't is alweer goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
Wat deed Jaap ?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over. Een oud trainer.![]()
Doe ff normaal zeg, heb jij geen mensen die je nader staan dan sommige familie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Jaap weet zich geen houding te geven als hij met iemand meeleeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Jij kan niet bepalen wat iemand voor een persoon betekend heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Dus? Wat een ontzettende kut reactiequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Goh. Daar zou ik op zo'n emotioneel moment nou nooit aan hebben gedacht, het tv momentje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.
Nu zeggen ze al tegen elkaar dat het ze beide spijt. Het zijn de emoties.
Dit toont precies aan wat jij voor persoon bent dunkt mij..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Heb jij buiten je familie gaan dierbare vrienden?Een arm mens ben je dan!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Ze heeft gewoon simpel het lijntje met Huub opengehouden. Sinds wanneer wordt Nadia hier vertrouwd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef riri het volgende:
soms heb ik een hekel aan Nadia...zelfs een behoorlijke....maar moet zeggen dat ze me vanavond meeviel
ahjoh, dat was al weer het vorige topic toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Geef niets, je bedoeling was goed. Dit soort dingen haalt bij veel mensen oud zeer naar boven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Jij bent blijkbaar ook een beetje geemotioneerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dus? Wat een ontzettende kut reactie![]()
Huub had een hechte relatie met hem van 20 jaar...hoe oud is Huub?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Ik wil geen mensen kwetsenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ahjoh, dat was al weer het vorige topic toch?en zo vreselijk was het ook niet, en deze posting is gewoon liev
![]()
Walgelijke reactie, alsof mensen buiten je familie je niet zeer dierbaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Even flink blazen, en tot 100 tellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Sommige mensen hier.. ook niet te geloven, en ik wens niemand dood, maar dit kan ik niet echt begrijpen, en dan reacties van sommige die het dan ook nog is kunnen begrijpen. Fucking hell respectloos. Ik log af.. dag dag
sta gewoon boven!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Sommige mensen hier.. ook niet te geloven, en ik wens niemand dood, maar dit kan ik niet echt begrijpen, en dan reacties van sommige die het dan ook nog is kunnen begrijpen. Fucking hell respectloos. Ik log af.. dag dag
Djw voor je begripquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef niets, je bedoeling was goed. Dit soort dingen haalt bij veel mensen oud zeer naar boven.
Niet alleen in die kooi
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knapquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb jij buiten je familie gaan dierbare vrienden?Een arm mens ben je dan!![]()
Wat voor persoon dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dit toont precies aan wat jij voor persoon bent dunkt mij..
zoals het in het huis is zo is het op dit forum ook blijkbaar...hard maar waarquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Ja! en Brian is Jezus zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
Brian begint over Huub en Natanel:
Walgelijk zoals jij denkt!Einde discussie tussen jou en mij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Py het volgende:
[..]
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knap
Ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat Huub er ook wel graag 12 uur tussen uit wilde. En dat ie nu pissig is omdat zijn telefoonverkooppraatje niet heeft gewerkt en hij zijn zin niet heeft gekregen.
Hier op Fok zijn de meeste wel tegen een stootje bestand hoorquote:
Geen probleem, je blijft nog redelijk netjes hoor. En, sterkte.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
LOOP MAAR WEER WEGquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Walgelijk zoals jij denkt!Einde discussie tussen jou en mij!![]()
Scheidsrechter die hij bijna zijn leven kent en hem de liefde voor de honkbalsport heeft meegegeven, en een soort Opa voor hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Weet ik wel maar verlaag me niet graag tot het opzettelijk kwetsen.Maakt me echter nog niet monddood!Als ik iets fout zag dan zeg ik er sorry voor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier op Fok zijn de meeste wel tegen een stootje bestand hoor
Gewoon gezellig doorposten![]()
Iedereen heeft z'n eigen normen en waarden en maken hun afwegingen... en Amanda heeft duidelijk gezegd waar haar wrok tegen Huub zit. En Huub zegt het goed je moet je verantwoorden voor jezelf. Huub doet ook dingen waarvan ik denk: Nou, nou.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dusquote:
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
Amanda achter de piano en zag Brian weer een para trekje krijgen en gaat muziek opzetten
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef riri het volgende:
[..]
iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dus
Ja eigenlijk te zielig om te zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennen
Dat maakt je net zo triest als degene die vanvond tegenstemde,sorry dat ik het zeg!Dit spel is reality en het overlijden van iemand is reality!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.
En ik zou daar andere keuzes maken dan in het echte leven (als ik ze al zelf kon maken). Ik zie de gebeurtenissen op de streams in de context van het spel.
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denktquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Py het volgende:
[..]
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knap
Ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat Huub er ook wel graag 12 uur tussen uit wilde. En dat ie nu pissig is omdat zijn telefoonverkooppraatje niet heeft gewerkt en hij zijn zin niet heeft gekregen.
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
precies! maar ach, nu dalen ze alleen maar meer qua 'populariteit'quote:
Waarschijnlijk is het mijn verwrongen geest. Want Huub heeft mij nog nooit het idee gegeven dat hij tot sluwe dingen in staat is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef riri het volgende:
[..]
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denkt
Als mij zwaar onrecht angedaan wordt dan blijf ik ook doorgaan.Ergens zoek je toch naar en verklaring voor raar gedrag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Wie probeert Huub nu eigenlijk te overtuigen. Ik snap het niet? Ondertussen zou hij toch eens moeten weten hoe die anderen denken.
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Taurus het volgende:
Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit eindelijk eens geblokt wordt hoor.
Ik vind het overigens belachelijk dat er mensen vergeleken gaan worden: vaders, moeders, coaches, nichtjes, neefjes, echt, al was het de plaatselijke supermarkt caissiere, als iemand naar 'n begrafenis wilt moet ie absoluut gaan, wij kunnen hier niet bepalen hoeveel die persoon voor iemand betekent heeft, dat is belachelijk.
Maar hij kan toch gewoon gaan? Niemand houdt hem tegen hoor. De enige consequentie die er aan verbonden is, is dat ie uit het spel moet. Tsja. Hard van Amanda, maar speltechnisch natuurlijk volkomen legaal en ook enigszins 'slim'.
petje af als dàt luktquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.
Maar ik ben ervan overtuigd dat de febo het zo weet neer te zetten dat Amanda en Brian er symphatiek uitkomen. Dat is toch de trend?
jij vindt mij net zo triest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dat maakt je net zo triest als degene die vanvond tegenstemde,sorry dat ik het zeg!Dit spel is reality en het overlijden van iemand is reality!!
Precies. Het is een speltechnische keuze als reactie op het spel van Huub. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Taurus het volgende:
Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit eindelijk eens geblokt wordt hoor.
Ik vind het overigens belachelijk dat er mensen vergeleken gaan worden: vaders, moeders, coaches, nichtjes, neefjes, echt, al was het de plaatselijke supermarkt caissiere, als iemand naar 'n begrafenis wilt moet ie absoluut gaan, wij kunnen hier niet bepalen hoeveel die persoon voor iemand betekent heeft, dat is belachelijk.
Maar hij kan toch gewoon gaan? Niemand houdt hem tegen hoor. De enige consequentie die er aan verbonden is, is dat ie uit het spel moet. Tsja. Hard van Amanda, maar speltechnisch natuurlijk volkomen legaal en ook enigszins 'slim'.
Ben wel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.
Maar ik ben ervan overtuigd dat de febo het zo weet neer te zetten dat Amanda en Brian er symphatiek uitkomen. Dat is toch de trend?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!
Soory hoor maar het was bij elke miljonair bekend toen ze tekenden..... de keuze is aan de miljonairs. En de essentie van het spel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!
Het enige wat onherroepelijk is is de dood.Ze mogen volop naar de tandarts.Waarom dan niet zeggen joh als je pijn in je bek hebt ga je toch lekker naar huis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry hoor, maar dit is een tv programma. Het is eigenlijk al schandalig dat de bewoners blijkbaar slechts 12 uur nodig hebben om afscheid te nemen van een naar eigen zeggen dierbare. Een beetje mens gaat weg uit dat huis.
De redactie gaat dus niet over lijken, de bewoners hebben vrij de keuze om het huis te verlaten om afscheid te nemen, doen ze dat niet; eigen verantwoordelijkheid.
Kom nou, het zijn allemaal volwassen mensen en we gaan nou niet ineens doen alsof de gouden kooi een staats-opgelegde inrichting is, de bewoners zijn vrijwillig dat programma in gestapt.
Ik denk dat de emoties evenwaardig zijn tussen het gebrek aan een stijltang van Amanda enquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
en steek die tang maar in de fik
Maar de keuze van Huub om toch een 12 uur te vragen is net zo goed begrijpelijk. Gaan staan juigen als hij die niet krijgt is een stuk minder goed begrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Het is een speltechnische keuze als reactie op het spel van Huub. Begrijpelijk.
Het gesprek van Amanda was toch helemaal gericht op tv maken. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze het Huub gunde om naar de begrafenis te gaan.... hij mocht van haar zo de poort uitlopen. Daarmee legt ze simpel de keus bij Huub neer.quote:
Zulke dome snollen hebben ze graag hoor.Je zag vanavond toch dat de damens de voorgekauwde tekste braaf na zeiden.Hoe vond je die van Del ; Hugh hefner i love youquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Het kindje heeft geen kans op playbobytv. Ze hoeven alleen naar d'r stem te luisteren![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft dit er mee te maken? De febo heeft gewoon de verplichting voor de wannabees te verzorgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het enige wat onherroepelijk is is de dood.Ze mogen volop naar de tandarts.Waarom dan niet zeggen joh als je pijn in je bek hebt ga je toch lekker naar huis?
In dit geval moet je de kracht hebben om het spel aan de kant te gooien en uit menselijk oogpunt de dingen kunnen beredeneren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Prosac het volgende:
ik denk niet dat amanda de brains heeft dit vanuit speltechnisch oogpunt te blokkeren
wie weet wordt er alsnog besloten dat Huub er gewoon naar toe kan gaan, zonder stemming..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef plutarchus het volgende:
mijn vader is nu 5 weken geleden overleden en als ik nu vanavond de steams bekijk dan denk ik ... hoe is het mogelijk. Alle regels qua geweld , persoonlijke bezittingen zijn blijkbaar open voor verandering, maar als het gaat om iets zo definitiefs als de dood zijn de regels onveranderbaar. Damn zou de Febo niet zoveel menselijker zijn als het zou beseffen.... he wij spelen hier een spelletje maar we mogen onze kandidaten er nooit van weerhouden om afscheid te nemen van een geliefde. Kom op de febo die zegt Brian en Huub die gaan 6 weken lang optredens verzorgen kan niet zeggen ...als er iemand dood gaat die geen familie is , mag je op zijn minst naar de begrafenis of condeolance. Die Amanda spoort niet vanwge zoveel haat maar de febo spoort nog minder om aan dit soort hatelijke uitwassen geen einde te maken terwijl we toch allemaal weten dat hun wil uiteindelijk wet is.
Allereerst nog gecondoleerd.En ben het100% met je eens!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef plutarchus het volgende:
mijn vader is nu 5 weken geleden overleden en als ik nu vanavond de steams bekijk dan denk ik ... hoe is het mogelijk. Alle regels qua geweld , persoonlijke bezittingen zijn blijkbaar open voor verandering, maar als het gaat om iets zo definitiefs als de dood zijn de regels onveranderbaar. Damn zou de Febo niet zoveel menselijker zijn als het zou beseffen.... he wij spelen hier een spelletje maar we mogen onze kandidaten er nooit van weerhouden om afscheid te nemen van een geliefde. Kom op de febo die zegt Brian en Huub die gaan 6 weken lang optredens verzorgen kan niet zeggen ...als er iemand dood gaat die geen familie is , mag je op zijn minst naar de begrafenis of condeolance. Die Amanda spoort niet vanwge zoveel haat maar de febo spoort nog minder om aan dit soort hatelijke uitwassen geen einde te maken terwijl we toch allemaal weten dat hun wil uiteindelijk wet is.
Ik hoop toch niet dat je nu denkt dat je een beter mens bent...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut snollie idd, mag ze vannacht STERFUH aan de wurgsex van Brian
nee, dat is Plutarchus, wiens vader is overleden..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef loisie het volgende:
Gecondoleerd Marietje (en ergens denk ik ook wel dat Huub alsnog naar die begrafenis gaat).
En ik hoop ook dat ie zijn poot stijf houdt en niet met die halve zool gaat optreden morgenavond.
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef plutarchus het volgende:
Nee echt niet ! Maar van mij mag ze naar de playboy mansion ! Opzouten en wegwwezen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:05 schreef akveor het volgende:
![]()
[..]
Ik hoop toch niet dat je nu denkt dat je een beter mens bent...
Ik snap je gevoel. Maar hier hebben de wannabees over na kunnen denken voor ze tekenden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef plutarchus het volgende:
Sorry maar je kan echt van te voren niet inschatten wat een overlijden met je doet en dit zijn allemaal jonge mensen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Maar hier hebben de wannabees over na kunnen denken voor ze tekenden.
Maar wat mij betreft mag uit menselijk oogpunt deze enige nog absolute regel aangepast worden.
Het hoeft voor mij niet te draaien om het wel of niet afscheid kunnen nemen.
Sorry, gecondoleerd Plutarchus, ik las het ff niet zo goed, sorryquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee, dat is Plutarchus, wiens vader is overleden..
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt niet ! Maar van mij mag ze naar de playboy mansion ! Opzouten en wegwwezen!
Slaat nergens op die regel.Ze sturen Dennis ook gewoon naar de film zonder stemming.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Maar hier hebben de wannabees over na kunnen denken voor ze tekenden.
Maar wat mij betreft mag uit menselijk oogpunt deze enige nog absolute regel aangepast worden.
Mijn vader is 2 jaar geleden overleden door een hartaanval. Het maakt geen zak uit, het verdriet verandert niet in die tijdquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:03 schreef plutarchus het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook. Voor mij hoeft het spel niet te draaien om dit soort afwegingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:11 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry maar je kan echt van te voren niet inschatten wat een overlijden met je doet en dit zijn allemaal jonge mensen!
Maar dat geldt dan weer niet voor premieres, stofjes kopen en dat soort onzin. Daar hobbelen ze gewoon naar toe, geen centje pijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
De ondertitel luidt: Eeuwig gevangen in luxe. Een miljonairsleven, maar wel opgesloten.
Dit is de keuze die ze vooraf hebben gemaakt en dit zijn de momenten waarop 'they have to put their money where their mouth is'
Precies dat!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn vader is 2 jaar geleden overleden door een hartaanval. Het maakt geen zak uit, het verdriet verandert niet in die tijd![]()
Pas als je zo'n verlies gehad hebt weet je hoe belangrijk het is om afscheid te nemen.
Waar ik me kwaad om kan maken is dat het verlies van een steiltang belangrijker is dan het verlies van
een dierbare.
Sterkte voor je![]()
Ja en dan sturen we ze wel naar de film,naar de golfbaan,lekker optreden en urenlang naar de tandarts.Hoe bedoel je eeuwig gevangen in luxe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
De ondertitel luidt: Eeuwig gevangen in luxe. Een miljonairsleven, maar wel opgesloten.
Dit is de keuze die ze vooraf hebben gemaakt en dit zijn de momenten waarop 'they have to put their money where their mouth is'
Helemaal mee eens, die snollen denken echt alleen maar aan hunzelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn vader is 2 jaar geleden overleden door een hartaanval. Het maakt geen zak uit, het verdriet verandert niet in die tijd![]()
Pas als je zo'n verlies gehad hebt weet je hoe belangrijk het is om afscheid te nemen.
Waar ik me kwaad om kan maken is dat het verlies van een steiltang belangrijker is dan het verlies van
een dierbare.
Sterkte voor je![]()
Daarom een zinloze discussie dus!Del die nu ineens jammert over haar vader die er al niet meer was toen ze heel klein was en ze jammert ook over d'r zuster terwijl ze nu zelf zo'n gozer heeftie haar zonder camera's het leven uit zal slaan!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan sturen we ze wel naar de film,naar de golfbaan,lekker optreden en urenlang naar de tandarts.Hoe bedoel je eeuwig gevangen in luxe.
Ze moeten helemaal die villa niet uit. Voor niets.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan weer niet voor premieres, stofjes kopen en dat soort onzin. Daar hobbelen ze gewoon naar toe, geen centje pijn.
De regels zijn al tienalen keren aangepast dus bij deze kan het ook!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:18 schreef maril het volgende:
Weet je ik vind ook dat ze het achter anders moeten regelen ik vind dat men zowiezo naar een begravenis mag gaan , als je een lijstje zoals iedereen dat volgens Huub heeft ingevuld, naar die mensen mag gaan, dat stemmen of iemand naar de begravenis mag vind ik om redenen die we vanavond hebben gezien, not done. Ze moeten de regels veranderen.
Toen DGK begon vonden de regelschrijvers het de essentie van het spel. Daarmee leggen ze de beslissing bij de wannabees.... maar met al die boetes zou je die lugubere regel misschien wel moeten schrappen. Daardoor is veel haat ontstaan.... dus door het kutbeleid van de feboquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slaat nergens op die regel.Ze sturen Dennis ook gewoon naar de film zonder stemming.
Ze veranderen elke dag de regels..............Maar idd, bij een sterfgeval, van wie dan ook, moet je gewoon ff de kooi uit kunnen en afscheid kunnen nemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:18 schreef maril het volgende:
Weet je ik vind ook dat ze het achter anders moeten regelen ik vind dat men zowiezo naar een begravenis mag gaan , als je een lijstje zoals iedereen dat volgens Huub heeft ingevuld, naar die mensen mag gaan, dat stemmen of iemand naar de begravenis mag vind ik om redenen die we vanavond hebben gezien, not done. Ze moeten de regels veranderen.
Presies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef eusjuh het volgende:
[..]
De regels zijn al tienalen keren aangepast dus bij deze kan het ook!
wat Huub nu doet is goed, herinneringen ophalen.. hoop dat ie wel die brief schrijft, zodat hij toch kwijt kan wat hij wil zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:20 schreef eusjuh het volgende:
En Lieke luisterd, luisterd en luisterd.Wel top van haar hoor!
Nuh, ze gaan het Huub nooit gunnen dat hij naar de begrafenis van zijn mentor mag gaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef eusjuh het volgende:
[..]
De regels zijn al tienalen keren aangepast dus bij deze kan het ook!
Zit echt wel veel gevoel tussen die twee.Lieke zie ik ook voor het eerst een zaken op zichzelf betrekken maar puur luisteren en steunen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek Huub en Lieke nu
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Huub mag van de FEBO niet afscheid nemen van zijn mentor.
dat is waar. Maar het valt me wel op dat het blijkbaar voor rtl/talpa/febo of wat dan ook voor organisatie zoveel makkelijker is om de regels aan te passen m.b.t. fysiek geweld dan m.b.t. persoonlijke omstandigheden. Ik zou het gewoon een mooi gebaar vinden van de febo om die haat van Amanda gewoon te overulen door te zeggen op stream en op uitzending te zeggen: dat er persoonlijke dingen zijn die belangrijker zijn dan het spelletje. Wat mij betreft had er dus helemaal geen stemming hoeven komen. Huub even naar de begrafenis of condolance en klaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
hm? Is dat zojuist uitgesproken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Huub mag van de FEBO niet afscheid nemen van zijn mentor.
Heb al eerder en bericht gezien dat DOB ging stoppen.Eerst zien dan geloven!quote:
een gequote quote doet het nietquote:
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitjequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef droomkoningin het volgende:
het is een tijd geleden dat ik 's avonds nog zo laat zat te streamen....
als het gebeurt is er een grens overschreden die ik me niet voor kon stellen... dit geval ook weer...
hoe hard en egoistische kan je zijn om zo'n stemming te blokkeren?
Nee, heb het in de gatenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
een gequote quote doet het niet![]()
mjah, mij eigenlijk ook niet.. achterafquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitje![]()
Nou, laat maar vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet willen hopen dat Amans zusje weer van de trap af wordt gegooit. Maar ik zie uit naar een stemming
ik ook..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef plutarchus het volgende:
[..]
dat is waar. Maar het valt me wel op dat het blijkbaar voor rtl/talpa/febo of wat dan ook voor organisatie zoveel makkelijker is om de regels aan te passen m.b.t. fysiek geweld dan m.b.t. persoonlijke omstandigheden. Ik zou het gewoon een mooi gebaar vinden van de febo om die haat van Amanda gewoon te overulen door te zeggen op stream en op uitzending te zeggen: dat er persoonlijke dingen zijn die belangrijker zijn dan het spelletje. Wat mij betreft had er dus helemaal geen stemming hoeven komen. Huub even naar de begrafenis of condolance en klaar.
Welkom dan maar , en we doen niet moeilijk hier !quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
FOK! is leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
toppiequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou dat neem ik toch terug, die zus heeft er niets mee te maken.![]()
ik blijf het ranzig vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef chufi het volgende:
Ik hoor een douche , zou Nix nu eindelijk krijgen waar ie zolang op heeft gewacht?
Hij weet waar de poort is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
Wordt per direct super lesbischquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik blijf het ranzig vinden![]()
die enge dennixik zou het er niet op kunnen
![]()
maar dat lijkt me niet slim..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij weet waar de poort is.
De febo zal alleen maar blij zijn. In alles kun je merken dat ze Huub liever kwijt zijn dan rijk.
Maar nu meerder bewoners zich tegen dit afscheid heeft uitgesproken ligt de ethische verantwoording dan nu ook bij de febo lijkt me.
Nee, die haat aanwakkeren is voer voor meer kijkcijfersquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de febo de haat die is ontstaan heeft onderschat. Net zoals ze onderschat hebben dat een goede selectie procedure belangrijk is voor zo'n programma.
Door het veelvuldige stoken van de febo en niet oplossingsgericht heeft gewerkt (Denk aan Anita waar het er bijna op neer kwam dat het aan Lieke's eigen passieve agressie lag en daarmee meteen de boetes ontkrachtte) is deze haat gebleven. Een situatie door de febo instantgehouden heeft geleid tot het tegen stemmen van dab.
Welkom Gast...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
nee, dat zit er niet inquote:
Mooi hoef ze ook niet te zien!Mag je hier trouwens links plaatsen?Oke neen het risico maar niet maar heb zeg maar al een week geen toegang meer tot en forum en geen idee waarom.Heb geen mailadressen of zo van de crew.Wat doe je in zo'n geval?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
H: Volgens mij hebben B&A victory sex!
Zie ze nog niet in beeld, maar na de wurgsex uilatingen van Brian zullen we het ook niet meer gaan zien
Nou Brian even doorknijpen, je kan het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
H: Volgens mij hebben B&A victory sex!
Zie ze nog niet in beeld, maar na de wurgsex uiltatingen van Brian zullen we het ook niet meer gaan zien
Plaats maar: Is het shocking , nude or rude dan liever niet denk ik zo ! Maar is het DGk gerelateerd dan zijn we blij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mooi hoef ze ook niet te zien!Mag je hier trouwens links plaatsen?Oke neen het risico maar niet maar heb zeg maar al een week geen toegang meer tot en forum en geen idee waarom.Heb geen mailadressen of zo van de crew.Wat doe je in zo'n geval?
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaats maar: Is het shocking , nude or rude dan liever niet denk ik zo ! Maar is het DGk gerelateerd dan zijn we blij!
Nog niet iedereen, maar het wordt wel laatquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Is iedereen ineens weg?
Squote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Marietje_34 het volgende:
*Marietje gaat slapen
dag mensen![]()
Heb je een favoriet?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaIk kan al een week dar niet meer kijken want heb een ban volgens de adresbalk.Ben ik fout oke maar kan me er niks bij voorstellen.Reageren is op dit moment niet mogenlijk staat erbij
![]()
Weet zeker dat Huub hem had gegeven.Hij heeft in het verleden alle stemmingen weggegeven,zelfs aan zijn grootste vijanden.Snap echt niet dat je iemand het niet gunt om afscheid te nemen.De dood is iets wat je niet moet inzetten in een spel en vind het ook heel erg dat zelfs de ani Huub fans hem dat niet gunnen.Was het met Brian gebeurd dan had ik hem dat afscheid ook gegund,hoe ik ook over hem denk.Anders ben ik net zo erg als al die andere in de kooi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef BrainView het volgende:
Huub speelt het spel hard en dan kun je dit op je bord verwachten..
Wat hij over de Zus van Dennis heeft gezegd terwijl daar toen geen aanleiding voor was vond ik te ver gaan en vraag ik me af hoe hij dat soort uitspraken over derde voor zichzelf kan verantwoorden..
Bovendien is het niet iemand die in het rijtje meeste kostbare mensen valt, dit hoor ik hem zelf zeggen..
En zou Huub Amanda haar 12 uur hebben gegeven als bijv een vriendin van haar moeder zou zijn overleden???
Ik betwijfel het ten zeerste..
Volkomen begrijpelijk dat Amanda en Brian hem dit niet geven
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!quote:
Nowlive ban! dus je bent anti Huub?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaIk kan al een week dar niet meer kijken want heb een ban volgens de adresbalk.Ben ik fout oke maar kan me er niks bij voorstellen.Reageren is op dit moment niet mogenlijk staat erbij
![]()
je mag zijn hier wat je wiltquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Nope juist pro Huub,Jaap en Lieke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nowlive ban! dus je bent anti Huub?
Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat Huub hem had gegeven.Hij heeft in het verleden alle stemmingen weggegeven,zelfs aan zijn grootste vijanden.Snap echt niet dat je iemand het niet gunt om afscheid te nemen.De dood is iets wat je niet moet inzetten in een spel en vind het ook heel erg dat zelfs de ani Huub fans hem dat niet gunnen.Was het met Brian gebeurd dan had ik hem dat afscheid ook gegund,hoe ik ook over hem denk.Anders ben ik net zo erg als al die andere in de kooi.
Das vreemd.. Hebben ze je verward of zo met iemand anders of heb je 1 keer iets verkeerds gezegd in favour van zeg en Brian of zo ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nope juist pro Huub,Jaap en Lieke.
Lees daar vaak alleen de verslagen even om snel bij te zijn en post er heel soms.Geen idee waarom ik een ban heb.Ja hier is het relaxed aleen moet ik nog wel erg zoeken waar alles staat.Wil gewoon weten waarom ik die ban hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.
Ik begrijp de haat wel.... begrijp de rol van de febo in het handhaven van deze regel stukken minder.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.
Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.
- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.
Ik ben bang dat ik de uitkomst al weet .....![]()
![]()
![]()
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef eusjuh het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!
Neem wit en je wint ! Succesquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ga ook schaken.. tegen de computer, toedels mensen en trusten!!
Haat wordt makkelijk gekweektquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.
Wie is die schoonheid op je avatarquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?![]()
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Dank je ! eusjuh.. trusten voor laters !quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weer
Heb je nog nooit een schele Natasia gezien ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:13 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie is die schoonheid op je avatarOok een playboy kandidate?
![]()
tot gauw en slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
Huub was een watje,wat de stemmingen betreft.Daar kon hij de andere mee pakken,maar dat deed hij niet.De laatste weken wel.Maar daarom weet ik zeker dat Huub hem wel gegeven had.Vind dat iedereen recht heeft op afscheid nemen,wij kunnen niet beslissen of weten hoe belangrijk die persoon voor Huub was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef BrainView het volgende:
Ik heb Brian als favo miljonair maar bij mij speelt haat geen rol.
Kijken naar de context en dan vervolgens op basis van gezond verstand een standpunt innemen.
Huub vind ik namelijk Top als Gouden kooi speler maar daar gaat het nu niet om
Eens. Huub woede is begrijpelijk... maar anders dan vele andere keren zoekt hij het bij de anderen en niet bij zichzelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
OMG moet die avatar? Ik word kotsmisselijk van dat wijf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?![]()
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Hier ook.Moet weer naar het voetbalveld met de boys..quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.
hij draait wel weer bij, en zal weldra weer verkondigen "we zitten in een spel, hoor" bij interviews. Ik denk niet dat zijn ogen geopend zijn dat er diepe haat isquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.
nog gehoord wat amanda over de chi-tang zei?quote:Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.
- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.
Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.
ja, die is er. Ik zag hem laatst nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef trettie het volgende:
Weet iemand of er een filmpje bestaat van de allereerste keer dat Brian Para werd?
Dat is geweest toen Stefan een week of langer niet mocht roken voor contactpunten dacht ik.
die zou ik graag nog een keer willen zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, die is er. Ik zag hem laatst nog
Helemaal mee eens.Eigenlijk zelfde strekking als me eigen stukje. Top!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.
Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
Als dat de enige aktie is vind ik het dom. Ik zie geen aktie tegen Nadia en geen aktie tegen Amanda. Als Huub denkt dat de dames Dennis nu weg stemmen heeft ie het mis.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.
Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
dag 63 van tell me mediaplayer van tien.tv.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:28 schreef trettie het volgende:
[..]
die zou ik graag nog een keer willen zien.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
respectloos?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn (quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn () linkjes etc, alles mag, als het maar niet ranzig is.
En welkom hier, we zijn soms best lief
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat je het Amanda niet eens kwalijk kunt nemen, we weten allemaal wat voor mentaliteit dat mormel heeft en ook welke mentaliteit Huub heeft. Hij geeft aan alles te blokken, alles te doen om te winnen en speelt het keihard. Dat komt een keer terug. Voor iemand als Amanda ( en (voorheen) N en ook Brian) is het lastig geworden om het spel nog los te koppelen van het echte leven. Dat vereist een bepaalde instelling en intelligentie die die mensen missen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
Je kunt beter zeggen doen een poging om te ...........quote:
Gatsie daar gaat mijn eetlust..... en tot overmaat van ramp zie ik die rattenkop in de stream ernaast....quote:
e heeft toch al eens een aanbod gehad, maar dat moest dan samen met Nena, en Nena wilde niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:02 schreef Starlie het volgende:
Ik vind het sowieso niet helemaal menselijk wat er gebeurd, als er iemand overlijd vind ik dat de nabestaande die dan in de kooi zit gewoon 12uur MOET krijgen. (of misschien minder uren).. geen stemming erover niks. Ieder mens moet toch normaal afscheid kunnen nemen van iemand?!
Die 12 uur waarover gestemd moet worden moeten ze dan maar voor iets anders gebruiken... bijvoorbeeld Amanda die wil shoppen ofzo.... maar om zoiets als de dood moet niet gestemd worden.
En dan iets anders... denkt amanda nu serieus dat ZIJ vor de playboy gevraagd gaat worden? We hebben alles toch al van haar gezien, haar tieten vliegen minstens 20 x per dag over de streams.... dus die playboy met haar erin gaat zeker niet goed verkopen... zonde van ons geld!
Volgens mij de playboy inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
[..]
e heeft toch al eens een aanbod gehad, maar dat moest dan samen met Nena, en Nena wilde niet.
Of was dat voor een ander blad?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij de playboy inderdaad.
Goedemorgen trouwens
O geen idee, in dat geval heb ik niets gezegd, ik zit er in elk geval niet op te wachten om haar in de playboy te zien want ik heb haar borsten nu al genoeg voorbij zien komen... Dat ze Nena in de playboy willen snap ik wel...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
[..]
e heeft toch al eens een aanbod gehad, maar dat moest dan samen met Nena, en Nena wilde niet.
Of was dat voor een ander blad?
Heeft Huub niet iets gedaan met honkbal?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Goedemorgen."
"Achter" kan Amanda altijd nog mee laten gaan onder het mom van een eigen uitje, wat ze allemaal schijnen te krijgen.
Dennix ging voetbal trainen
Jaap ging schaakles geven
Lieke ging spinnigles geven
Brian geen tennisles geven
Nadia ging met Janniets mee
Amanda en Huub hebben hun uitje nog niet gehad.
Dacht dat dat in de planning lag, maar dat dat nog niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Heeft Huub niet iets gedaan met honkbal?
Ik heb een leven (werk,relatie,sociale contacten hobby s, is dat voldoende?)........maar ik volg nu dit zogenaamde spel een jaar. En dat je zo nu en dan opgaat hierin wat is daar mis mee.Ik snap die users die dat doen heel goed! En ik hoopte dat het in december over zou zijn zodat ik weet hoe het is afgelopen en weet wie dit gewonnen heeft. Dan is voor mij de kous af en ga ik weer wat anders doen.En nee, ik ken de bewoners niet, de users ook niet trouwens maar wil daar eigenlijk ook liever geen ordeel over hebben eenieder heeft hier zijn eigen reden om op een bepaalde manier te reageren. Van mij mag je daar de draak mee steken alleen het toontje en de opmerking get a life irriteert me gewoon. Ook dat mag op Fok volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:56 schreef Darklight het volgende:
Sommige reacties van users begrijp ik ook niet
Ze worden elf een beetje emotioneel omdat Huubje onrecht is aangedaan
Get a life over een paar maanden hoor je niks meer van die bewoners
helemaal mee eens, en ik zou ook wel blij zijn als het snel afgelopen zou zijn met DGK. Zoveel vind ik er niet meer aan, ik volg het alleen nog omdat ik me betrokken voel met sommige bewoners en wil weten wie gaat winnen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb een leven (werk,relatie,sociale contacten hobby s, is dat voldoende?)........maar ik volg nu dit zogenaamde spel een jaar. En dat je zo nu en dan opgaat hierin wat is daar mis mee.Ik snap die users die dat doen heel goed! En ik hoopte dat het in december over zou zijn zodat ik weet hoe het is afgelopen en weet wie dit gewonnen heeft. Dan is voor mij de kous af en ga ik weer wat anders doen.En nee, ik ken de bewoners niet, de users ook niet trouwens maar wil daar eigenlijk ook liever geen ordeel over hebben eenieder heeft hier zijn eigen reden om op een bepaalde manier te reageren. Van mij mag je daar de draak mee steken alleen het toontje en de opmerking get a life irriteert me gewoon. Ook dat mag op Fok volgens mij![]()
Dacht nergens.Maar de avond word zo leuk,de oversexste butler komt als wijf verkleed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:37 schreef Darklight het volgende:
Goedemorgen
Waar gaan ze optreden vanavond? ls dat dorgaat
hij is als man al niet te harden kan je nagaan.........quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht nergens.Maar de avond word zo leuk,de oversexste butler komt als wijf verkleed.![]()
![]()
![]()
Als ik Huub was zou ik haar dat vragen....je zus zit bij de jongen die haar een hersenbloeding heeft bezorgd waaraan ze een blijvende invaliditeit heeft overgehouden?Waarom zit je nog hier Amanda?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen doen![]()
Naad heeft t nu over t feit dat t zo diep zit bij Amanda over dr vader en dr zus. Als t dan zo diep zit waarom gaat ze dan niet naar huis om dr zus weg te halen bij die vent?
Die gedachte ging ook door mij heen toen ik dat Brrr hoorde zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
hoe mooi zou het zijn als Brian/Amanda binnenkort een goede vriend verliezen en dat Huub dan zegt: 'ach, dat graf kun je na de Gouden Kooi toch ook nog wel bezoeken'![]()
(niet dat ik iemand dat nu toewens ofzo)
Als verrassing voor die rattenslet. Als die een statement wilt maken, komt die gewoon als zichzelf vanavond, en geeft die zijn mening over het blocken van die 12 uur.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht nergens.Maar de avond word zo leuk,de oversexste butler komt als wijf verkleed.![]()
![]()
![]()
Moet je kijken wat er gebeurt als Huub opstapt...streamlock all-over....die willen hem kost wat kost erin houden....Huub hoeft maar éénmaal te zeggen nu.... ik ga weg...ik denk dat alles voor hem geregeld wordt en Amanda en Brian naar hun blokkering kunnen fluiten....Huub beseft het alleen zelf nog niet dat hij sterker is dan de bedenkers van het spel...hij kan alles sturen als hij wilquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry hoor, maar dit is een tv programma. Het is eigenlijk al schandalig dat de bewoners blijkbaar slechts 12 uur nodig hebben om afscheid te nemen van een naar eigen zeggen dierbare. Een beetje mens gaat weg uit dat huis.
De redactie gaat dus niet over lijken, de bewoners hebben vrij de keuze om het huis te verlaten om afscheid te nemen, doen ze dat niet; eigen verantwoordelijkheid.
Kom nou, het zijn allemaal volwassen mensen en we gaan nou niet ineens doen alsof de gouden kooi een staats-opgelegde inrichting is, de bewoners zijn vrijwillig dat programma in gestapt.
Hij snapte het blokken wel,net als die andere homo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als verrassing voor die rattenslet. Als die een statement wilt maken, komt die gewoon als zichzelf vanavond, en geeft die zijn mening over het blocken van die 12 uur.
Dat gaat niet meer lukken, lees de onderstaande link.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:11 schreef kit2u het volgende:
Beste redactie , laat Huub gaan.
Wees als 1 van jullie laatste daden weer eens mens en zorg dat je dit niet het verdere ellendige leven met je mee draagt.
Programma stopt straks maar jullie moeten ook verder.
Laat dit je niet overkomen.
Wordt mens.
Walgelijke kortzichtige idioten daarquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
10:23 - Huub krijgt de bal terug...
Huub wist gisteravond niet zo goed waar hij zoeken moest. Hij heeft afgelopen nacht tot in de kleine uurtjes op de piano gespeeld. De Oldenzaler is er kapot van dat hij zijn 12 uur niet heeft gekregen. Normaal is Huub degene die alle stemmingen blokt. What goes around, comes around, zeggen ze weleens. Maar dit is wel een hele bittere pil voor de verdrietige Miljonair.
Bron 10
Hoezo de redactie leest niet meequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Huub wist gisteravond niet zo goed waar hij zoeken moest. Hij heeft afgelopen nacht tot in de kleine uurtjes op de piano gespeeld. De Oldenzaler is er kapot van dat hij zijn 12 uur niet heeft gekregen. Normaal is Huub degene die alle stemmingen blokt. What goes around, comes around, zeggen ze weleens. Maar dit is wel een hele bittere pil voor de verdrietige Miljonair.
Bron 10
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Bron 10
En jij verbaast je daarover, ik allang niet meer. Het tuig Flens en consorten komt me al tijden de strot uit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijke kortzichtige idioten daar![]()
Of de vergelijking tussen een permanente ontharing, en afscheid nemen van een vriendschap van meer dan 20 jaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:34 schreef Prosac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
De vergelijking trekken tussen een avondje stappen en een begrafenis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is eigenlijk meer walging wat ik voel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij verbaast je daarover, ik allang niet meer. Het tuig Flens en consorten komt me al tijden de strot uit.![]()
Ik ben heel erg benieuwd of Amanda vanavond zonder stemming weg mag. Als dat zo is dan is de febo wel heel achtelijk bezigquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden Huub gewoon kunnen laten gaan.Iedereen mocht een uitje hebben,dus Huub kon gewoon hierheen.Nadia kon ook gewoon mee stof halen en Dennis naar de film.Maar nee over een begrafenis gaan we lekker stemmen en tv maken.
Als er dit soort dingen gebeuren, dan zal ik er niet vreemd van opkijken als er vandaag of morgen iemand met een raketwerper in zijn auto stapt, op weg naar Aalsmeerquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:44 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd of Amanda vanavond zonder stemming weg mag. Als dat zo is dan is de febo wel heel achtelijk bezig
daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:44 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd of Amanda vanavond zonder stemming weg mag. Als dat zo is dan is de febo wel heel achtelijk bezig
Ter compensatie van de kapotgeslagen stijltang, logisch toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:44 schreef Ning het volgende:
[..]
Hoezo is hij degene die altijd alle stemmingen blokt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Amanda heeft dat bij het Hokje aangevraaagd om het vervolgens te gaan blocken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Heeft Huub niet iets gedaan met honkbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |