quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Iyi geceler askimquote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef Emel het volgende:
ik ga slapen, sabanIyi geceler! werkze morgen
quote:
en jij komtquote:
iyiyim canim, sen?quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef saban het volgende:
Nasilsiniz?
Goed hoor. Ik heb honger, wil langs de Turkse bakker maar altijd een rij van 20 minutenquote:
Ik bel meestal de bakker en zeg 'wil je 2 pizza's voor me klaarleggen? Ik kom het over 15 min. halen. 'quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef saban het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb honger, wil langs de Turkse bakker maar altijd een rij van 20 minuten![]()
Wordt weer iets van de kantine..
Vergeet steeds nummer te noterenquote:Op maandag 19 november 2007 12:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik bel meestal de bakker en zeg 'wil je 2 pizza's voor me klaarleggen? Ik kom het over 15 min. halen. '
als jij het zegtquote:
Je bent terugquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef skippy22 het volgende:
Hebben julie me nog gemist ?
Iyilik, zn gangetjequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:22 schreef saban het volgende:
Naber Emel?
Slapeloos. 5 uur naar bed, 7 uur eruitquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Iyilik, zn gangetjejij nog wat spannends meegemaakt?
AAH, neden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef saban het volgende:
[..]
Slapeloos. 5 uur naar bed, 7 uur eruit![]()
Je mist dansen?quote:
Moontravel, Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef saban het volgende:
Alles wat ik via thy.com kies is uitverkocht. Waar hadden jullie je tickets gekocht?
Alles goed?quote:
Ik zie je nu op msn. Je krijgt het wel online. Momentje, effe agenda erbij pakken.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zie je nu op msn. Je krijgt het wel online. Momentje, effe agenda erbij pakken.
Geen dankquote:
Wat zoek je? Vliegtickets naar turkie ?quote:
Jep. Liefst THY.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat zoek je? Vliegtickets naar turkie ?
houden zo!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:49 schreef stukovich het volgende:
Mensen, alles goed...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je lekker gedanst gisteren?![]()
Ja hoor, net thuis, nog even geborreld. Straks slapen, ben ook doodop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:16 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu ben ik bekaf![]()
Alles goed met jou?
Gezellig gehad? Jij had ook drukke weekquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja hoor, net thuis, nog even geborreld. Straks slapen, ben ook doodop.![]()
Jep, gebeurde van alles. Volgende week ook nog redelijk druk en dan op naar de vakantiequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Gezellig gehad? Jij had ook drukke week
Vakantie? Vertel me morgen maarquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jep, gebeurde van alles. Volgende week ook nog redelijk druk en dan op naar de vakantie![]()
gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef saban het volgende:
www.stichtingmystiek.nl en op Candan stemmen
euhm, echt geen kro's hoor, je komt niet eens binnen zonder een meid naast je.. Misschien op "normale" avonden zonder een klein concert ofzo dat er wel kro's rondlopen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:23 schreef saban het volgende:
Ik was het wel van plan, maar Sahmeran? Doe maar niet, alleen maar kro's
Damsiz girilmez, klopt. Echter staan er genoeg dames buiten met wie je wel naar binnen kanquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
euhm, echt geen kro's hoor, je komt niet eens binnen zonder een meid naast je.. Misschien op "normale" avonden zonder een klein concert ofzo dat er wel kro's rondlopen.
gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef saban het volgende:
www.stichtingmystiek.nl en op Candan stemmen
Dat zeg ikquote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef saban het volgende:
[..]
Paar keer geweest, het is leuk als er een concert is, maar verder ook niet.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Anyway, na een paar glazen wodka boeit de omgeving mij echt niet, dan heb ik het te druk met lol maken met m'n vrienden en vriendinnen
Emel negeert onsquote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
goedemiddag dan maar weer.
quote:
idd, ze heeft gewoon iets beters te doenquote:
Ik weet het ook nog niet. Ik zoek ook een leuk Turks cafetje.quote:Op maandag 26 november 2007 15:19 schreef saban het volgende:
Wat gaan we met oud & nieuw doen?
* saban is op zoek naar een leuk cafetje met turks live muziek
ga kijken bij me broertje thuisquote:
Let me know, als je de naam weetquote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef saban het volgende:
In Amsterdam is er als het goed is een leuk cafetje, waar vaak ook live muziek is met nargile en alAlleen ben de naam (dus ook adres kwijt)
ik ook heurquote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ga liever het stadion in
veni vidi vici![]()
Ga jij maar turkse dizi's kijkenquote:
Ik kijk geen Turkse dizi'squote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ga jij maar turkse dizi's kijken
alleen echte turken kijken dizi'squote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ga jij maar turkse dizi's kijken
Hey skipquote:
Oh, vervelend voor je. Beterschap.quote:Op maandag 26 november 2007 17:43 schreef skippy22 het volgende:
Was weer een leuke maandag Brak verkouden moe
Jaja, je bent er zo eentje die alle dizi's in zijn agenda noteert. Ma t/m Zo. Ontken het nietquote:
haha, nee thanks man heb al een drukke week en vrijdag vertrek ik voor een maand, kan het geld wel goed gebruikenquote:Op maandag 26 november 2007 19:04 schreef ClioSporT het volgende:
Je kan nog mee alleen vliegticket is wel 145 euro geworden
jammer dude, mocht niet zo zijn, jullie waren wel goed te horen trouwens!quote:
Neequote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Morgenstond het volgende:
Ik ben op dit moment stapelverliefd op een heel leuke meid. Haar ouders zijn Turks, zijzelf is hier geboren en getogen. Ik vraag me af of ik als niet-moslim enige kans maak bij haar. Je leest zeg maar regelmatig indianenverhalen over dat je moet uitkijken voor broers e.d., maar ik geloof daar op het eerste oog niet zo in. Hoe wordt daar door jullie over gedacht, vinden jullie het acceptabel als wij een relatie zouden krijgen?
Ter aanvulling: ik post nu even onder een kloon, heb liever niet dat jullie weten wie ik ben
Zucht....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
jammer dude, mocht niet zo zijn, jullie waren wel goed te horen trouwens!
Nou als ik heel eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Morgenstond het volgende:
Ik ben op dit moment stapelverliefd op een heel leuke meid. Haar ouders zijn Turks, zijzelf is hier geboren en getogen. Ik vraag me af of ik als niet-moslim enige kans maak bij haar. Je leest zeg maar regelmatig indianenverhalen over dat je moet uitkijken voor broers e.d., maar ik geloof daar op het eerste oog niet zo in. Hoe wordt daar door jullie over gedacht, vinden jullie het acceptabel als wij een relatie zouden krijgen?
Ter aanvulling: ik post nu even onder een kloon, heb liever niet dat jullie weten wie ik ben
Ik heb geen idee of haar familie progressief is eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou als ik heel eerlijk moet zijn.
In de meeste gevallen zal je weinig kans maken. Sowieso wordt bij een groot deel van de Turken heel moeilijk over dit soort dingen gedaan. Relaties in het algemeen worden vaak oogluiken toegestaan tussen Turken onderling, dus tenzij juliie de stiekeme kant op gaan denk ik dat je weinig kans maakt.
Tenzij het erg progressieve Turken daarvan heb je ook veel, maar in Nederland verhoudingsgewijs toch de minderheid.
Wat ik ervan vind lijkt me verder niet van belang.
Je kan je ook bekeren En een baard laten groeienquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef Morgenstond het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of haar familie progressief is eigenlijkMaar goed, kans is dus over het algemeen klein. Kan ik daar in elk geval rekening mee houden, wel jammer trouwens
Snorquote:Op woensdag 28 november 2007 23:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan je ook bekeren En een baard laten groeien
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef Morgenstond het volgende:
Ik ben op dit moment stapelverliefd op een heel leuke meid. Haar ouders zijn Turks, zijzelf is hier geboren en getogen. Ik vraag me af of ik als niet-moslim enige kans maak bij haar.
neequote:Je leest zeg maar regelmatig indianenverhalen over dat je moet uitkijken voor broers e.d., maar ik geloof daar op het eerste oog niet zo in. Hoe wordt daar door jullie over gedacht, vinden jullie het acceptabel als wij een relatie zouden krijgen?
das wel verstandig jaquote:Ter aanvulling: ik post nu even onder een kloon, heb liever niet dat jullie weten wie ik ben
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
das wel verstandig ja
dat is de enige oplossingquote:Op woensdag 28 november 2007 23:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan je ook bekeren En een baard laten groeien
das de realiteitquote:
jij wel dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef saban het volgende:
Slayage turk bacilarimizi gawurlarin yaninda gormek istemiyor galiba
Gunaydin Emel!
Neequote:Op donderdag 29 november 2007 09:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij wel dan?![]()
hoewel ik die term niet zou gebruiken
aman Allahimquote:
quote:
verboden moskeequote:Op donderdag 29 november 2007 19:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier op je reisje naar het verboden land
Kangeroe hoofdjequote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Betekent: je hebt een varkenskop.
Helal olsun (voor zover er iets wasquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
verboden moskee![]()
ja man thanks,
hakkinizi helal edin (weet geen nederlandse vertaling) mensen, wellicht over een maand, wellicht tot in another life
Helal olsunquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
verboden moskee![]()
ja man thanks,
hakkinizi helal edin (weet geen nederlandse vertaling) mensen, wellicht over een maand, wellicht tot in another life
Vertelquote:Op donderdag 29 november 2007 22:57 schreef Slayage het volgende:
jullie zijn nog niet van me af, ik ben gestrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kreeg zonet een telefoon van de imam, die ons zou begeleiden, yarin ucmuyorsunuz was de boodschapquote:
mijn moeder vloog van de zomer nog tussen istanbul naar isparta met atlasjetquote:30 November 2007
56 doden bij vliegramp in Turkije
Bij een vliegtuigongeluk in Turkije zijn alle 56 inzittenden om het leven gekomen. Volgens de autoriteiten zijn alle slachtoffers Turken.
Het toestel van McDonnell Douglas stortte voor de landing in Isparta in Centraal-Turkije neer. De MD-83 was afkomstig uit Istanbul. Voor de landing werd ingezet verdween het toestel van de radar. Op de plaats van de ramp zijn reddingsteams aangekomen.
De luchtvaartmaatschappij Atlasjet Airliner zei dat de weersomstandigheden bij de landing niet abnormaal waren. Ook waren er geen aanwijzingen dat er technische problemen waren.
Typischquote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
kreeg zonet een telefoon van de imam, die ons zou begeleiden, yarin ucmuyorsunuz was de boodschapiets met visa problemen is het officiele verhaal, maar vind het beetje vaag, zo last minute
en hier in nederland de bulgaarsequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turkse vrouwen, oppassen, jullie mannen zoeken massaal de Russische vrouwtjes op!.
Vooralsnog vreemd verhaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
mijn moeder vloog van de zomer nog tussen istanbul naar isparta met atlasjet
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
en hier in nederland de bulgaarse
ja ik weet niet eens of het verhaal klopt hoor, zo gaat het officiële verhaalquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Typisch![]()
Nou hopelijk krijg je nog een visum dan.
ken iemand die zijn familie heeft verlaten voor een bulgaarsequote:
Oh da's wel triest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken iemand die zijn familie heeft verlaten voor een bulgaarse
voorlopig nergens...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef ClioSporT het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen Slayage ?
Zitten best lekkere diertjes tussenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken iemand die zijn familie heeft verlaten voor een bulgaarse
M'n oma gaat morgenochtend richting mekkaquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
voorlopig nergens...![]()
maar het was de bedoeling dat we richting medina zouden gaan vandaag
cool!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
M'n oma gaat morgenochtend richting mekka
tja zijn ook mensen hehquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zitten best lekkere diertjes tussen
Ze vliegt vanuit amsterdam ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
cool!
zeker uit omgeving van amsterdam
Ze zijn daar in SA zoals altijd weer organisatorisch geweldig bezig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze vliegt vanuit amsterdam ja.
maaree, je gelooft het nooit, we krijgen net een telefoon binnen dat het saudisch consulaat haar geen visum wilt geven. Officieel wordt er geen reden gegeven, maar volgens diegene die de reis regelt komt het wel vaker voor dat ze alleenstaande vrouwen (m'n opa is overleden) een visum weigeren..
Nu gaan ze morgen alsnog proberen via via een visum te regelen en dan hopelijk op zondag vliegen.
Echt lullig dit.
Ja, dat waren dekmantels.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
Ik kijk net naar het topictitel. Waren de vorige voorgenomen meets nep?
Zal ik eens een reisje boeken? Kijken of ik binnenkom?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zijn daar in SA zoals altijd weer organisatorisch geweldig bezig.
Nee, alleen kwam er niets van terechtquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
Ik kijk net naar het topictitel. Waren de vorige voorgenomen meets nep?
quote:
ik kom wel in mijn sexy jurk naar de meet okquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Foto's!!!!Ik heb nog foto's tegoed hè van je, in die sexy jurk
Ja praat er maar over heenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:32 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kom wel in mijn sexy jurk naar de meet ok![]()
vanavond ga ik naar een dansvoorstelling
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja praat er maar over heen![]()
Je komt dus niet naar de meet wil je zeggen?![]()
Dansvoorstelling?Veel plezier hoor, maar mij krijg je met nog geen stok daar naartoe.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik naar de meet!![]()
Ik neem vanavond mijn camera wel mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KWoU8s08piY
Dat is gemeenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:36 schreef Emel het volgende:
Is leuk scorp, ga meeik stel je voor aan een vriendin
Dat is liefquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:40 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
dit is hele andere dans dan die ik in gedachten, zeker even foto's maken idd
![]()
[..]
Dat is gemeen
Hmmm, nu ga ik het nog overwegen ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
![]()
Nou ga je mee?? buikdanseressen
die scorpquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmm, nu ga ik het nog overwegen ook![]()
* -scorpione- gaat eerst even boodschappen doen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze vliegt vanuit amsterdam ja.
maaree, je gelooft het nooit, we krijgen net een telefoon binnen dat het saudisch consulaat haar geen visum wilt geven. Officieel wordt er geen reden gegeven, maar volgens diegene die de reis regelt komt het wel vaker voor dat ze alleenstaande vrouwen (m'n opa is overleden) een visum weigeren..
Nu gaan ze morgen alsnog proberen via via een visum te regelen en dan hopelijk op zondag vliegen.
Echt lullig dit.
Had ik je haast kunnen zien als ik niet m'n kaartje zojuist weggaf aan de vrouw van m'n neef zodat wij lekker thuis voetbal kunnen kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik naar de meet!![]()
Ik neem vanavond mijn camera wel mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KWoU8s08piY
Is leuk scorp, ga meeik stel je voor aan een vriendin
Vlucht gaat gewoon door ja zover ik weet. Echt drama heel die organistatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
maaan!!!
ik weet wel dat ze soms moeilijk doen, wat alleen staande vouwen betreft, maar had begrepen dat ze dat met vrouwen die boven de 45 waren niet deden
gaat die vlucht wel gewoon door dan? want tegen ons zeiden ze dat sommige mensen geen visum kregen waardoor het niet doorging, maar ons werd niet verteld om wie het ging 196 man hebben we het over![]()
Haha jammer. Het was erg leuk!!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Had ik je haast kunnen zien als ik niet m'n kaartje zojuist weggaf aan de vrouw van m'n neef zodat wij lekker thuis voetbal kunnen kijken
Gefeliciteerdquote:
was die goal van denizli buitenspel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Had ik je haast kunnen zien als ik niet m'n kaartje zojuist weggaf aan de vrouw van m'n neef zodat wij lekker thuis voetbal kunnen kijken
quote:
gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
was die goal van denizli buitenspel?
gaan we nog jaren over horenquote:Op zondag 2 december 2007 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
JA! Wel 1 cm, maar ook 1 cm is buitenspel
quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef skippy22 het volgende:
Ben trouwens geen turk
Leuke wedstrijden toch?quote:
no shit!quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef skippy22 het volgende:
Ben trouwens geen turk
is het nog gelukt met de visum van je oma?quote:
Na de 1ste rond is het voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 18:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden toch?
Kampioen met Marco gaat toch niet lukken.![]()
Turkije en Fatih geef ik ook weinig kans.
Optimist als ik ben.
zit er dik inquote:
Ze staat nu ineens op een reserve lijst ofzo.. Uiterlijk tot woensdag heeft ze een kans (waarschijnlijk van 1 % )quote:Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
is het nog gelukt met de visum van je oma?
hmmmquote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze staat nu ineens op een reserve lijst ofzo.. Uiterlijk tot woensdag heeft ze een kans (waarschijnlijk van 1 % )
Laatste nieuws.. Ze gaat morgen of overmorgen (99% zeker)quote:
Mooi nummerquote:Op maandag 3 december 2007 18:25 schreef ClioSporT het volgende:
Vandaag de film Sinav gekeken. (je moet iets doen als je thuis werkt)
Niet zo bijzondere film alleen ik ben nu helemaal verslaafd aan het liedje die je hoort ergens aan het einde waar die gozer z'n moeder (die uiteindelijk dood gaat) omhelst enzo..
Badem - Sen aglama..
Waarom meld ik dat hier, geen idee
schattigquote:
leuk hequote:
oh maak je geen zorgenquote:Op maandag 3 december 2007 22:11 schreef ClioSporT het volgende:
Oma gaat morgen 5 uur vliegen![]()
![]()
Emel, je voelt je niet ineens aangesproken door dat liedje he. Oh nee, jij had geen kara gozler volgens mij![]()
bende bayanlar icin ariyorumquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef saban het volgende:
Erkekler icin; ustura ariyorum nerden bulabilirim?
Manyak, ik bedoelde ermee dat mn vraag gericht is op de herenquote:
Wat moet je met onervaren maagdenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik eis 20 maagden op mijn 20ste verjaardag!
De Turkse Taal, Wat doe jequote:Op woensdag 5 december 2007 13:44 schreef saban het volgende:
[..]
Manyak, ik bedoelde ermee dat mn vraag gericht is op de heren
Yani dat Emel geen antwoord hoeft te geven
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb liever 72 hoeren die weten wat ze doen.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever 72 hoeren die weten wat ze doen.
Uhuh, als een vagina te vaak geneukt is, blijft het na een tijdje gewoon wijd open.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
lekker hoor van die uitgewoonde types, not.
Paar turkse scriptkiddes En waarom doe je er niks aanquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Wie kan me iets vertellen over deze site? http://www.ayyildiz.org/
Dit is al de derde turkse hacker-groep die het forumpje van mijn vriendengroep heeft gehacked. Best grappig natuurlijk maar waar hebben ze het over? Deze hebben we ook al eens gehad; www.turkmilliyetcileri.org. Ik lees dus geen Turks...
Tis maar een kleinschalig forumpje, daar willen we niet teveel moeite voor doen, maar de 'webmaster' is aan het kijken wat ie kan doen. Waarom moeten ze uberhaupt ons hebben?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Paar turkse scriptkiddes En waarom doe je er niks aan
Draaien jullie toevallig op een Windows server?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tis maar een kleinschalig forumpje, daar willen we niet teveel moeite voor doen, maar de 'webmaster' is aan het kijken wat ie kan doen. Waarom moeten ze uberhaupt ons hebben?
Geen idee, daar houd ik me niet mee bezig. Maar het zijn dus Turkse nationalisten, wat moeten die op een prive-site van een NL vriendenclubje?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Draaien jullie toevallig op een Windows server?
Het zijn gewoon stelletje randdebielen die denken dat ze iets doen waar het hele volk trots kan worden, ofzo.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Geen idee, daar houd ik me niet mee bezig. Maar het zijn dus Turkse nationalisten, wat moeten die op een prive-site van een NL vriendenclubje?
Verveling?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Geen idee, daar houd ik me niet mee bezig. Maar het zijn dus Turkse nationalisten, wat moeten die op een prive-site van een NL vriendenclubje?
Ze vinden het leuk om site,s te defacen Soort van sport Ze scannen hele ipranges of naar een kwetsbare serverquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tis maar een kleinschalig forumpje, daar willen we niet teveel moeite voor doen, maar de 'webmaster' is aan het kijken wat ie kan doen. Waarom moeten ze uberhaupt ons hebben?
Heeft er niks mee te maken Wat voor forum software is het eigenlijk php ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Draaien jullie toevallig op een Windows server?
Dat is misschien zo, maar ze hadden een tijdje vooral Windows servers lastig gevallen door een bug(of iets anders, maar wel OS gerelateerd) die aanwezig was in IIS.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze vinden het leuk om site,s te defacen Soort van sport Ze scannen hele ipranges of naar een kwetsbare server
Ja echte scriptkiddiesquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar ze hadden een tijdje vooral Windows servers lastig gevallen door een bug(of iets anders, maar wel OS gerelateerd) die aanwezig was in IIS.
Ik kan die site even niet zoeken, maar daarom mijn post. Kan zijn dat het anders is, natuurlijk.
Okequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:00 schreef ClioSporT het volgende:
Open er lekker een topic over.
6 dagen gewerkt. Ben kapotquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 10:30 schreef saban het volgende:
..dunyayi yener, cimboma gelince fis diye soner
Lol... Wat deed jij gisteren tussen 6 en 8 uur in de avondquote:Op zondag 9 december 2007 10:30 schreef saban het volgende:
..dunyayi yener, cimboma gelince fis diye soner
Lol, ik hoor het pas nu, was gister hele dag weg kwam 03.00 uur thuis .. I didn't say anythingquote:Op zondag 9 december 2007 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Lol... Wat deed jij gisteren tussen 6 en 8 uur in de avond
Ja tuurlijk, wat denk jij dan? Eitje, 2-0quote:Op zondag 9 december 2007 16:36 schreef Emel het volgende:
fener gewonnen??
quote:Op zondag 9 december 2007 16:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat denk jij dan? Eitje, 2-0
Totto?quote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef ClioSporT het volgende:
ik werk elke dag
Interessantquote:Op maandag 10 december 2007 10:56 schreef ClioSporT het volgende:
Internet Marketing
Ben elke dag aanwezigquote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef ClioSporT het volgende:
ik werk elke dag
Ze weet zich geen houding aan te nemen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:02 schreef skippy22 het volgende:
Emel wat zou je denken als je een 'collega' die je amper kent Maar wel altijd tegen komt en altijd naar benenden kijkt Verlegen of wil je niet zien ? Enigste leuke vrouwlijke collega doet dat namelijk![]()
Volgens mij wil ze m,n rotkop niet zien Kan ook verlegen zijn Maar die kans is minimaal
Doe maar niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef skippy22 het volgende:
Open zo wel een R&P topic
Komt dat danquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Ze weet zich geen houding aan te nemen.
omdat je baggertquote:
Ze vindt je leuk of juist nietquote:
Neequote:Op maandag 10 december 2007 21:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Ze vindt je leuk of juist nietof superverlegen.
Doet ze ook bij anderen?
vraag het eens aan haar.quote:
niet?quote:
Goedenavondquote:
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
dvdfreak..leeft hij nog?
Hij is verdwenenquote:
Gaat goed druk en moe enzo.quote:Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Hij is verdwenen![]()
![]()
Gaat goed, druk en moe enzo. Senden ne haber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |