iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dusquote:
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
Amanda achter de piano en zag Brian weer een para trekje krijgen en gaat muziek opzetten
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef riri het volgende:
[..]
iemand die denkt dat je zaken alleen maar doet ergens om.....heel erg berekenend dus
Ja eigenlijk te zielig om te zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en zo dom, ze hebben zichzelf nu wel laten kennen
Dat maakt je net zo triest als degene die vanvond tegenstemde,sorry dat ik het zeg!Dit spel is reality en het overlijden van iemand is reality!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen DGK en real life.
En ik zou daar andere keuzes maken dan in het echte leven (als ik ze al zelf kon maken). Ik zie de gebeurtenissen op de streams in de context van het spel.
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denktquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Py het volgende:
[..]
Je stelt me een vraag. Beantwoord hem zelf en trekt de conclusie ook maar gelijk. Knap
Ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat Huub er ook wel graag 12 uur tussen uit wilde. En dat ie nu pissig is omdat zijn telefoonverkooppraatje niet heeft gewerkt en hij zijn zin niet heeft gekregen.
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een beslissing die ze gemaakt hebben. Keihard.
precies! maar ach, nu dalen ze alleen maar meer qua 'populariteit'quote:
Waarschijnlijk is het mijn verwrongen geest. Want Huub heeft mij nog nooit het idee gegeven dat hij tot sluwe dingen in staat is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef riri het volgende:
[..]
zegt veel over jezelf deze posting...je kunt dit soort dingen alleen maar zeggen als je zelf op die manier denkt
Als mij zwaar onrecht angedaan wordt dan blijf ik ook doorgaan.Ergens zoek je toch naar en verklaring voor raar gedrag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Wie probeert Huub nu eigenlijk te overtuigen. Ik snap het niet? Ondertussen zou hij toch eens moeten weten hoe die anderen denken.
Ja. Hier zal de febo zich niet aan willen branden. Ze zijn wel blij met deze discussie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
En dit keer is het onmogelijk dat de febo er iets mee te maken heeft?
Een zwaar onderschat iets in de regels van de redactie.Die gaan dus wel letterlijk over lijken!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Taurus het volgende:
Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit eindelijk eens geblokt wordt hoor.
Ik vind het overigens belachelijk dat er mensen vergeleken gaan worden: vaders, moeders, coaches, nichtjes, neefjes, echt, al was het de plaatselijke supermarkt caissiere, als iemand naar 'n begrafenis wilt moet ie absoluut gaan, wij kunnen hier niet bepalen hoeveel die persoon voor iemand betekent heeft, dat is belachelijk.
Maar hij kan toch gewoon gaan? Niemand houdt hem tegen hoor. De enige consequentie die er aan verbonden is, is dat ie uit het spel moet. Tsja. Hard van Amanda, maar speltechnisch natuurlijk volkomen legaal en ook enigszins 'slim'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |