Lees daar vaak alleen de verslagen even om snel bij te zijn en post er heel soms.Geen idee waarom ik een ban heb.Ja hier is het relaxed aleen moet ik nog wel erg zoeken waar alles staat.Wil gewoon weten waarom ik die ban hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere met een ban bij Now live.Je hoeft maar iets commentaar te hebben en je ligt eruit.Hier mag een hoop en krijg je maar niet zo een ban.
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn de mogelijkheden van het spel. Het spel waar de febo de regels hanteert.
Ik begrijp de haat wel.... begrijp de rol van de febo in het handhaven van deze regel stukken minder.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.
Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.
- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.
Ik ben bang dat ik de uitkomst al weet .....![]()
![]()
![]()
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef eusjuh het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Huub zo'n stemming niet zou blokken!Zelfs zijn grootste vijand NL zegde hij een stemming toe toen deze zijn kind wilde zien!
Neem wit en je wint ! Succesquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ga ook schaken.. tegen de computer, toedels mensen en trusten!!
Haat wordt makkelijk gekweektquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp de Febo al maanden niet meer.Dus kijk hier echt niet meer van op.Waar ik wel van op kijk, is dat de mensen op de forums zelfs zo ver gaan om het Huub niet te gunnen.We doen verdorie geen eens mee met het spel en kunnen toch normaal nadenken over de dood enzo.Zelfs dit word nu ook al ingezet door de Brianfans,hoe ziek is dat.
Wie is die schoonheid op je avatarquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?![]()
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Dank je ! eusjuh.. trusten voor laters !quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:12 schreef eusjuh het volgende:
Slaap lekker iedereen die gaat
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub blokt in dit soort gevallen nooit . Het is de tegenpartij die simpel dom tegenwerkt elke keer weer
Heb je nog nooit een schele Natasia gezien ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:13 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie is die schoonheid op je avatarOok een playboy kandidate?
![]()
tot gauw en slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
Huub was een watje,wat de stemmingen betreft.Daar kon hij de andere mee pakken,maar dat deed hij niet.De laatste weken wel.Maar daarom weet ik zeker dat Huub hem wel gegeven had.Vind dat iedereen recht heeft op afscheid nemen,wij kunnen niet beslissen of weten hoe belangrijk die persoon voor Huub was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef BrainView het volgende:
Ik heb Brian als favo miljonair maar bij mij speelt haat geen rol.
Kijken naar de context en dan vervolgens op basis van gezond verstand een standpunt innemen.
Huub vind ik namelijk Top als Gouden kooi speler maar daar gaat het nu niet om
Eens. Huub woede is begrijpelijk... maar anders dan vele andere keren zoekt hij het bij de anderen en niet bij zichzelf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:05 schreef BrainView het volgende:
Weetje wat Huub had gezegd:
Dan ga je toch naar huis, als diegene je zo aan hart hart ligt en koste wat het kost een laatste eer wil bewijzen dan verlaat je de Gouden kooi.
Hoe je het ook wend of keert.. Huub kan morgen bij de begrafenis aanwezig zijn. Dat hij de gouden kooi belangrijker vind dan afscheid nemen van iemand uit zijn '2e cirkel' is toch zijn keus.
Ander verhaal als het een om een eerstegraadsfamilielid gaat, dan zou iedereen hem krijgen van iedereen.
In deze specifieke situatie moet Huub niet zo dramatiseren en als een echte man keuzes maken. Zeikerdje!
Hoe hard het ook klinkt
OMG moet die avatar? Ik word kotsmisselijk van dat wijf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:11 schreef noltje het volgende:
Amanda op PlayboyTV ?![]()
Hahaha laat me niet lachen,wat heeft ze daar te zoeken met haar korte pootjes,dood haar,neptieten en dat rare brede gezicht.
Hier ook.Moet weer naar het voetbalveld met de boys..quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Moet er echt ook vandoor,de wekker gaat over 4,5 uur..........Kom snel weer terug!Bye bye all
Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet er zo drie op te noemen die Huub gaf,omdat hij het anders sneu vond.Brian toen punten om te bellen,nadat hij goed was afgemaakt door Brian,Natasia mocht gaan zingen met haar dochter en Nadia mocht bellen met Luc.Ook werd hij elke keer de huid volgescholden na de stemming met de hondjes en wat deed Huub ,de hondjes mochten toch weer blijven van hem.Ook werd hij afgeblaft met een stemming voor een premiere en wat deed Huub ,goh NL en Brian moesten dan maar gaan.
hij draait wel weer bij, en zal weldra weer verkondigen "we zitten in een spel, hoor" bij interviews. Ik denk niet dat zijn ogen geopend zijn dat er diepe haat isquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen goed gevoel over aan deze stream avond, toch wel één positief
punt denk ik .... Huub zijn ogen zijn eindelijk geopend en heeft nu gezien wat
een diepe haat aanwezig is bij Brian en Amanda. Hij zei niet voor niets, dat het
nu niet meer alleen een spel is, maar dat het ook persoonlijk is geworden.
nog gehoord wat amanda over de chi-tang zei?quote:Dan nog even deze stellingen, ben benieuwd of de FEBO ze laat uitkomen.
- Amanda mag morgenavond met Melissa mee naar de Playboy party, natuurlijk zonder stemming.
- Amanda gaat de jurken wedstrijd winnen morgenmiddag.
Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of dat blokken wel zin heeft waar Huub nu mee bezig is. Ze hebben meer uitjes dan ooit tevoren lijkt het haast wel.
ja, die is er. Ik zag hem laatst nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef trettie het volgende:
Weet iemand of er een filmpje bestaat van de allereerste keer dat Brian Para werd?
Dat is geweest toen Stefan een week of langer niet mocht roken voor contactpunten dacht ik.
die zou ik graag nog een keer willen zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, die is er. Ik zag hem laatst nog
Helemaal mee eens.Eigenlijk zelfde strekking als me eigen stukje. Top!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.
Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
Als dat de enige aktie is vind ik het dom. Ik zie geen aktie tegen Nadia en geen aktie tegen Amanda. Als Huub denkt dat de dames Dennis nu weg stemmen heeft ie het mis.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze krijgen toch nooit niks.Hoe vaak hebben we hier niet geschreven ,Huub blok de zooi.Altijd zorgde Amanda ervoor dat de stemmingen naar de andere kant gingen.
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een opmerking van mij, als Huub echt zoveel om die overledene geeft dan gaat hij gewoon heen. Maar in de balans tussen 1/7 kans op een miljoen en zijn so called mentor waar hij tranen met tuiten om laat kiest hij voor misschien winnen en het geld. Wie is hier nu de prutser en de loser, Huub of de anderen die het blokken.
Huub speelt een spel, hij is degene die over lijken gaat, veel streamers trappen er in, stemmen weer massaal op hem.....tadaaaa
dag 63 van tell me mediaplayer van tien.tv.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:28 schreef trettie het volgende:
[..]
die zou ik graag nog een keer willen zien.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
respectloos?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn (quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?Op ieder forum mag je toch fan zijn van wie je wilt of een voorkeur hebben?Link doe ik maar niet hoor want wil niet hier ook ineens een ban!
Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo Eusjuh, je mag hier heeeeeeeeeeeel veel, zelfs voor Brian zijn () linkjes etc, alles mag, als het maar niet ranzig is.
En welkom hier, we zijn soms best lief
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Off T: Uw gebruikte voetnoot is hier een sprekend voorbeeld van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat je het Amanda niet eens kwalijk kunt nemen, we weten allemaal wat voor mentaliteit dat mormel heeft en ook welke mentaliteit Huub heeft. Hij geeft aan alles te blokken, alles te doen om te winnen en speelt het keihard. Dat komt een keer terug. Voor iemand als Amanda ( en (voorheen) N en ook Brian) is het lastig geworden om het spel nog los te koppelen van het echte leven. Dat vereist een bepaalde instelling en intelligentie die die mensen missen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Ik neem het Huub zelfs kwalijk dat hij deze nee niet als een vent opneemt. Heb je trots.
Ga naar achter en probeer wat te regelen. De man is nog niet eens begraven en dat dan als aanleiding voor discussies op de streams komt bij mij als ietwat respectloos over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |