een gequote quote doet het nietquote:
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitjequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef droomkoningin het volgende:
het is een tijd geleden dat ik 's avonds nog zo laat zat te streamen....
als het gebeurt is er een grens overschreden die ik me niet voor kon stellen... dit geval ook weer...
hoe hard en egoistische kan je zijn om zo'n stemming te blokkeren?
Nee, heb het in de gatenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
een gequote quote doet het niet![]()
mjah, mij eigenlijk ook niet.. achterafquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitje![]()
Nou, laat maar vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet willen hopen dat Amans zusje weer van de trap af wordt gegooit. Maar ik zie uit naar een stemming
ik ook..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef plutarchus het volgende:
[..]
dat is waar. Maar het valt me wel op dat het blijkbaar voor rtl/talpa/febo of wat dan ook voor organisatie zoveel makkelijker is om de regels aan te passen m.b.t. fysiek geweld dan m.b.t. persoonlijke omstandigheden. Ik zou het gewoon een mooi gebaar vinden van de febo om die haat van Amanda gewoon te overulen door te zeggen op stream en op uitzending te zeggen: dat er persoonlijke dingen zijn die belangrijker zijn dan het spelletje. Wat mij betreft had er dus helemaal geen stemming hoeven komen. Huub even naar de begrafenis of condolance en klaar.
Welkom dan maar , en we doen niet moeilijk hier !quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
FOK! is leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
toppiequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou dat neem ik toch terug, die zus heeft er niets mee te maken.![]()
ik blijf het ranzig vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef chufi het volgende:
Ik hoor een douche , zou Nix nu eindelijk krijgen waar ie zolang op heeft gewacht?
Hij weet waar de poort is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
Wordt per direct super lesbischquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik blijf het ranzig vinden![]()
die enge dennixik zou het er niet op kunnen
![]()
maar dat lijkt me niet slim..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij weet waar de poort is.
De febo zal alleen maar blij zijn. In alles kun je merken dat ze Huub liever kwijt zijn dan rijk.
Maar nu meerder bewoners zich tegen dit afscheid heeft uitgesproken ligt de ethische verantwoording dan nu ook bij de febo lijkt me.
Nee, die haat aanwakkeren is voer voor meer kijkcijfersquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de febo de haat die is ontstaan heeft onderschat. Net zoals ze onderschat hebben dat een goede selectie procedure belangrijk is voor zo'n programma.
Door het veelvuldige stoken van de febo en niet oplossingsgericht heeft gewerkt (Denk aan Anita waar het er bijna op neer kwam dat het aan Lieke's eigen passieve agressie lag en daarmee meteen de boetes ontkrachtte) is deze haat gebleven. Een situatie door de febo instantgehouden heeft geleid tot het tegen stemmen van dab.
Welkom Gast...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
nee, dat zit er niet inquote:
Mooi hoef ze ook niet te zien!Mag je hier trouwens links plaatsen?Oke neen het risico maar niet maar heb zeg maar al een week geen toegang meer tot en forum en geen idee waarom.Heb geen mailadressen of zo van de crew.Wat doe je in zo'n geval?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
H: Volgens mij hebben B&A victory sex!
Zie ze nog niet in beeld, maar na de wurgsex uilatingen van Brian zullen we het ook niet meer gaan zien
Nou Brian even doorknijpen, je kan het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef chufi het volgende:
H: Volgens mij hebben B&A victory sex!
Zie ze nog niet in beeld, maar na de wurgsex uiltatingen van Brian zullen we het ook niet meer gaan zien
Plaats maar: Is het shocking , nude or rude dan liever niet denk ik zo ! Maar is het DGk gerelateerd dan zijn we blij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mooi hoef ze ook niet te zien!Mag je hier trouwens links plaatsen?Oke neen het risico maar niet maar heb zeg maar al een week geen toegang meer tot en forum en geen idee waarom.Heb geen mailadressen of zo van de crew.Wat doe je in zo'n geval?
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaats maar: Is het shocking , nude or rude dan liever niet denk ik zo ! Maar is het DGk gerelateerd dan zijn we blij!
Nog niet iedereen, maar het wordt wel laatquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef eusjuh het volgende:
Is iedereen ineens weg?
Squote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Marietje_34 het volgende:
*Marietje gaat slapen
dag mensen![]()
Heb je een favoriet?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaIk kan al een week dar niet meer kijken want heb een ban volgens de adresbalk.Ben ik fout oke maar kan me er niks bij voorstellen.Reageren is op dit moment niet mogenlijk staat erbij
![]()
Weet zeker dat Huub hem had gegeven.Hij heeft in het verleden alle stemmingen weggegeven,zelfs aan zijn grootste vijanden.Snap echt niet dat je iemand het niet gunt om afscheid te nemen.De dood is iets wat je niet moet inzetten in een spel en vind het ook heel erg dat zelfs de ani Huub fans hem dat niet gunnen.Was het met Brian gebeurd dan had ik hem dat afscheid ook gegund,hoe ik ook over hem denk.Anders ben ik net zo erg als al die andere in de kooi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef BrainView het volgende:
Huub speelt het spel hard en dan kun je dit op je bord verwachten..
Wat hij over de Zus van Dennis heeft gezegd terwijl daar toen geen aanleiding voor was vond ik te ver gaan en vraag ik me af hoe hij dat soort uitspraken over derde voor zichzelf kan verantwoorden..
Bovendien is het niet iemand die in het rijtje meeste kostbare mensen valt, dit hoor ik hem zelf zeggen..
En zou Huub Amanda haar 12 uur hebben gegeven als bijv een vriendin van haar moeder zou zijn overleden???
Ik betwijfel het ten zeerste..
Volkomen begrijpelijk dat Amanda en Brian hem dit niet geven
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!quote:
Nowlive ban! dus je bent anti Huub?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Laat ik het zo zegen vandaag waren er wat mensen van die site in de villaIk kan al een week dar niet meer kijken want heb een ban volgens de adresbalk.Ben ik fout oke maar kan me er niks bij voorstellen.Reageren is op dit moment niet mogenlijk staat erbij
![]()
je mag zijn hier wat je wiltquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Nope juist pro Huub,Jaap en Lieke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nowlive ban! dus je bent anti Huub?
Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat Huub hem had gegeven.Hij heeft in het verleden alle stemmingen weggegeven,zelfs aan zijn grootste vijanden.Snap echt niet dat je iemand het niet gunt om afscheid te nemen.De dood is iets wat je niet moet inzetten in een spel en vind het ook heel erg dat zelfs de ani Huub fans hem dat niet gunnen.Was het met Brian gebeurd dan had ik hem dat afscheid ook gegund,hoe ik ook over hem denk.Anders ben ik net zo erg als al die andere in de kooi.
Das vreemd.. Hebben ze je verward of zo met iemand anders of heb je 1 keer iets verkeerds gezegd in favour van zeg en Brian of zo ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nope juist pro Huub,Jaap en Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |