trouwens en ik ging er vanuit dat er een nieuwe moderator kwam. Niet dat Fok! maar zogenaamd solicitaties afneemt om uiteindelijk toch weer terug te vallen op oud vertrouwd. Vind dat persoonlijk nogal flauw.quote:
Het ging niet om een oud/nieuw selectie, integendeel, iedereen is evenveel overwogen en uiteindelijk ging de meerderheid voor Alicey, net zoals het bij ieder sollicitatie gaat, iedereen krijgt evenveel kans om het te worden. Niemand is gevraagd voor moderatie en er is geen onderscheid geweest. Argumenten gingen meer richting haar mede daardoor is zij het geworden.quote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat het me altijd opvalt dat ze terugvallen op oude mods, wat schuiven in het modteam in plaats van wat nieuws aanstellen. Ik heb ook gesolliciteerd trouwens en ik ging vanuit dat er een nieuwe kracht kwam. Niet dat Fok! maar zogenaamd solicitaties afneemt om uiteindelijk toch weer terug te vallen op oud vertrouwd. Vind dat persoonlijk nogal flauw. Vraag mensen dan gewoon, klaar.
Nogal onzin. Alicey komt al verdraaid lang op WFL en heeft een een periode uitstekend gefungeerd als moderator. Om dan te stellen dat nog iedereen 'evenveel' kans heeft is bullshit, het is eerder dan één grote façade.quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ging niet om een oud/nieuw selectie, integendeel, iedereen is evenveel overwogen en uiteindelijk ging de meerderheid voor Alicey, net zoals het bij ieder sollicitatie gaat, iedereen krijgt evenveel kans om het te worden.
Volgens mij ben ik in een iets beter positie om te zeggen hoe het is verlopen dan jij, daarentegen is het niet zo dat Alicey is gekozen om haar 'lange tijd' modereren, maar is zij gekozen om ervaringen van crew en users met de gesolliciteerden. Als je ergens geen toegang tot hebt kun je ook niet beweren dat het een facade is.quote:Op maandag 19 november 2007 23:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal onzin. Alicey komt al verdraaid lang op WFL en heeft een een periode uitstekend gefungeerd als moderator. Om dan te stellen dat nog iedereen 'evenveel' kans heeft is bullshit, het is eerder dan één grote façade.
Dan zou het van tevoren duidelijk hebben moeten zijn dat Alicey wilde solliciteren waarna de crew besloot om alsnog voor de vorm sollicitaties te houden. Ik zie hier zo niets wat daarop wijst. Jij wel?quote:Op maandag 19 november 2007 23:11 schreef Friek_ het volgende:
Het is eerder dan één grote façade.
Ik bedoelde façade als in schijnvertoning, niet doorgestoken kaart.quote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou het van tevoren duidelijk hebben moeten zijn dat Alicey wilde solliciteren waarna de crew besloot om alsnog voor de vorm sollicitaties te houden. Ik zie hier zo niets wat daarop wijst. Jij wel?
Ik wist dat ik die reactie zou krijgen, hehe. Nee, ik heb er geen problemen mee als men iemand anders verkiest boven mij. Het is ook niet alsof ik mijn teleurstellingen wil afreageren, zo voel ik me namelijk geeneens. Ik vind het enkel jammer dat zaken zo verlopen en dat ze beter gewoon mensen kunnen vragen in plaats van soliicitaties te houden.quote:Op maandag 19 november 2007 23:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij toont Friek_ zich een slechte verliezer. Ik wilde ook mod worden op WFL. Maar nadat bekend werd dat Alicey het is geworden, kun je niet anders dan begrip hebben. Ik zou ook Alicey kiezen. Meeste ervaring, komt er het langst. Dus men zou jou (Friek_) alleen moeten kiezen omdat jij nieuw bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |