mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef riri het volgende:
Het werkt wel door...ze proberen keer op keer hun geweten te sussen....en maar zoeken naar alles waardoor ze bevestiging krijgen voor de keus die ze hebben gemaakt....slaap lekker en morgen een prettige en plezierige dag waarop de begrafenis plaatsvindt....ga maar lekker naar de playboyavond morgen Amanda....maak maar lekker veel plezier
Precies, alsof Huub dat zomaar kan cancelen..... grootspraak wat ie zich later ook wel realiseerde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Top als hij dat doet!!Zal vanwege contracten wel weer niet mogen.![]()
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je leert even begrijpend lezen
Wat heeft dit in godsnaam met verlies te makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef noucky het volgende:
Huub kan duidelijk niet met zijn verlies omgaan.
In dit geval ruim erboven staan!!Ook bij zulke mensen ontbreekt alle menselijkheid!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de sfeer hier slaat om in haat.In een keer komen de anti Huub fans effe onzin bleren en meteen een klote sfeer.
Juist dit heeft niets met het spel te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verlies?
Het enige verlies wat Huub heeft gehad nu, is het verlies van die man die is overleden. Die vuile ratten die dit geblocked hebben, hebben verloren. Namelijk hen laatste beetje menselijkheid als ze dat al ooit gehad hebben
Ik denk dat Huub's ogen nu opgen zijn gegaan wat amanda betreft. Eindelijk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef T-lex het volgende:
Huubje lijkt een beetje opgefokt...en morgen geeft hij Amanda weer een knuffel als hij d'r tegen komt.
Dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!
wil niet lullig doen, maar dat deed ze dus niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik lees wat jij typt,Je vergelijkt een uitspraak over M&M s met de dood van een dierbare!!
En zn medespelers doen dat niet hequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef maril het volgende:
Huub ik cancel al de optreden , Lieke nou pak de telefoon, Huub ik ben nu te emotioneel ik bespreek het morgen.
Huub is de streamers nu erg an het beinvloeden , dat is nl zijn grootste kracht, want hij wil alleen winnen , hij beledigd zelfs zijn medespelers op de manie waarop hij nu praat.
Ik voel dat Lieke dat ook voelt.
Zij voelt dat kennelijk zo , ik vraag mij hardop waarom de meeste in dat huis een hekel aan Huub hebben, zou dat ook niet een beetje aan Huub liggen, overigens hij had van mij naar die begravenis gemogen , ik begrijp die 3 ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda praat: huub is de duivel!
Man wat zijn ze zo kortzichtig
Zit er echt aan te denken een brief te schrijven aan Naad waarin ik zeg dat ik t tof vind dat ze bij dr eigen standpunt blijftquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef chufi het volgende:
3&4 gaat noch steeds over hetzelfde en Naad is nog steeds tegen B&M
en dat valt me alles mee van haarquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef chufi het volgende:
3&4 gaat noch steeds over hetzelfde en Naad is nog steeds tegen B&M
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En zn medespelers doen dat niet he![]()
Ik herinner me een opmerking van Amanda: Jij hebt je vrienden vermoord jongen![]()
![]()
![]()
![]()
Met medespelers bedoel ik in dit geval Lieke en Jaap, Huub oreeert dat hij de villa gaat winnen en dat hij de beste is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En zn medespelers doen dat niet he![]()
Ik herinner me een opmerking van Amanda: Jij hebt je vrienden vermoord jongen![]()
![]()
![]()
![]()
Dan begrijp ik het verkeerd en dat spijt me dan maar het staat er wel zoquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar dat deed ze dus niet..
ze bedoelde imo dat door deze streek van die etters die ogen van Huub opengaan.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.
hij gooit het erop dat brian het haar heeft ingefluisterd. zijn oogkleppen zitten helaas nog half opquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub's ogen nu opgen zijn gegaan wat amanda betreft. Eindelijk!
Gevoelloos??? Egoistisch! pichiri of wat Brian ook altijd zegt Gierig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef maril het volgende:
[..]
Zij voelt dat kennelijk zo , ik vraag mij hardop waarom de meeste in dat huis een hekel aan Huub hebben, zou dat ook niet een beetje aan Huub liggen, overigens hij had van mij naar die begravenis gemogen , ik begrijp die 3 ook niet.
Met alles respect maar ik vind niet dat Huub erg oplossingsgericht bezig is nu. Je ziet toch veel haat?quote:
Denk jij werkelijk dat er tegen Amanda en Brian zonder agressie te spelen is. Ik zou ze het liefst al de nek omdraaien en ik speel niet met ze. Alles wat zij doen, zien ze niet, maar alles wat Huub doet wordt uitvergroot door ze.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alles respect maar ik vind niet dat Huub erg oplossingsgericht bezig is nu. Je ziet toch veel haat?
Hij wil nog meer vewijding.... Prima als ie het spel wil spelen.... maar het zal hem agressie opleveren.
niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de sfeer hier slaat om in haat.In een keer komen de anti Huub fans effe onzin bleren en meteen een klote sfeer.
al is dit meer anti amanda/brian/dennis uiteindelijk, die hun zielige, simpele, gemene en wraaklustige kant als nooit te voren hebben laten zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laat gaan Buffy, er zijn mensen die alleen maar komen als er iets anti huub op de streams is.
Dat is gewoon laag spel... net als toen ik het belachelijk vond dat Dennis Huub wou pakken op diens zus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef kit2u het volgende:
Hehe, huub gaat het eindelijk goed spelen, op de gevoelens van de bewoners.
'Hoe is het met je zus......heb je nog over je vader gedroomd?"
Klopt, Huub zegt het net ook, ook na dit zou ik ze dit niet misgunnen, en dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen die je dit niet gunnen, spel of geen spel zijn gewoon lager dan laag. En karma is zeker een bitch.. hoop dat ze dit snel terug krijgen, en dat Brian Amanda dr kop eraf slaat bij de volgende ruzie. Ik kots op dit soort wezens die totaal geen respect hebben, en dit staat echt totaal los van het spel. Want opzeker, en dat weten streamers ook, had Huub dit Amanda of Brian of Dennix 100% gegund.
Mocht het ooit terugslaan op rat en snol dan kun je er donder op zeggen dat FEBO er als de kipp;en bij is om hun leed wat te verzachten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen die je dit niet gunnen, spel of geen spel zijn gewoon lager dan laag. En karma is zeker een bitch.. hoop dat ze dit snel terug krijgen, en dat Brian Amanda dr kop eraf slaat bij de volgende ruzie. Ik kots op dit soort wezens die totaal geen respect hebben, en dit staat echt totaal los van het spel. Want opzeker, en dat weten streamers ook, had Huub dit Amanda of Brian of Dennix 100% gegund.
Dat lijkt mij ook, ik heb het woord M&M's niet uit mijn keyboard geperstquote:
Kom op hey en kerel die een vrouwen naam aanneemt heb ik geen enkel respect voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
Wat een grafwijf![]()
[ afbeelding ]
Jennix vindt het knap van Amanda dat ze er als krachtige vrouw stond, zo rustig en zo'n controle houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |