lol, zei die dat echt? Dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies.
En dan dat argument van Dennix : 'ik ken die persoon niet'![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
ze heeft niet eens een zus...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Sylar het volgende:
Nadia heeft een vriendin die meer waard is dan haar zus. OK...
Idd! Net zo schijnheilig als hun God!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wel opvallend dat er opeens weer allerlei Brian fans opduiken![]()
Precies... dat Huub dat niet zou blokken wil niet zeggen dat een ander dat niet mag. En er lijkt genoeg aanleiding om te blokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Net goed...begint Huub "What Goes Around Comes Around"
Dat is dus precies wat dit ook is Huubje... als het bij Huubje in z'n straatje past dan gebruikt hij ook alles.![]()
Ha ha waar slaat dit nu op ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Er wordt aardig uit de schoolgeklapt..... Hier zie je duidelijk uit dat er veel wrok zit.....
Ben benieuwd wanneer de toneelhaak voor Huub komt.
Dat was een vader die ze 10 jaar niet gesproken hadquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef T-lex het volgende:
Huub wil alweer gaan dreigen...![]()
Gaat Ricardo nog beginnen over de vader van Sylvia....das fokking familie man.![]()
Komen morgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn die gasten van Nowlive nog geweest? Ik had daar commentaar op, en ben daar geband
Maar die zijn dus niet geweest, zolas ik al bij Nowlive schreef paar dagen terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |