Vage kennis? Jij hebt het niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Die opmerking zegt heel veel over jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
12 uur...das dus afscheid nemen van die vage kennis en dan 11 uur in de kroeg hangen...![]()
Meer een 2e vader-figuur voor Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
Familie en goede vriend, meer niet lijkt mij
Het was een goede vriendquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Blocken, ik vind het in dit geval wel een beetje terecht... het is een coach... Zo zijn die 3 twaalf uren wel snel op, als er maar iemand dood gaat.
FEBO? 2 maten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Halloooo!!! Hoe kan het nou dat Nadia alcohol heeft gedronken?
Pure platte wraakquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn!
Jij bent vreemd met 't fenomeen kennisen en vrienden en hoeveel die voor je kunnen betekenen? Maar eigenlijk is dat voor een persoon als jij natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef T-lex het volgende:
Nee ik geloof het ook niet maar we hebben het ook nooit meegemaakt, andersomquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof er niets van....... Huub heeft altijd een grote mond, maar op persoonlijk vlak ook een klein hartje
En Nicolaas was zelfs een hele dag weg om z'n oma te begraven!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
FF naar de tandarts voor Huub binnenkort. Zo doen ze dat ook bij Brian, Amanda en Nadia.![]()
Daarom. Komt wel een oplossing als FEBO ff nadenkt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En Nicolaas was zelfs een hele dag weg om z'n oma te begraven!
Idd, niet dat neppe gedoe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef farscapevr6 het volgende:
oooooooooo wat hoop ik dat t spel vanaf nu zo keihard gespeeld gaat en mag worden
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen beter naar Nowlive gaan, ook van die Huub lovers
Sommige doen echt alsof die heilig is
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Moet je maar niet aan m'n stijltang zitten"![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Hopelijk is Huub nou genezen van Amanda's naam bij die tattoo.
Ja jij wel natuurlijk. Wie ben jij eigenlijk? Of kom je alleen maar om een beetje te rellen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef BrainView het volgende:
Sterk van Amanda
Begrijp dat meisje volkomen
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Beetje jammer dit.. Ik vind dat Huub die 12 uur gewoon verdient, het maakt niet uit wie het is, coach/vader/moeder iedereen heeft een andere betekenis voor iemand...
en dan ook nog zeggen: ik gun het je wel, maar ik geef het je nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies.
En dan die stomme 'verontschuldigingen',
'ik ben ook fout geweest, maar ...'
bla, bla, bla![]()
lol, zei die dat echt? Dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies.
En dan dat argument van Dennix : 'ik ken die persoon niet'![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
ze heeft niet eens een zus...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
Idd! Net zo schijnheilig als hun God!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wel opvallend dat er opeens weer allerlei Brian fans opduiken![]()
Precies... dat Huub dat niet zou blokken wil niet zeggen dat een ander dat niet mag. En er lijkt genoeg aanleiding om te blokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Net goed...begint Huub "What Goes Around Comes Around"
Dat is dus precies wat dit ook is Huubje... als het bij Huubje in z'n straatje past dan gebruikt hij ook alles.![]()
Ha ha waar slaat dit nu op ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Er wordt aardig uit de schoolgeklapt..... Hier zie je duidelijk uit dat er veel wrok zit.....
Ben benieuwd wanneer de toneelhaak voor Huub komt.
Dat was een vader die ze 10 jaar niet gesproken hadquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef T-lex het volgende:
Huub wil alweer gaan dreigen...![]()
Gaat Ricardo nog beginnen over de vader van Sylvia....das fokking familie man.![]()
Komen morgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn die gasten van Nowlive nog geweest? Ik had daar commentaar op, en ben daar geband
Maar die zijn dus niet geweest, zolas ik al bij Nowlive schreef paar dagen terug
zijn vanmiddag geweest bij de live showquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn die gasten van Nowlive nog geweest? Ik had daar commentaar op, en ben daar geband
Maar die zijn dus niet geweest, zolas ik al bij Nowlive schreef paar dagen terug
Ethisch was het niet juist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef riri het volgende:
nou noemt ze het al verkrachten.....dat was het helemaal niet....zelf deed mevrouw niets
Hoeveel trappen heeft Brian Lieke gegeven Amanda?
Dat weet je natuurlijk niet....dat wat Amanda niet wil weten verdringt ze...het bestaat niet
Huub is dom te denken dat hij nog iets van vriendschap heeft gevoeld richting haar....ze kan helemaal niet relativeren Huub...dat heeft met haar IQ te maken.....laat haar gaan....ze is het niet waardquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub.dat beetje vriendschap wat ik dan nog met Amanda had is dan ook over.
Jaap. Top
Ze zijn wel geweest ! Tegen 16:00 uur om de Live uitzending bij te mogen wonenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Bedoel je op zijn rug? Staat geen Amandaquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Hopelijk is Huub nou genezen van Amanda's naam bij die tattoo.
en dat siert hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
Huub is dom te denken dat hij nog iets van vriendschap heeft gevoeld richting haar....ze kan helemaal niet relativeren Huub...dat heeft met haar IQ te maken.....laat haar gaan....ze is het niet waard
Maar jij zal haar wel helpen als zij je nodig heeft...het is niet anders
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha waar slaat dit nu op ?![]()
Weet je wel wat een toneelhaak is ?![]()
Die zijn vanmiddag geweest, bij de internetshow.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik laat alleen weten dat er dus problemen zijn met 'r zus. Die ze schijnbaar ook niet eens heeft lees ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Huub zijn spel is zo goed als over. Hij heeft keihard gespeeld en verloren. Het is ook lastig om tegen 4 tegenstanders te spelen en de febo.
Ik steeds minder.... krijgen we we weer een nieuwe...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:44 schreef Desii het volgende:
Hoop dat Huub zijn hoofd koel kan houden.....
ik hoop het maar!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef riri het volgende:
Denk dat Amanda de volgende keer nog lager in de popupoll zal komen te staan dan ze nu al staat....Brian ook
Hier reageren mensen nogal fel op
Ethisch niet juist.... dan liever iemand een knal in z'n gezicht geven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef riri het volgende:
Ja Amanda...als het verkrachten was geweest had huub allang thuis gezeten
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Lellebel gaat weer los
[ afbeelding ]
Brian doet wat slap geouwehoer.
Nadia en Huub hebben nog een verhaallijntje te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef T-lex het volgende:
Wil nadia in de popo omhoog...hahaha
wat een kutje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Clank het volgende:
Amanda: Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me.
Dit vind ik zo'n smerige opmerking.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat Huub op zijn jaardag tijdens zijn 8 uur het graf nog wel kan bezoeken.
Ja, en de FEBO zal ze wel weer goed belonen ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Brian en Amanda behoren idd tot het kaliber Natasia.
precies. Nu kun je dat misschien ook niet verwachten van zo'n domme doosquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld weer dat die meid DGK en realiteit niet kan scheiden.
Hmmm, klopt. Maar huilen? Hij is niet zo'n goeie acteur als Jaap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
dit is echt.... dat idee had hij al laten varen; omdat hij ergens vond dat hij het niet kon maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |