Lees daar vaak alleen de verslagen even om snel bij te zijn en post er heel soms.Geen idee waarom ik een ban heb.Ja hier is het relaxed aleen moet ik nog wel erg zoeken waar alles staat.Wil gewoon weten waarom ik die ban hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.
Ik begrijp de haat wel.... begrijp de rol van de febo in het handhaven van deze regel stukken minder.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.
Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.
- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.
Ik ben bang dat ik de uitkomst al weet .....![]()
![]()
![]()
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef eusjuh het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!
Neem wit en je wint ! Succesquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ga ook schaken.. tegen de computer, toedels mensen en trusten!!
Haat wordt makkelijk gekweektquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.
Wie is die schoonheid op je avatarquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?![]()
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Dank je ! eusjuh.. trusten voor laters !quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weer
Heb je nog nooit een schele Natasia gezien ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:13 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie is die schoonheid op je avatarOok een playboy kandidate?
![]()
tot gauw en slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
Huub was een watje,wat de stemmingen betreft.Daar kon hij de andere mee pakken,maar dat deed hij niet.De laatste weken wel.Maar daarom weet ik zeker dat Huub hem wel gegeven had.Vind dat iedereen recht heeft op afscheid nemen,wij kunnen niet beslissen of weten hoe belangrijk die persoon voor Huub was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef BrainView het volgende:
Ik heb Brian als favo miljonair maar bij mij speelt haat geen rol.
Kijken naar de context en dan vervolgens op basis van gezond verstand een standpunt innemen.
Huub vind ik namelijk Top als Gouden kooi speler maar daar gaat het nu niet om
Eens. Huub woede is begrijpelijk... maar anders dan vele andere keren zoekt hij het bij de anderen en niet bij zichzelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |