't is alweer goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
Wat deed Jaap ?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over. Een oud trainer.![]()
Doe ff normaal zeg, heb jij geen mensen die je nader staan dan sommige familie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Jaap weet zich geen houding te geven als hij met iemand meeleeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Jij kan niet bepalen wat iemand voor een persoon betekend heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Dus? Wat een ontzettende kut reactiequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Goh. Daar zou ik op zo'n emotioneel moment nou nooit aan hebben gedacht, het tv momentje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.
Nu zeggen ze al tegen elkaar dat het ze beide spijt. Het zijn de emoties.
Dit toont precies aan wat jij voor persoon bent dunkt mij..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Heb jij buiten je familie gaan dierbare vrienden?Een arm mens ben je dan!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Ze heeft gewoon simpel het lijntje met Huub opengehouden. Sinds wanneer wordt Nadia hier vertrouwd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef riri het volgende:
soms heb ik een hekel aan Nadia...zelfs een behoorlijke....maar moet zeggen dat ze me vanavond meeviel
ahjoh, dat was al weer het vorige topic toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Geef niets, je bedoeling was goed. Dit soort dingen haalt bij veel mensen oud zeer naar boven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Jij bent blijkbaar ook een beetje geemotioneerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dus? Wat een ontzettende kut reactie![]()
Huub had een hechte relatie met hem van 20 jaar...hoe oud is Huub?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Ik wil geen mensen kwetsenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ahjoh, dat was al weer het vorige topic toch?en zo vreselijk was het ook niet, en deze posting is gewoon liev
![]()
Walgelijke reactie, alsof mensen buiten je familie je niet zeer dierbaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Even flink blazen, en tot 100 tellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Sommige mensen hier.. ook niet te geloven, en ik wens niemand dood, maar dit kan ik niet echt begrijpen, en dan reacties van sommige die het dan ook nog is kunnen begrijpen. Fucking hell respectloos. Ik log af.. dag dag
sta gewoon boven!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Sommige mensen hier.. ook niet te geloven, en ik wens niemand dood, maar dit kan ik niet echt begrijpen, en dan reacties van sommige die het dan ook nog is kunnen begrijpen. Fucking hell respectloos. Ik log af.. dag dag
Djw voor je begripquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef niets, je bedoeling was goed. Dit soort dingen haalt bij veel mensen oud zeer naar boven.
Niet alleen in die kooi
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knapquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb jij buiten je familie gaan dierbare vrienden?Een arm mens ben je dan!![]()
Wat voor persoon dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dit toont precies aan wat jij voor persoon bent dunkt mij..
zoals het in het huis is zo is het op dit forum ook blijkbaar...hard maar waarquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
Ja! en Brian is Jezus zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
Brian begint over Huub en Natanel:
Walgelijk zoals jij denkt!Einde discussie tussen jou en mij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Py het volgende:
[..]
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knap
Ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat Huub er ook wel graag 12 uur tussen uit wilde. En dat ie nu pissig is omdat zijn telefoonverkooppraatje niet heeft gewerkt en hij zijn zin niet heeft gekregen.
Hier op Fok zijn de meeste wel tegen een stootje bestand hoorquote:
Geen probleem, je blijft nog redelijk netjes hoor. En, sterkte.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
LOOP MAAR WEER WEGquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Walgelijk zoals jij denkt!Einde discussie tussen jou en mij!![]()
Scheidsrechter die hij bijna zijn leven kent en hem de liefde voor de honkbalsport heeft meegegeven, en een soort Opa voor hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Weet ik wel maar verlaag me niet graag tot het opzettelijk kwetsen.Maakt me echter nog niet monddood!Als ik iets fout zag dan zeg ik er sorry voor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier op Fok zijn de meeste wel tegen een stootje bestand hoor
Gewoon gezellig doorposten![]()
Iedereen heeft z'n eigen normen en waarden en maken hun afwegingen... en Amanda heeft duidelijk gezegd waar haar wrok tegen Huub zit. En Huub zegt het goed je moet je verantwoorden voor jezelf. Huub doet ook dingen waarvan ik denk: Nou, nou.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Donnie29 het volgende:
iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dusquote:
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
Amanda achter de piano en zag Brian weer een para trekje krijgen en gaat muziek opzetten
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef riri het volgende:
[..]
iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dus
Ja eigenlijk te zielig om te zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennen
Dat maakt je net zo triest als degene die vanvond tegenstemde,sorry dat ik het zeg!Dit spel is reality en het overlijden van iemand is reality!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.
En ik zou daar andere keuzes maken dan in het echte leven (als ik ze al zelf kon maken). Ik zie de gebeurtenissen op de streams in de context van het spel.
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denktquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Py het volgende:
[..]
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knap
Ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat Huub er ook wel graag 12 uur tussen uit wilde. En dat ie nu pissig is omdat zijn telefoonverkooppraatje niet heeft gewerkt en hij zijn zin niet heeft gekregen.
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
precies! maar ach, nu dalen ze alleen maar meer qua 'populariteit'quote:
Waarschijnlijk is het mijn verwrongen geest. Want Huub heeft mij nog nooit het idee gegeven dat hij tot sluwe dingen in staat is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef riri het volgende:
[..]
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denkt
Als mij zwaar onrecht angedaan wordt dan blijf ik ook doorgaan.Ergens zoek je toch naar en verklaring voor raar gedrag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Wie probeert Huub nu eigenlijk te overtuigen. Ik snap het niet? Ondertussen zou hij toch eens moeten weten hoe die anderen denken.
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Taurus het volgende:
Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit eindelijk eens geblokt wordt hoor.
Ik vind het overigens belachelijk dat er mensen vergeleken gaan worden: vaders, moeders, coaches, nichtjes, neefjes, echt, al was het de plaatselijke supermarkt caissiere, als iemand naar 'n begrafenis wilt moet ie absoluut gaan, wij kunnen hier niet bepalen hoeveel die persoon voor iemand betekent heeft, dat is belachelijk.
Maar hij kan toch gewoon gaan? Niemand houdt hem tegen hoor. De enige consequentie die er aan verbonden is, is dat ie uit het spel moet. Tsja. Hard van Amanda, maar speltechnisch natuurlijk volkomen legaal en ook enigszins 'slim'.
petje af als dàt luktquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.
Maar ik ben ervan overtuigd dat de febo het zo weet neer te zetten dat Amanda en Brian er symphatiek uitkomen. Dat is toch de trend?
jij vindt mij net zo triest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dat maakt je net zo triest als degene die vanvond tegenstemde,sorry dat ik het zeg!Dit spel is reality en het overlijden van iemand is reality!!
Precies. Het is een speltechnische keuze als reactie op het spel van Huub. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Taurus het volgende:
Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit eindelijk eens geblokt wordt hoor.
Ik vind het overigens belachelijk dat er mensen vergeleken gaan worden: vaders, moeders, coaches, nichtjes, neefjes, echt, al was het de plaatselijke supermarkt caissiere, als iemand naar 'n begrafenis wilt moet ie absoluut gaan, wij kunnen hier niet bepalen hoeveel die persoon voor iemand betekent heeft, dat is belachelijk.
Maar hij kan toch gewoon gaan? Niemand houdt hem tegen hoor. De enige consequentie die er aan verbonden is, is dat ie uit het spel moet. Tsja. Hard van Amanda, maar speltechnisch natuurlijk volkomen legaal en ook enigszins 'slim'.
Ben wel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.
Maar ik ben ervan overtuigd dat de febo het zo weet neer te zetten dat Amanda en Brian er symphatiek uitkomen. Dat is toch de trend?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!
Soory hoor maar het was bij elke miljonair bekend toen ze tekenden..... de keuze is aan de miljonairs. En de essentie van het spel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!
Het enige wat onherroepelijk is is de dood.Ze mogen volop naar de tandarts.Waarom dan niet zeggen joh als je pijn in je bek hebt ga je toch lekker naar huis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry hoor, maar dit is een tv programma. Het is eigenlijk al schandalig dat de bewoners blijkbaar slechts 12 uur nodig hebben om afscheid te nemen van een naar eigen zeggen dierbare. Een beetje mens gaat weg uit dat huis.
De redactie gaat dus niet over lijken, de bewoners hebben vrij de keuze om het huis te verlaten om afscheid te nemen, doen ze dat niet; eigen verantwoordelijkheid.
Kom nou, het zijn allemaal volwassen mensen en we gaan nou niet ineens doen alsof de gouden kooi een staats-opgelegde inrichting is, de bewoners zijn vrijwillig dat programma in gestapt.
Ik denk dat de emoties evenwaardig zijn tussen het gebrek aan een stijltang van Amanda enquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
en steek die tang maar in de fik
Maar de keuze van Huub om toch een 12 uur te vragen is net zo goed begrijpelijk. Gaan staan juigen als hij die niet krijgt is een stuk minder goed begrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Het is een speltechnische keuze als reactie op het spel van Huub. Begrijpelijk.
Het gesprek van Amanda was toch helemaal gericht op tv maken. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze het Huub gunde om naar de begrafenis te gaan.... hij mocht van haar zo de poort uitlopen. Daarmee legt ze simpel de keus bij Huub neer.quote:
Zulke dome snollen hebben ze graag hoor.Je zag vanavond toch dat de damens de voorgekauwde tekste braaf na zeiden.Hoe vond je die van Del ; Hugh hefner i love youquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
Het kindje heeft geen kans op playbobytv. Ze hoeven alleen naar d'r stem te luisteren![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft dit er mee te maken? De febo heeft gewoon de verplichting voor de wannabees te verzorgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het enige wat onherroepelijk is is de dood.Ze mogen volop naar de tandarts.Waarom dan niet zeggen joh als je pijn in je bek hebt ga je toch lekker naar huis?
In dit geval moet je de kracht hebben om het spel aan de kant te gooien en uit menselijk oogpunt de dingen kunnen beredeneren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Prosac het volgende:
ik denk niet dat amanda de brains heeft dit vanuit speltechnisch oogpunt te blokkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |