een gequote quote doet het nietquote:
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitjequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef droomkoningin het volgende:
het is een tijd geleden dat ik 's avonds nog zo laat zat te streamen....
als het gebeurt is er een grens overschreden die ik me niet voor kon stellen... dit geval ook weer...
hoe hard en egoistische kan je zijn om zo'n stemming te blokkeren?
Nee, heb het in de gatenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
een gequote quote doet het niet![]()
mjah, mij eigenlijk ook niet.. achterafquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dan spoor je gewoon niet en goh waarom verbaasd het me nou niet van dat aso zooitje![]()
Nou, laat maar vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet willen hopen dat Amans zusje weer van de trap af wordt gegooit. Maar ik zie uit naar een stemming
ik ook..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef plutarchus het volgende:
[..]
dat is waar. Maar het valt me wel op dat het blijkbaar voor rtl/talpa/febo of wat dan ook voor organisatie zoveel makkelijker is om de regels aan te passen m.b.t. fysiek geweld dan m.b.t. persoonlijke omstandigheden. Ik zou het gewoon een mooi gebaar vinden van de febo om die haat van Amanda gewoon te overulen door te zeggen op stream en op uitzending te zeggen: dat er persoonlijke dingen zijn die belangrijker zijn dan het spelletje. Wat mij betreft had er dus helemaal geen stemming hoeven komen. Huub even naar de begrafenis of condolance en klaar.
Welkom dan maar , en we doen niet moeilijk hier !quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
Ben eigenlijk beetje te gast hier omdat forum waar ik altijd kom er even uit ligt i.v.m een nieuwe server maar tis hier wel gezellig ook zeg!!
FOK! is leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef eusjuh het volgende:
toppiequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou dat neem ik toch terug, die zus heeft er niets mee te maken.![]()
ik blijf het ranzig vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef chufi het volgende:
Ik hoor een douche , zou Nix nu eindelijk krijgen waar ie zolang op heeft gewacht?
Hij weet waar de poort is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Ik gun het die jongen dat hij afscheid kan nemen van zijn mentor![]()
Wordt per direct super lesbischquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik blijf het ranzig vinden![]()
die enge dennixik zou het er niet op kunnen
![]()
maar dat lijkt me niet slim..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij weet waar de poort is.
De febo zal alleen maar blij zijn. In alles kun je merken dat ze Huub liever kwijt zijn dan rijk.
Maar nu meerder bewoners zich tegen dit afscheid heeft uitgesproken ligt de ethische verantwoording dan nu ook bij de febo lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |