Vage kennis? Jij hebt het niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Die opmerking zegt heel veel over jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Meer een 2e vader-figuur voor Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
Familie en goede vriend, meer niet lijkt mij
Het was een goede vriendquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
FEBO? 2 maten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Halloooo!!! Hoe kan het nou dat Nadia alcohol heeft gedronken?
Pure platte wraakquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Jij bent vreemd met 't fenomeen kennisen en vrienden en hoeveel die voor je kunnen betekenen? Maar eigenlijk is dat voor een persoon als jij natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
Nee ik geloof het ook niet maar we hebben het ook nooit meegemaakt, andersomquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof er niets van....... Huub heeft altijd een grote mond, maar op persoonlijk vlak ook een klein hartje
En Nicolaas was zelfs een hele dag weg om z'n oma te begraven!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |