ik hoop het maar!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef riri het volgende:
Denk dat Amanda de volgende keer nog lager in de popupoll zal komen te staan dan ze nu al staat....Brian ook
Hier reageren mensen nogal fel op
Ethisch niet juist.... dan liever iemand een knal in z'n gezicht geven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef riri het volgende:
Ja Amanda...als het verkrachten was geweest had huub allang thuis gezeten
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Dennis noemt de 12 uur een uitje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Lellebel gaat weer los
[ afbeelding ]
Brian doet wat slap geouwehoer.
Nadia en Huub hebben nog een verhaallijntje te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef T-lex het volgende:
Wil nadia in de popo omhoog...hahaha
wat een kutje.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Clank het volgende:
Amanda: Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me.
Dit vind ik zo'n smerige opmerking.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat Huub op zijn jaardag tijdens zijn 8 uur het graf nog wel kan bezoeken.
Ja, en de FEBO zal ze wel weer goed belonen ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Brian en Amanda behoren idd tot het kaliber Natasia.
precies. Nu kun je dat misschien ook niet verwachten van zo'n domme doosquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld weer dat die meid DGK en realiteit niet kan scheiden.
Hmmm, klopt. Maar huilen? Hij is niet zo'n goeie acteur als Jaap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
dit is echt.... dat idee had hij al laten varen; omdat hij ergens vond dat hij het niet kon maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
even iets tussen door.........is dit allemaal wel WAAR........hij had ooit een idee weten we nog?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |