abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54669019
Nog steeds, lange wip ... lekker om zo wakker te worden
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:36:49 #252
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54669022
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 09:09 schreef Kaleddis het volgende:
nada en nix liggen weer te wippen
Je kunt beter zeggen doen een poging om te ...........
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:43:37 #253
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54669049
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 09:09 schreef Kaleddis het volgende:
nada en nix liggen weer te wippen
Gatsie daar gaat mijn eetlust..... en tot overmaat van ramp zie ik die rattenkop in de stream ernaast....
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:50:19 #254
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54669098
Huubje wil niet meer optreden met Brain?
Ik denk dat die wel zal moeten van Ome John, die optredens zijn maanden vantevoren geboekt
Hoorde Huub zeggen dat die 22Dec. optreed in Hengelo, dat kan die echt niet zomaar weigeren
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:56:09 #255
8898 Darklight
pi_54669138
Sommige reacties van users begrijp ik ook niet
Ze worden elf een beetje emotioneel omdat Huubje onrecht is aangedaan
Get a life over een paar maanden hoor je niks meer van die bewoners
pi_54669147
Amada en Brian dus de 12 uur van Huub tegen gehouden, het was te verwachten, Amanda zegt dat ze een gevoels mens is, maar deze tante is zo hard als steen, dat bleek al toen ze de kooi in ging, ze liet haar gehandicapte zus alleen, wetend dat mams er niet naar omkeek, en haar andere zus in een internaat zat.
Brian was ook te verwachten, die gunde Sylvia haar twaalf uur amper, het gunnen was alleen omdat de streamers anders een vervelend oordeel over hem zouden kunnen krijgen, maar de twijfel zei al genoeg.
Goedemorgen :W
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:02:50 #257
125420 Starlie
pi_54669177
Ik vind het sowieso niet helemaal menselijk wat er gebeurd, als er iemand overlijd vind ik dat de nabestaande die dan in de kooi zit gewoon 12uur MOET krijgen. (of misschien minder uren).. geen stemming erover niks. Ieder mens moet toch normaal afscheid kunnen nemen van iemand?!
Die 12 uur waarover gestemd moet worden moeten ze dan maar voor iets anders gebruiken... bijvoorbeeld Amanda die wil shoppen ofzo.... maar om zoiets als de dood moet niet gestemd worden.

En dan iets anders... denkt amanda nu serieus dat ZIJ vor de playboy gevraagd gaat worden? We hebben alles toch al van haar gezien, haar tieten vliegen minstens 20 x per dag over de streams.... dus die playboy met haar erin gaat zeker niet goed verkopen... zonde van ons geld!
pi_54669204
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:02 schreef Starlie het volgende:
Ik vind het sowieso niet helemaal menselijk wat er gebeurd, als er iemand overlijd vind ik dat de nabestaande die dan in de kooi zit gewoon 12uur MOET krijgen. (of misschien minder uren).. geen stemming erover niks. Ieder mens moet toch normaal afscheid kunnen nemen van iemand?!
Die 12 uur waarover gestemd moet worden moeten ze dan maar voor iets anders gebruiken... bijvoorbeeld Amanda die wil shoppen ofzo.... maar om zoiets als de dood moet niet gestemd worden.

En dan iets anders... denkt amanda nu serieus dat ZIJ vor de playboy gevraagd gaat worden? We hebben alles toch al van haar gezien, haar tieten vliegen minstens 20 x per dag over de streams.... dus die playboy met haar erin gaat zeker niet goed verkopen... zonde van ons geld!
e heeft toch al eens een aanbod gehad, maar dat moest dan samen met Nena, en Nena wilde niet.
Of was dat voor een ander blad?
pi_54669220
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:06 schreef blomst het volgende:

[..]

e heeft toch al eens een aanbod gehad, maar dat moest dan samen met Nena, en Nena wilde niet.
Volgens mij de playboy inderdaad.

Goedemorgen trouwens
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:10:17 #260
8898 Darklight
pi_54669229
Febo zal blij zijn, die hebben leuke tv nu
Zou wel zonde zijn geweest als iedereen binnen 2minuten ja had gezegd
pi_54669255
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:08 schreef Ning het volgende:

[..]

Volgens mij de playboy inderdaad.

Goedemorgen trouwens
Goedemorgen. "

"Achter" kan Amanda altijd nog mee laten gaan onder het mom van een eigen uitje, wat ze allemaal schijnen te krijgen.
Dennix ging voetbal trainen
Jaap ging schaakles geven
Lieke ging spinnigles geven
Brian geen tennisles geven
Nadia ging met Janniets mee
Amanda en Huub hebben hun uitje nog niet gehad.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:13:51 #262
8898 Darklight
pi_54669267
Was trouwens wel een raar telefoongesprek met Huub en zn moeder
Werd weggedraaid, en toen die terug kwam, huilde die opeens
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:14:11 #263
125420 Starlie
pi_54669269
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:06 schreef blomst het volgende:

[..]

O geen idee, in dat geval heb ik niets gezegd, ik zit er in elk geval niet op te wachten om haar in de playboy te zien want ik heb haar borsten nu al genoeg voorbij zien komen... Dat ze Nena in de playboy willen snap ik wel...
pi_54669278
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:12 schreef blomst het volgende:

[..]

Goedemorgen. "

"Achter" kan Amanda altijd nog mee laten gaan onder het mom van een eigen uitje, wat ze allemaal schijnen te krijgen.
Dennix ging voetbal trainen
Jaap ging schaakles geven
Lieke ging spinnigles geven
Brian geen tennisles geven
Nadia ging met Janniets mee
Amanda en Huub hebben hun uitje nog niet gehad.
Heeft Huub niet iets gedaan met honkbal?
pi_54669286
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:15 schreef Ning het volgende:

[..]

Heeft Huub niet iets gedaan met honkbal?
Dacht dat dat in de planning lag, maar dat dat nog niet gebeurd is.
pi_54669433
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 09:56 schreef Darklight het volgende:
Sommige reacties van users begrijp ik ook niet
Ze worden elf een beetje emotioneel omdat Huubje onrecht is aangedaan
Get a life over een paar maanden hoor je niks meer van die bewoners
Ik heb een leven (werk,relatie,sociale contacten hobby s, is dat voldoende?)........maar ik volg nu dit zogenaamde spel een jaar. En dat je zo nu en dan opgaat hierin wat is daar mis mee.Ik snap die users die dat doen heel goed! En ik hoopte dat het in december over zou zijn zodat ik weet hoe het is afgelopen en weet wie dit gewonnen heeft. Dan is voor mij de kous af en ga ik weer wat anders doen.En nee, ik ken de bewoners niet, de users ook niet trouwens maar wil daar eigenlijk ook liever geen ordeel over hebben eenieder heeft hier zijn eigen reden om op een bepaalde manier te reageren. Van mij mag je daar de draak mee steken alleen het toontje en de opmerking get a life irriteert me gewoon. Ook dat mag op Fok volgens mij
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54669485
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:30 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik heb een leven (werk,relatie,sociale contacten hobby s, is dat voldoende?)........maar ik volg nu dit zogenaamde spel een jaar. En dat je zo nu en dan opgaat hierin wat is daar mis mee.Ik snap die users die dat doen heel goed! En ik hoopte dat het in december over zou zijn zodat ik weet hoe het is afgelopen en weet wie dit gewonnen heeft. Dan is voor mij de kous af en ga ik weer wat anders doen.En nee, ik ken de bewoners niet, de users ook niet trouwens maar wil daar eigenlijk ook liever geen ordeel over hebben eenieder heeft hier zijn eigen reden om op een bepaalde manier te reageren. Van mij mag je daar de draak mee steken alleen het toontje en de opmerking get a life irriteert me gewoon. Ook dat mag op Fok volgens mij
helemaal mee eens, en ik zou ook wel blij zijn als het snel afgelopen zou zijn met DGK. Zoveel vind ik er niet meer aan, ik volg het alleen nog omdat ik me betrokken voel met sommige bewoners en wil weten wie gaat winnen...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 10:35:24 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_54669486
Goedemorgen

Het wil weer niet erg lukken met Dennix hè. Ze zijn volgens mij al 1 1 /2 uur bezig en nog nix, of komt hij 6 keer in die tijd, lijkt me stug maar goed. Nu maar weer over op het handwerk zie ik.

BTW, wat een discussie over Huub. Ik vind het ronduit schandalig dat B,A en D hebben geblokt maar daar is al genoeg over gezegd dunkt mij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:37:54 #269
8898 Darklight
pi_54669514
Goedemorgen

Waar gaan ze optreden vanavond? ls dat dorgaat
pi_54669569
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:37 schreef Darklight het volgende:
Goedemorgen

Waar gaan ze optreden vanavond? ls dat dorgaat
Dacht nergens.Maar de avond word zo leuk,de oversexste butler komt als wijf verkleed.
pi_54669618
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dacht nergens.Maar de avond word zo leuk,de oversexste butler komt als wijf verkleed.
hij is als man al niet te harden kan je nagaan.........

btw goodmorning allen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:46:20 #272
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54669621
hoe mooi zou het zijn als Brian/Amanda binnenkort een goede vriend verliezen en dat Huub dan zegt: 'ach, dat graf kun je na de Gouden Kooi toch ook nog wel bezoeken'

(niet dat ik iemand dat nu toewens ofzo)
pi_54669751
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ben wel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen doen

Naad heeft t nu over t feit dat t zo diep zit bij Amanda over dr vader en dr zus. Als t dan zo diep zit waarom gaat ze dan niet naar huis om dr zus weg te halen bij die vent?
Als ik Huub was zou ik haar dat vragen....je zus zit bij de jongen die haar een hersenbloeding heeft bezorgd waaraan ze een blijvende invaliditeit heeft overgehouden?Waarom zit je nog hier Amanda?
Je hebt altijd gezegd dat je alles zou doen om haar te beschermen...alles..hoe rijm je dit dan?
Op zijn minst zou je een gesprek met je zus moeten hebben...niets daarvan....hoezo bezorgd?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:57:11 #274
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54669769
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
hoe mooi zou het zijn als Brian/Amanda binnenkort een goede vriend verliezen en dat Huub dan zegt: 'ach, dat graf kun je na de Gouden Kooi toch ook nog wel bezoeken'

(niet dat ik iemand dat nu toewens ofzo)
Die gedachte ging ook door mij heen toen ik dat Brrr hoorde zeggen.

Maar Huub is, zelfs met al de emoties die daar bij los kwamen, heel volwassen. Hij heeft gezegd dat die nooit een 12 uur zou blocken, zelfs nu niet, zelfs niet voor de drie die hem nu het recht ontzeggen om afscheid te kunnen nemen van zijn vriend.
Petje af voor Huub, dat is ook de reden waarom hij altijd mijn favoriet zal zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:59:36 #275
38396 mazaru
pi_54669811
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Als verrassing voor die rattenslet. Als die een statement wilt maken, komt die gewoon als zichzelf vanavond, en geeft die zijn mening over het blocken van die 12 uur.
pi_54669836
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit is een tv programma. Het is eigenlijk al schandalig dat de bewoners blijkbaar slechts 12 uur nodig hebben om afscheid te nemen van een naar eigen zeggen dierbare. Een beetje mens gaat weg uit dat huis.
De redactie gaat dus niet over lijken, de bewoners hebben vrij de keuze om het huis te verlaten om afscheid te nemen, doen ze dat niet; eigen verantwoordelijkheid.

Kom nou, het zijn allemaal volwassen mensen en we gaan nou niet ineens doen alsof de gouden kooi een staats-opgelegde inrichting is, de bewoners zijn vrijwillig dat programma in gestapt.
Moet je kijken wat er gebeurt als Huub opstapt...streamlock all-over....die willen hem kost wat kost erin houden....Huub hoeft maar éénmaal te zeggen nu.... ik ga weg...ik denk dat alles voor hem geregeld wordt en Amanda en Brian naar hun blokkering kunnen fluiten....Huub beseft het alleen zelf nog niet dat hij sterker is dan de bedenkers van het spel...hij kan alles sturen als hij wil
pi_54669860
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als verrassing voor die rattenslet. Als die een statement wilt maken, komt die gewoon als zichzelf vanavond, en geeft die zijn mening over het blocken van die 12 uur.
Hij snapte het blokken wel,net als die andere homo. Nooit is er eens iemand in dat huis die keihard zegt wat hij denkt.Lullen alleen maar met die tokkies mee en doen ze dat niet,dan is het nooit meer terugkomen voor ze.
pi_54669954
Beste redactie , laat Huub gaan.
Wees als 1 van jullie laatste daden weer eens mens en zorg dat je dit niet het verdere ellendige leven met je mee draagt.
Programma stopt straks maar jullie moeten ook verder.
Laat dit je niet overkomen.
Wordt mens.
pi_54670096
Ik ben benieuwd hoeveel ze van die stemming in de uitzending laten zien. Het lijkt me niet echt reclame voor dgk als ze laten zien dat ze zo met mensen omgaan.
En Brian met zijn bezoek aan het graf tijdens de jaardag. Gewoon geen wooren voor, wat een galbak, hij was toch degene die al die telefoontjes moest hebben toen die "vader" op Bonaire een beroerte had gehad?

Wat een sfeertje weer daar.....
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 11:23:41 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_54670105
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:11 schreef kit2u het volgende:
Beste redactie , laat Huub gaan.
Wees als 1 van jullie laatste daden weer eens mens en zorg dat je dit niet het verdere ellendige leven met je mee draagt.
Programma stopt straks maar jullie moeten ook verder.
Laat dit je niet overkomen.
Wordt mens.
Dat gaat niet meer lukken, lees de onderstaande link.

BTW: Dit moet de redactie ook geweten hebben, lamzakken.

http://www.run71.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=2
― Mark Twain
pi_54670138
10:23 - Huub krijgt de bal terug...

Huub wist gisteravond niet zo goed waar hij zoeken moest. Hij heeft afgelopen nacht tot in de kleine uurtjes op de piano gespeeld. De Oldenzaler is er kapot van dat hij zijn 12 uur niet heeft gekregen. Normaal is Huub degene die alle stemmingen blokt. What goes around, comes around, zeggen ze weleens. Maar dit is wel een hele bittere pil voor de verdrietige Miljonair.

Bron 10
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:32:00 #282
38396 mazaru
pi_54670224
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Ning het volgende:

Huub wist gisteravond niet zo goed waar hij zoeken moest. Hij heeft afgelopen nacht tot in de kleine uurtjes op de piano gespeeld. De Oldenzaler is er kapot van dat hij zijn 12 uur niet heeft gekregen. Normaal is Huub degene die alle stemmingen blokt. What goes around, comes around, zeggen ze weleens. Maar dit is wel een hele bittere pil voor de verdrietige Miljonair.

Bron 10
Walgelijke kortzichtige idioten daar
pi_54670260
quote:

Bron 10
Hoezo de redactie leest niet mee
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:34:33 #284
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54670263
quote:

Bron 10

De vergelijking trekken tussen een avondje stappen en een begrafenis.
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 11:39:02 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_54670336
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Walgelijke kortzichtige idioten daar
En jij verbaast je daarover, ik allang niet meer. Het tuig Flens en consorten komt me al tijden de strot uit.
Die maken zich drukker om een eventuele zwangerschap van Naadhoer.
― Mark Twain
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:39:09 #286
38396 mazaru
pi_54670338
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

De vergelijking trekken tussen een avondje stappen en een begrafenis.
Of de vergelijking tussen een permanente ontharing, en afscheid nemen van een vriendschap van meer dan 20 jaar
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:41:29 #287
38396 mazaru
pi_54670374
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

En jij verbaast je daarover, ik allang niet meer. Het tuig Flens en consorten komt me al tijden de strot uit.
Het is eigenlijk meer walging wat ik voel.
Dit is gewoon beneden alle peil. Dit gaat buiten het spel om, dit gaat over het echte leven.
En dat die drie ook nog gewoon rustig kunnen slapen, ongelooflijk!!
Ze zouden zich kapot moeten schamen, niet alleen die drie. Maar ook de redactie. Is dit nu RTL-niveau?
pi_54670386
Ze hadden Huub gewoon kunnen laten gaan.Iedereen mocht een uitje hebben,dus Huub kon gewoon hierheen.Nadia kon ook gewoon mee stof halen en Dennis naar de film.Maar nee over een begrafenis gaan we lekker stemmen en tv maken.
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:43:57 #289
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54670406
ik dacht trouwens dat het inmiddels een reality-soap was geworden waarin de bewoners acteurs zouden zijn en niet meer echt een spel. (aangezien dat door bepaalde personen totaal niet gespeeld wordt)
Nou.. nooit geweten dat een acteur geen afscheid mocht nemen
pi_54670413
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden Huub gewoon kunnen laten gaan.Iedereen mocht een uitje hebben,dus Huub kon gewoon hierheen.Nadia kon ook gewoon mee stof halen en Dennis naar de film.Maar nee over een begrafenis gaan we lekker stemmen en tv maken.
Ik ben heel erg benieuwd of Amanda vanavond zonder stemming weg mag. Als dat zo is dan is de febo wel heel achtelijk bezig
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:47:08 #291
38396 mazaru
pi_54670447
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:44 schreef Ning het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd of Amanda vanavond zonder stemming weg mag. Als dat zo is dan is de febo wel heel achtelijk bezig
Als er dit soort dingen gebeuren, dan zal ik er niet vreemd van opkijken als er vandaag of morgen iemand met een raketwerper in zijn auto stapt, op weg naar Aalsmeer
pi_54670496
quote:

[..]

daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Maar die smeerkezen daar achter zullen wel weer een gegronde reden hebben
En die kun je voor Huub Lieke of Jaap toch niet bedenken!
Dat is teveel gevraagd.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54670554
Ik snap ook niet dat ze Dennix gisteren zomaar zonder stemming mee lieten gaan, ook de optredens van Huub en Brian hadden ze via een stemming moeten laten gaan.
Als het in het straatje van DGK redactie past dan kan opeens alles.
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 11:57:28 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_54670639
quote:

[..]

Ter compensatie van de kapotgeslagen stijltang, logisch toch?

Amanda zei gisteren al dat ze maatregelen zou nemen als de FEBO de stijltang niet als persoonlijk bezit ziet dus 1+1=2.
― Mark Twain
pi_54670644
Maar ach, de gouden kooi is allang geen eerlijk spel meer, Jaap die met Dennix moest spelen, fysiek geweld wat ze door de vingers zien.enz.
De bemoeienis van de redactie is te groot geworden.
pi_54670698
quote:

Bron 10
Hoezo is hij degene die altijd alle stemmingen blokt?
Dat zijn ze met z'n drieeen de afgelopen stemmingen gaan doen ja....en wel met een reden....(maar dat weet VV zich natuurlijk niet meer te herinneren wat de reden was,wat kunnen we anders van ze verwachten zullen we maar denken,het zijn net stukjes die door 9 jarigen zijn geschreven,wellicht hebben ze er een plaatsje over voor Amanda)....daarvoor liet Huub de meeste stemmingen altijd eruit gaan
pi_54670734
11:30 - Amanda's vertrek?

Onder de nog slapende Miljonairs bevindt zich ook Amanda. De 19-jarige heeft gisteren een boodschap voor Hugh Hefner ingesproken toen een ploeg van Playboy TV de Villa bezocht. Zullen we afscheid moeten nemen van de blonde schone als Playboy haar een financieel aantrekkelijk aanbod doet?

Nou Hugh bellen, dan zijn wij van haar verlost
pi_54670760
Huub's eerste reactie nadat hij hoorde van het overlijden was dat hij niet de 12 uur zou aanvragen. Hij wilde niet met zo'n heel 'media circus' inbreuk maken op de begrafenis. Hij heeft daar later met achter over gesproken en die hebben hem gerustgesteld dat ze daar met respect mee zouden omgaan. 'k Heb Huub ook meerdere malen horen zeggen dat hij er moeite mee had om die 12 uur aan te vragen, alleen al om het feit dat de dood van zijn vriend zo een 'item' werd voor tv. Maar achter had hem gezegd dat ze verwachten dat de andere miljonairs hem wel zouden laten gaan, dus daarom heeft hij besloten om zich kwetsbaar op te stellen to de groep en een 12 uur te vragen.
Dennis blokt de stemming omdat het geen naaste familie is en hij zelf in zo'n geval ook geen 12 uur zou aanvragen. Een reden waar ik me nog iets bij kan voorstellen, maar denkt dus aan zijn eigen gevoel en gaat voorbij aan het gevoel van Huub.
Huub heeft gisteravond duidelijk aangegeven dat er een lijst is gemaakt met mensen dat mocht daar iets mee gebeuren hij direct de poort uitloopt. Er is een tweede lijst met mensen.. waaronder zijn vriend die nu overleden is (en ook zijn opa en oma staan daar op).. waar hij een 12 uur zou aanvragen om afscheid te kunnen nemen.
Brian en Amanda hebben de aanvraag gebruikt om Huub álles voor de voeten te gooien van wat er ooit is gezegd en gedaan in het spel.. en gunnen hem gewoon het afscheid daarom niet. Dat zij net zo'n lange lijst hebben opgebouwd gaan ze volledig aan voorbij. Op het moment dat Huub het meest kwetsbaar is krijgt hij te horen van Amanda.. "Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me." En Brian doet daar later nog een schepje bovenop door te zeggen dat Huub tijdens de 8 uur van zijn jaardag genoeg tijd heeft om het graf te bezoeken. Uitspraken waar ik nog eens aan zal terug denken als ze weer beweren dat zij de 'gevoelsmensen' zijn in de villa!!
'k Zal Huub een kaartje sturen om hem sterkte te wensen met het verlies van zijn vriend.
pi_54670774
iemand een filmpje van de stemming van gister?
pi_54670871
Ook zie ik Amanda als hoofdschuldige....dat ze een zwakke speler als Dennix erin wil houden om alleen maar daarmee Huub te raken...ondertussen raakt ze daarmee alle bewoners,kijkers en de streamers....het is niet zomaar zo dat Amanda zo laag staat in de popupoll....met wat ze nu heeft gedaan zal ze nog meer stemmen kwijtraken.

En Amanda die dit heeft gedaan om speltechnische redenen...zo denkt ze helemaal niet....het leven in dat huis is voor Amanda geen spel maar zo real als maar wat...dat wat je van haar ziet zo is ze....ook buiten die villa

het is...ik ik ik ik ik ik ik.....ze zit echt vol met haat....Lieke zegt niet voor niets....Amanda is niet te vertrouwen met een mes in de buurt als ze over haar toeren is...die gaat echt los...

het verhaal wat ze in haar hoofd bij elkaar heeft gebrouwen klopt voor Amanda....niemand die haar duidelijk kan maken dat het weleens heel anders in elkaar kan steken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')