Huub is altijd naif geweest.Zelfs in Natasia had hij zich vergist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje naif van Huub te denken dat het zover nooit kon komen.
Als dat gebeurt geeft Huub 'm wel. En terecht.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
Nou maar hopen dat er iets gebeurd met een van de vrienden van Amanda en Brian en dit dan omdraaien. Kijken wat er dan gebeurd. En ik hoop natuurlijk niet echt dat er iets met iemand gebeurd maar ben benieuwd wat er dan zal gebeuren.
gaat brianless toch lekker alleen , nou dan doet hij het in zijn broek...maar vraag of JIJ meee mag!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Alsof Brian dat erg zal vinden....![]()
Febo zal toch die contracten na moeten komen... zal misschien een clausule in die contracten zitten mocht iemand de villa verlaten.... maar bij weigering?
Het kon niet missen.................precies zoals zijn moeder al zei......als ik je zie op tv ben je altijd aan het eten....quote:
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is altijd naif geweest.Zelfs in Natasia had hij zich vergist.
ik zou nog veel ergere dingen zeggen.......... komop zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
Bij Huub zal het nooit doordringen dat hij iedereen van alles wenst.
Nu ook weer grove woorden.
Tja Huub, dat krijg je er van. Houd die gore grote rotsmoel van jou maar eens dicht.
jij snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Huub jou grote bek is je valkuil.
Huub,Jaap en Lieke kunnen onderscheid maken tussen spel en realiteit.Dat is het grote verschil met die aso's nu!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als dat gebeurt geeft Huub 'm wel. En terecht.
T zijn maar woorden.. of kan je dat verschil ook niet zien? Net als die primaten daarzo..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
Bij Huub zal het nooit doordringen dat hij iedereen van alles wenst.
Nu ook weer grove woorden.
Tja Huub, dat krijg je er van. Houd die gore grote rotsmoel van jou maar eens dicht.
Ik van Brian en Manniequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Huub is weer in en stemming dat ik hem eng vind
ben i het helemaal mee eens, nu gaat hij echt HARD spelen hoop ik!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.
Maar hij mag het nu zeggen hè? Hij spreekt dingen uit in z'n emoties...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Huub jou grote bek is je valkuil.
Doen die andere klootzakken toch ook.........dus vanaf nu gewoon keihard spelen Huupie!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Nou met alle respect Huub.... je outplayed ze allemaal..... ik heb er de afgelopen weken niets van gezien.
En kwaad met kwaad vergelden is nooit een goed idee.
Doe ff normaal!Dood en een spel.........moeilijk he...........nee dus!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk, maar dit was wel wat er nodig was om Huub zijn ogen open te laten gaan.
Als ze gaat dan zal ik er ook zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef kybe het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik nog meer hekel zou kunnen krijgen aan Amanda en Brian maar ze hebben het toch weer voor elkaar.Die febo gaat toch zeker niet die rotsnol nog belonen met een feestje morgenavond?
precies!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub,Jaap en Lieke kunnen onderscheid maken tussen spel en realiteit.Dat is het grote verschil met die aso's nu!!
Precies dat!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is echt de grootste rat van de wereld. Als ik 12 uur zou willen zou ie m ook blocken. Bullshit! Was hij niet degene die wilde blocken bij Sylvia?
Vuile vieze moraalridder! Maar hij krijgt zn portie nog wel. Karma is a bitch![]()
Praat niet zo dom!!Zeker nog nooit een dierbare verloren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef Py het volgende:
Aaaaah. Huub heeft zn zin niet gekregen![]()
Stampenvoeten jongen.
Wie zou er alles blokkeren? Wie zit er niet voor een zak M&M's?
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat Huub die 2 snollen op hun bek ramt![]()
Of je leert even begrijpend lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Doe ff normaal!Dood en een spel.........moeilijk he...........nee dus!!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef loisie het volgende:
[..]
Doen die andere klootzakken toch ook.........dus vanaf nu gewoon keihard spelen Huupie!
Hij zegt ook ik ga er over slapen, want ik zeg het nu uit woede.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Owwww.... nu denkt Huub er nog maar sterk over om de optredens te cancelen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Als ze gaat dan zal ik er ook zijn![]()
Top als hij dat doet!!Zal vanwege contracten wel weer niet mogen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Owwww.... nu denkt Huub er nog maar sterk over om de optredens te cancelen.
We krijgen een nieuwe...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.
Huh, dan gaat Brian ook meequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub ook ramt en gelijk de poort uit kan zodat hij morgen nog op tijd is voor de begrafenis.
Verlies?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef noucky het volgende:
Huub kan duidelijk niet met zijn verlies omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |