quote:
Ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg lid Surfeillance_Fiets ga zelf koken
is het nou wel of niet uit? Ik dacht van niet namelijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik heb vannacht met mijn ex ge-![]()
![]()
?
Tis sinds vanochtend overquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
?
zakkelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onze relatie is puur zakkelijk
Precies, ik ga elke dag langs de chineesquote:
Ken me niet schélequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg lid eer-ik, Polen is met hoofdletter P
Lid BrandX je hebt zelf een oogje op MPG dus je hoopt van wel?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het nou wel of niet uit? Ik dacht van niet namelijk?![]()
lid Surveillance_Fiets, Chinees is met hoofdletter Cquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, ik ga elke dag langs de chinees![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, ik ga elke dag langs de chinees![]()
![]()
Ohnee, zijn er nog meer dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bakkes [afbeelding]
straks komen ze allemaal langs [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lid Lenny_Leonard, kan het wat minder?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal wel vaak eten danwel laat 't bezorgen, maar ik ga daarmee stoppen.
Wordt wat duur zo
Dus tegenwoordig haal je het zelf lid eer-ik?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal wel vaak eten danwel laat 't bezorgen, maar ik ga daarmee stoppen.
Wordt wat duur zo
Ja, en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Moet je anders werk gaan zoeken![]()
Soms, of ik laat 't bezorgenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig haal je het zelf lid eer-ik?
UserPM's lezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geheime pm's
(ff inlezen, komen jullie eer-ik, SF, ff samen meekijken
)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef kloonOA het volgende:
[..]
ja [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Whehe, wist je dat nog niet [afbeelding] ?
PM's van modjes zijn veel leukerquote:
Mjin moeder woont hier nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:33 schreef Nitros het volgende:
ooh maar lid eer-ik waarom doet u dat dan maakt u moeder nooit wat lekkers te eten als je een keer zin hebt in een lekkere boterham met iets lekkers als jam? als je eerst een gezonde hebt gegeten dan wel he
omdat msn voor polen is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lid eer-ik waarom bent u niet op msn
Hij zegt toch niet dat die overleden isquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Nitros het volgende:
sorry lid eer-ik ik wist niet dat uw moeder al was overleden het spijt me echt ik had dat niet mogen veronterstellen excuses
m'n moeder is niet door hoor, ik woon alleen niet thuisquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Nitros het volgende:
sorry lid eer-ik ik wist niet dat uw moeder al was overleden het spijt me echt ik had dat niet mogen veronterstellen excuses
vooruit, omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
echt niet dikkop.. kom nou maar op msn /mad
je moeder is niet door?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n moeder is niet door hoor, ik woon alleen niet thuis
[..]
vooruit, omdat je 't zo lief vraagt
niet doodquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je moeder is niet door?
lid eer-ik, wat bedoeld u?
Muckgapper?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hallo lid vrolijke-frits muckgapper
Hehequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdate.....
FRITS!
Zit jij achter mijn Muckie aan ofzo?
Dat JIJ dr UI al in de wiki zet....
Kijk, toch nog wat zinnige praat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |