abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:05:01 #201
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668052
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.
Lees daar vaak alleen de verslagen even om snel bij te zijn en post er heel soms.Geen idee waarom ik een ban heb.Ja hier is het relaxed aleen moet ik nog wel erg zoeken waar alles staat.Wil gewoon weten waarom ik die ban heb
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54668054
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:07:09 #203
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668062
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:07:20 #204
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54668063
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.

Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.

- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.

Ik ben bang dat ik de uitkomst al weet .....
.
pi_54668067
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.
Ik begrijp de haat wel.... begrijp de rol van de febo in het handhaven van deze regel stukken minder.
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:08:37 #206
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668068
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het

- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.

Ik ben bang dat ik de uitkomst al weet .....
Deel je gevoel
pi_54668069
De FEBO zorgt er alleen maar voor dat irritatie, wrijving, haat toeneemt en toeneemt tot het weer escaleert en dat vertaald zich dan weer in kijkcijfers.
pi_54668075
Ik ga ook schaken.. tegen de computer, toedels mensen en trusten!!
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:10:10 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668076
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef eusjuh het volgende:

[..]

En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weer
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:10:45 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668081
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ga ook schaken.. tegen de computer, toedels mensen en trusten!!
Neem wit en je wint ! Succes
Musica Español
Come On
pi_54668084
Amanda op PlayboyTV ?
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
- ai,ai,ai brother !
- jonguh !
- ik lust je rauw, ik lust je rauw, kommaarop, ik lust je rauw, ik lust je rauw ! etc.
- dat is toch focking niet normaal !
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:11:45 #212
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668089
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.
Haat wordt makkelijk gekweekt Om hun (Brian en Del) eigen woorden maar te gebruiken 'het gaat om gunnen' en 'het zegt meer over jezelf dan over mij'.Een kapotte stijltang daar jank je over .........hoe triest is dat
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:12:28 #213
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668091
Slaap lekker iedereen die gaat
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:13:28 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668094
Amanda straalt sex uit , maar das ook het enigste. toevallig was Playboy-Tv in da House voor een shoot met Melissa en Aman hoopt nu op haar doorbraak
Musica Español
Come On
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:13:45 #215
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668096
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Wie is die schoonheid op je avatar Ook een playboy kandidate?
pi_54668098
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef chufi het volgende:

[..]

Neem wit en je wint ! Succes
Thanks!!
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:14:26 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668100
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat
Dank je ! eusjuh.. trusten voor laters !
Musica Español
Come On
pi_54668104
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef chufi het volgende:

[..]

Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weer
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:16:00 #219
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54668112
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
pi_54668113
Ik heb Brian als favo miljonair maar bij mij speelt haat geen rol.
Kijken naar de context en dan vervolgens op basis van gezond verstand een standpunt innemen.
Huub vind ik namelijk Top als Gouden kooi speler maar daar gaat het nu niet om
pi_54668115
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:13 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Wie is die schoonheid op je avatar Ook een playboy kandidate?
Heb je nog nooit een schele Natasia gezien ?
- ai,ai,ai brother !
- jonguh !
- ik lust je rauw, ik lust je rauw, kommaarop, ik lust je rauw, ik lust je rauw ! etc.
- dat is toch focking niet normaal !
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:17:29 #222
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668123
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
tot gauw en slaap lekker
Musica Español
Come On
pi_54668135
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef BrainView het volgende:
Ik heb Brian als favo miljonair maar bij mij speelt haat geen rol.
Kijken naar de context en dan vervolgens op basis van gezond verstand een standpunt innemen.
Huub vind ik namelijk Top als Gouden kooi speler maar daar gaat het nu niet om
Huub was een watje,wat de stemmingen betreft.Daar kon hij de andere mee pakken,maar dat deed hij niet.De laatste weken wel.Maar daarom weet ik zeker dat Huub hem wel gegeven had.Vind dat iedereen recht heeft op afscheid nemen,wij kunnen niet beslissen of weten hoe belangrijk die persoon voor Huub was.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:20:19 #224
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668138
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Hoe hard het ook klinkt
Eens. Huub woede is begrijpelijk... maar anders dan vele andere keren zoekt hij het bij de anderen en niet bij zichzelf.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:20:45 #225
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54668140
Ik heb dat schaken ook wel gehad ! Trusten
Musica Español
Come On
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:21:38 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668144
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?
OMG moet die avatar? Ik word kotsmisselijk van dat wijf.
Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Hier ook.Moet weer naar het voetbalveld met de boys..
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:24:35 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668158
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.
Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.

Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
pi_54668166
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
hij draait wel weer bij, en zal weldra weer verkondigen "we zitten in een spel, hoor" bij interviews. Ik denk niet dat zijn ogen geopend zijn dat er diepe haat is
quote:

nog gehoord wat amanda over de chi-tang zei?
"iemand achter had gezegd dat het mocht, maar die wist niet dat het persoonlijk bezit was, en had het ook niet bij anderen nagevraagd. Het had dus ook niet gemogen"

smoesje om amanda te paaien? Of verdeeldheid achter de schermen?
pi_54668167
Weet iemand of er een filmpje bestaat van de allereerste keer dat Brian Para werd?
Dat is geweest toen Stefan een week of langer niet mocht roken voor contactpunten dacht ik.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:26:25 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668174
Lieke aan zet...

Huub aan zet...

Op zaterdag 17 november 2007 03:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.
Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.
pi_54668178
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef trettie het volgende:
Weet iemand of er een filmpje bestaat van de allereerste keer dat Brian Para werd?
Dat is geweest toen Stefan een week of langer niet mocht roken voor contactpunten dacht ik.
ja, die is er. Ik zag hem laatst nog
pi_54668183
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef avonne het volgende:

[..]

ja, die is er. Ik zag hem laatst nog
die zou ik graag nog een keer willen zien.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54668188
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.

Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
Helemaal mee eens.Eigenlijk zelfde strekking als me eigen stukje. Top!
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:33:46 #237
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668207
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.
Als dat de enige aktie is vind ik het dom. Ik zie geen aktie tegen Nadia en geen aktie tegen Amanda. Als Huub denkt dat de dames Dennis nu weg stemmen heeft ie het mis.

Maar wie weet is Huub wel een beetje bang geworden voor Dennis en Brian. Want Huub zit steeds dicht bij een exit als het om fysiek geweld gaat.
  zaterdag 17 november 2007 @ 03:37:47 #238
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54668223
quote:

Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
Op zaterdag 17 november 2007 03:28 schreef trettie het volgende:

[..]

die zou ik graag nog een keer willen zien.
dag 63 van tell me mediaplayer van tien.tv.

Duurt alleen lang met laden (lukt me nog niet)

[ Bericht 7% gewijzigd door avonne op 17-11-2007 03:51:56 ]
pi_54668276
quote:

pi_54668322
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
respectloos?
ik vond dat huub zich goed kalm wist te houden toen hij alle meningen aanhoorde tijdens de stemming.
vind zijn onbegrip, ongeloof en uiting van frustraties dan ook meer dan normaal, gezien de omstandigheden.

en wat achter betreft, huub zal na al die tijd vast wel weten wat wel en niet door hun geregeld kan worden.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54668534
Heel laag is dit .maar wat kun je verwachten van zoon domme gans.
hokje regel wat voor Huub dan hebben jullie echt iets van waarheid terug in mijn ogen.
dit geld voor iedereen die ze in zoon situatie blokken.
er gaan bij haar steeds meer draaitje los zitten in haar boven kamer.
  zaterdag 17 november 2007 @ 07:56:43 #243
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54668647
Interessant om te zien wat voor een heftige discussies hier in de Cos ontstaan ten gevolge van, het gebeurde in DGK, gisterenavond. De Gouden Kooi is niet meer en minder als een doorsnede van de samenleving zij het in een bizarre vorm. Geselecteerde spelers zijn per definitie al niet representatief voor de doorsnee samenleving en het moge duidelijk zijn dat zich er ook onder deze outlaws weer verschillende karakters bevinden.
Je krijgt dan hetgene waar jullie gisterenavond getuige van zijn geweest.
Even los van de discussie of een en ander al dan niet goed te praten is. Het feit dat er over gebeurtenissen als het overlijden van een "dierbare" een stemming moet plaatsvinden is al een teken aan de wand dat men op dit soort conflicten aan wil sturen. Daarbij komt dat de flexibiliteit waarmee de ooit opgestelde spelregels worden aangepast ook niet ten voordele van het spel uitpakken. De voor de Gouden Kooi geldende spelregels hadden gewoon zo moeten blijven zo als ze in het begin waren opgesteld.
Echter toen "ome Sjon de Mol" er achter kwam dat dit zou resulteren in een vroegtijdig einde van zijn geesteskindje heeft men besloten om de spelregels te flexibiliseren.

Mijn conclusie is:

- het voorval van gisterenavond zou onder de oude spelregels heel anders zijn uitgepakt;
- de onderlinge verstandhoudingen zouden een stuk beter geweest zijn;
- er zou geen sprake zijn van al dan niet vermeende voorkeursbehandelingen;
- iedereen, met uitzondering van Amanda, zou normale keuzes hebben kunnen maken;
- het geheel zou een stuk geloofwaardiger overgekomen zijn;
- het spel zou uiteindelijk op een geloofwaardige wijze afgerond zijn eind september, begin oktober.

Ik geef eerlijk toe dat mijn kijk- en cosfrequentie is afgenomen tot ca 5% ten opzichte van de zomerperiode.
Ik kijk nu alleen nog maar als er werkellijke rellen plaatsvinden, waarbij ik hoop dat er rake klappen worden uitgedeeld, met messen gestoken wordt of er met een door Moeder Nettie naar binnen gesmokkeld automatisch vuurwapen geschoten wordt. Immers als ik het nieuws en de actualiteiten volg schijnt dit tegenwoordig meer tot de doorsnee samenleving gerekend te moeten worden.

IK WENS JULLIE ALLEN EEN GEZELLIGE VOORTZETTING VAN DE GOUDEN KOOI EN DE COSSEN TOE EN ZAL SLECHTS INCIDENTEEL WEER HIER VERSCHIJNEN

[ Bericht 1% gewijzigd door DrsH op 17-11-2007 08:04:32 ]
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54668649
je heb bijna je 8uur dan kan je even langs de begraafplek inplaats van feesten
De braniaanse wijze van uiting geven aan sportiviteit, medemenselijkheid en respect voor een tegenstander in het spel.......

goedemorgen vroege vogels

[ Bericht 11% gewijzigd door ericahysterica op 17-11-2007 08:03:54 ]
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  Admin zaterdag 17 november 2007 @ 08:01:24 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54668657
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn ( ) linkjes etc, alles mag, als het maar niet ranzig is.
En welkom hier, we zijn soms best lief
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:08:45 #246
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54668667
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 08:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn ( ) linkjes etc, alles mag, als het maar niet ranzig is.
En welkom hier, we zijn soms best lief
Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld van

[ Bericht 3% gewijzigd door DrsH op 17-11-2007 08:13:49 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:12:55 #247
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54668676
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 08:08 schreef DrsH het volgende:

[..]

Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld van
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:21:59 #248
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54668705
Is die smerige rat er nog niet uit?
pi_54668770
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind dat je het Amanda niet eens kwalijk kunt nemen, we weten allemaal wat voor mentaliteit dat mormel heeft en ook welke mentaliteit Huub heeft. Hij geeft aan alles te blokken, alles te doen om te winnen en speelt het keihard. Dat komt een keer terug. Voor iemand als Amanda ( en (voorheen) N en ook Brian) is het lastig geworden om het spel nog los te koppelen van het echte leven. Dat vereist een bepaalde instelling en intelligentie die die mensen missen.
Dat de FEBO besluit over dit trieste onderwerp TV te willen maken is een kwalijker verhaal.
Mensen mogen tegenwoordig urenlang verdwijnen om hun haar te laten doen, omdat de Playboy langskomt, er gaan elke week meerdere malen mensen halve dagen naar de 'tandarts', maar in dit onderwerp wordt het spel betrokken...ook dit zegt veel natuurlijk.
pi_54668894
nada en nix liggen weer te wippen
Reality is nothing but a collective hunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')