quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De moeder van Kanye West is kennelijk ook behoorlijk verneukt door plastische chirugie...
't duurde dan ook een paar weken voordat het duidelijk was dat ze dood was...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De moeder van Kanye West is kennelijk ook behoorlijk verneukt door plastische chirugie...
Maar die is verspookt door ouderdomquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:50 schreef Aventura het volgende:
Vervolg op Door plastische chirurgie verspookte celebs #5
Voormalig playmate en Hollywood-actrice Mamie van Doren (76)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pak ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef DoctorB het volgende:
Jane Fonda toen ze er nog goet uitzag:
[ afbeelding ]
Een dagelijkse outfit voor Barbarella, Queen of the Galaxy!quote:
Ach ik vind haar best een charmante oudere vrouw. In Monster-In-Law is ze super grappig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Aventura het volgende:
En ik zag laatst posters van de nieuwe camapgne van L 'Oreal met Jane Fonda.
Ik wist dat het Jane Fonda was omdat haar naam onder de foto stond. Want eerst dacht ik dat het Melanie Griffith was (en dat is geen compliment).
[ afbeelding ]
Kan helaas niet de foto van de poster vinden...Dit is eigenlijk wel een mooie foto...
edit: dit is de reclameposter..geloof me, manhoog is het een veel enger gezicht...
[ afbeelding ]
OMG Bastard!!!!!!!!!!1!!!11!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een dagelijkse outfit voor Barbarella, Queen of the Galaxy!
Simon Cowell (Jurylid Pop Idol, American Idol); hoezo Botox
[ afbeelding ]
Rare borstjes...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ole het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje
gejat uit onflatteus: (Jewel)
[ afbeelding ]
Ik vind haar er best goed uitzien voor d'r leeftijd, ondanks de chirurgiequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Aventura het volgende:
En ik zag laatst posters van de nieuwe camapgne van L 'Oreal met Jane Fonda.
Ik wist dat het Jane Fonda was omdat haar naam onder de foto stond. Want eerst dacht ik dat het Melanie Griffith was (en dat is geen compliment).
[ afbeelding ]
Kan helaas niet de foto van de poster vinden...Dit is eigenlijk wel een mooie foto...
edit: dit is de reclameposter..geloof me, manhoog is het een veel enger gezicht...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:50 schreef Aventura het volgende:
Vervolg op Door plastische chirurgie verspookte celebs #5
Voormalig playmate en Hollywood-actrice Mamie van Doren (76)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het horrorquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind die mamie van doren er goed uitzien voor iemand van 76
hoe doet ze het ?
als het komt van chirugie, dan vindt ik dit een voorbeeld van geslaagde
Nou neequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
nou horror..![]()
ik geloof dat de meeste vrouwen en graag zo uit willen zien als je bijna 80 zijn
nou ga eens naar het bejaardenhuis en zie hoe de meeste mensen van 78 zijn, en kijk dan naar de levenslust van mamiequote:Op zondag 25 november 2007 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee
Als ik 80 ben, wil ik er graag gewoon als tachtigjarige uitzien. Hopelijk redelijk geconserveerd, maar níets als veertigjarige. Waarom in hemelsnaam, wat is het nut![]()
Ik heb het over haar uiterlijk. Dat verbouwde lijf. Ik wil er op mijn tachtigste niet uitzien of ik veertig ben. Dat heeft iets sneus.quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou ga eens naar het bejaardenhuis en zie hoe de meeste mensen van 78 zijn, en kijk dan naar de levenslust van mamie
ik vind het geweldig. dat ze nog zo in het leven staat, actief is en zo'n jonge uistraling heeft
ze lijkt niet alleen jonger , maar ze doet ook jonge dingen
Dat is zonde...quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Hij is ongetwijfeld al voorbij gekomen, maar for old time's sake.
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk je?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
nou horror..![]()
ik geloof dat de meeste vrouwen en graag zo uit willen zien als je bijna 80 zijn
ohh ik zapte laatst ff langs The Bold, en ik schrok echt van hoe Hunter Tylo er nu uitziet. Waarom doet een mooie vrouw zich dat toch aanquote:
erg he, hele rare uitdrukking heeft ze nu (geen uitdrukkingquote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh ik zapte laatst ff langs The Bold, en ik schrok echt van hoe Hunter Tylo er nu uitziet. Waarom doet een mooie vrouw zich dat toch aan
Ik snap het ook niet. Je kent toch de voorbeelden van weleer (meg ryan, melanie griffith) baby think twice...Plastisch chirurgie maakt je misschien jonger, maar zeker niet mooier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh jezus wat doen al die vrouwen zichzelf aan?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
Jaja? Zijn er meer fotos van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
quote:
ik kwam ze tegen op Oh No They Didn't (blog ala perez hilton) en inmiddels ook op http://www.telegraaf.nl/p(...)islukt__.html?p=24,1quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Lllaura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel deze foto's het wel doen vermoeden, betwijfel ik toch wel of die foto een paar posts hierboven wel echt is hoor...![]()
Zo'n soort woord zocht ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Op de onderste foto heeft ze ook al zo'n grijze lijkentint rond haar mond als Michael Jackson
Zoiets, jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef zwartedoos het volgende:
Ziet eruit alsof ze net een dermabrasie heeft ondergaan en die heeft proberen te camoufleren(zonder succes)
Inderdaadquote:
Nou sorry als je dan geen doorbloeding meer hebt in je lippen smeer je der toch ff een lippestiffie op?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef Kings het volgende:
Meer (ranzige) foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, Dallas heeft ze gedaan daarnaast in de Love Boat en laatst nog in The Young & The Restless. 'T is geen a-celeb ofzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Wie is dat eigenlijk? Speelde zij vroeger Valerie in Dallas? Dan moet ze nou wel zo'n 60 jaar zijn.
Jeetje, ja! Heb ik niet eens bij stilgestaan!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:44 schreef bloodymary het volgende:
Grappig, zij heet Joan van Ark en ik krijg antwoord van Jeanne d'Arc!
Zij is al dood?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef Kings het volgende:
Meer (ranzige) foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
En het erge is dat het hier ook steeds gewoner wordt. En dan de celebrity-doktoren nog die vol blijven houden dat het WEL mooier is...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef oceanpony het volgende:
ik heb echt nog noooooit iemand gezien die plastische chirurgie heeft gehad die erop vooruit is gegaan, afgezien van mensen die brandwonden ofzo hebben. Jezus, get a life.....we worden allemaal ouder, so what?
Dat.quote:
Ze worden wel mooier, maar dan valt de plastische chirurgie niet zo op als wanneer het mis gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef oceanpony het volgende:
ik heb echt nog noooooit iemand gezien die plastische chirurgie heeft gehad die erop vooruit is gegaan, afgezien van mensen die brandwonden ofzo hebben. Jezus, get a life.....we worden allemaal ouder, so what?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ole het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje
gejat uit onflatteus: (Jewel)
[ afbeelding ]
Die vrouw lijkt wel dood. Seriously, wat een gekke kleur.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Lllaura het volgende:
Hoewel deze foto's het wel doen vermoeden, betwijfel ik toch wel of die foto een paar posts hierboven wel echt is hoor...![]()
doodzondequote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef Ole het volgende:
[..]
erg he, hele rare uitdrukking heeft ze nu (geen uitdrukking)
Ik vond haar vroeger altijd zo mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Jerruh het volgende:
ik weet dat ze al eens langs is geweest maar ik wil toch eventjes de nadruk weer leggen op Hunter Tylo! een vrouw die van erg mooi en natuurlijk naar enorm plastic en opgepompt is gegaan. wat een zonde...
[afbeelding]
[afbeelding]
en een beetje before:
[afbeelding]
Ja, ik vond haar vroeger eigenlijk de mooiste vrouw uit The Bold and the Beautiful (mits ze ook de goede lipstick droeg). Maar nu staat ze zooo strakquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger altijd zo mooi..
Dat is gewoon tape dat met een verkeerde houding te zien is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef -novita01 het volgende:
Ik had niet gedacht dat Beyoncé plastische chirurgie zou overwegen...
http://www.jordanisyourhomeboy.com/photos/beyonce-01.jpg
op haar linkerborst zit zo'n rare ingezakte streep, en die foto is nog best wel oud. en dan heeft ze opeens vollere borsten! (op de site beetje naar onder scrollen)
http://www.awfulplasticsu(...)an_weird_boob_de.jpg
Michael is blankquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
LOL LOL enorme LOLLER:
[ afbeelding ]
(...) een enorme Michael Jackson-wannabe. (...)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
LOL LOL enorme LOLLER:
[ afbeelding ]
Dit is ene Norwood Young, een enorme Michael Jackson-wannabe. Hij schijnt een of andere R&B-zanger te zijn.
sneu dat zoveel mensen niet trots kunnen zijn op hun natuurlijke vormenquote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Aan zijn neus te zien zou hij wel familie kunnen zijn
Echt vreselijk lelijk is zij geworden he! Ik keek vorige week voor het eerst sinds jaren weer een aflevering van the Bold & the Beautiful en ik schrok me kapot van haar mislukte uiterlijk. Haar borsten, haar lippen, haar ogen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Jerruh het volgende:
ik weet dat ze al eens langs is geweest maar ik wil toch eventjes de nadruk weer leggen op Hunter Tylo!
Absoluut. Alleen heeft zij in de loop der jaren ook al het een en ander laten doen..quote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt vreselijk lelijk is zij geworden he! Ik keek vorige week voor het eerst sinds jaren weer een aflevering van the Bold & the Beautiful en ik schrok me kapot van haar mislukte uiterlijk. Haar borsten, haar lippen, haar ogen...
Dan is "Brooke" een heel stuk mooier ouder aan het worden!
1e foto lijkt wel leontien.quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef SEMTEX het volgende:
Plastic Fantastic Jordan/Katie price:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal best, alleen is het bij haar beter gelukt danquote:Op maandag 24 december 2007 07:49 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen heeft zij in de loop der jaren ook al het een en ander laten doen..
ieps die mondquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meg Ryan
In het kader van "what the hell was she thinking?"
[ afbeelding ]
een belediging voor het Jackson-rasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim goes Michael Jackson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Afro-afrikanen met een kleine neus en een bleke huid/blanke kinderen
Speelde in Knots Landing dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark. Ik weet niet precies wie dat is, maar ze is wel eens eerder voorbij gekomen in de reeks.
en dan nog even extra accentueren met glossquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly LeBrock. Ageing is a bitch. Collageen in je lippen spuiten ook.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Donatella versace & Janice van the muppets
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
Ze ziet eruit alsof ze rechtstreeks uit de behandelstoel van de botoxdokter komt - de verdovingen zijn nog niet helemaal uitgewerktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Saphia het volgende:
Er klopt inderdaad niet iets aan het gezicht van Catherineop die 2de foto ziet ze er ouder uit
OMG!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Moeder draagt ws handschoenen zodat je niet kunt zien hoe oud ze echt isquote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
62..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
This net ofdat hij vet uit zijn buik heeft laten zuigen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
Heeft die mickey rourke nou een litteken op zijn borst?
dus betekend dat dan niet:
borst + litteken = implantaten?
Jeetje, het lijkt Tony de Pony wel, uit de strip Willems Wereld van Panorama.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
62..
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet echt super verspookt op deze fotos maar het is wel eng als je haar echte leeftijd weet, want in het schemerlicht lijkt ze vast 19 en dan..
Alleen wel jammer dat het gezicht nu compleet emotieloos is geworden. ik vind r gewoon verspooktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.
Ja, ik vind het ook wel een geslaagde operatie, al lijkt ze in levende lijve misschien wel op een wandelende gipsplaat. Toch: ze zag er vroeger ongeveer hetzelfde uit. Dus 'verspookt' zou ik op basis van deze foto's niet zeggen. Wel overvalt me een gevoel van diepe plaatsvervangende wanhoop als ik naar haar kijk. Zo moeten leven - als een afbrokkelend werk-in-uitvoering dat voortdurend gerestaureerd moet worden - lijkt me de hel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.
Die handschoentjes vielen mij ook direct op iddquote:Op zondag 16 maart 2008 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moeder draagt ws handschoenen zodat je niet kunt zien hoe oud ze echt is.
Het punt is dat ik sowieso niet op 62-jarige vrouwen val, maar dat je deze in een wazige bui nog wel kan aanzien voor een 19-jarigequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
[..]
bronquote:Elvis Presley's ex-wife Priscilla Presley is reportedly undergoing corrective surgery for a botched cosmetic procedure she had done in 2003. The socialite and actress, who is among the celebrities taking part in the current season of reality TV show Dancing With The Stars, was a client of Dr. Daniel Serrano, who was jailed for injecting industrial, low-grade silicone into women's faces, reports Tmz.com. Serrano claimed his injections worked better than Botox, but the non-approved drug he allegedly smuggled into America from Argentina left some clients with holes in their faces and paralysis. And he wasn't even licensed. Serrano was indicted for smuggling drugs, and the conspiracy and use of unapproved drugs, and convicted. He was released last week and is currently being investigated by federal immigration officials, and could be deported. Presley's publicist has issued a "no comment" to Tmz.com's claims.
Hopelijk laat de volgende in lijn niets doen aan haar gezicht. Die lijkt echt als 2 druppels water op d'r opaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:44 schreef Malahide het volgende:
Breaking newsover Priscilla P. en het mislukte geknutsel aan haar gezicht:
[..]
bron
die lui leven ook in zo'n maffe wereld. realiteit is niet echt een factor geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Aventura het volgende:
Je zou toch denken dat het inmiddels algemeen bekend is dat lipinjecties niets voor je doen. Maar nee, al die Hollywood celebs denken dat het sexy is, zon trout pout.
Mijn hemelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lookin good, freakin goodquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon echt echt zwaar geshokeerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn B. is de nieuwe Britney.
[ afbeelding ]
Die pruikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, de rest zou ik best overwegen. Maar die wenkbrauwen? Never!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef Kings het volgende:
En wat leren we o.a. van Pete Burns en Pamela Peaks?
Verruil je wenkbrauwen nooit voor een streepje wenkbrauwliner...........
... ik snap echt niet dat mensen dat anno 2008 nog doen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, de rest zou ik best overwegen. Maar die wenkbrauwen? Never!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen...
Brittany Murphy met nieuwe lippen![]()
[ afbeelding ]
We gaan allemaal aan de penisoperaties en lopen we continu met een harde tampeloeres rondquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:59 schreef Mister1977 het volgende:
Arrrgghhh wat een smerig topic. De echte terroristen zitten in de VS. Al die smerige plastisch chirurgen die duizenden dollars verdienen in het scheppen van aliens. Ik voel me straks nog een vreemde op mijn eigen planeet. Allemaal naar Guantánamo Bay deporteren dat tuig van de onderste richel.
Het erge is, het slaat helemaal over naar hier. Het virus dat die hersenen van die gasten verpapt is wat de mensheid het meest bedreigt. Want wie krijgt hem straks nog omhoog?
Het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, die zag ik volgens mij gisteren nog in een film voorbijkomen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik krijg een beetje een OMGWTFBBQ-gevoel van dit topic![]()
Hunteren Lara
en Meg
, dat vond ik vroeger zulke mooie vrouwen.
quote:
OMG die kan zo in een horrorfilm, hoeft de make-up er niet meer voor inquote:
nou hij is er ff tussenuit geweest om professioneel te boksenquote:Op zondag 4 mei 2008 05:32 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
lijken 2 totaal verschillende foto;s volgens mij 2 totaal andere mensen... kijk maar naar die oren....
Kwaak.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Nikki Cox had dit toch niet nodig
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De vergelijkingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Er wordt echt zó veel van die foto's gefaked, echt....quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, die zag ik volgens mij gisteren nog in een film voorbijkomen.
Maar goed. Die is dus nu inmiddels ook alweer verknald.
Hmm, deze foto van Brittany is volgens imdb van november 2007:
[ afbeelding ]
Of de lipjes zijn van erna of er is gephotoshopt of het valt allemaal mee.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
* gniffel krijgen we strakkies alleen nog van die luitjes met opgeblazen lippen te zien op de tv en in de biosquote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ja, dit kan zelf met plastische chirurgie niet. En lijkt me erg sterk dat een mooie vrouw zoals zij zulke enorme lippen zou nemen. Een beetje lipvergroting ok, maar niet zo hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:39 schreef deedeetee het volgende:
Zou kunnen want de mond ziet er een maatje groter uit dan de rest
helaas toch. er was er nog eentje van de zijkant die ik er helaas niet bijgeplakt heb. Dit zijn echt GEEN photoshop-plaatjes...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dit kan zelf met plastische chirurgie niet. En lijkt me erg sterk dat een mooie vrouw zoals zij zulke enorme lippen zou nemen. Een beetje lipvergroting ok, maar niet zo hoor.
Deze ziet er iig al een stuk echter uit. Die andere zag er qua kwaliteit gewoon gephotoshopt uit maar misschien vergis ik me wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van SEMTEX is misschien een beetje uitgerekt in de breedte maar op deze heeft ze anders ook megalippen dus ik geloof het wel.
Maar deze foto is alweer anderhalf jaar oud dus wie weet wat ze in de tussentijd met haar gezicht heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze ziet er iig al een stuk echter uit. Die andere zag er qua kwaliteit gewoon gephotoshopt uit maar misschien vergis ik me wel.
Maar deze lippen zijn ook niet mooi nee. Ze zijn wel minder lelijk dan op de fotos van Semtex.
Heel jammer, waar is de tijd gebleven dat ze in die rip-off van Maried with Children speeldequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:01 schreef Pek het volgende:
Nikki Cox zat vorige week in Ghost Whisperer en ik herkende haar eerst niet. Inderdaad opgespoten lippen, maar ook haar jukbeenderen hebben een behandeling ondergaan een van haar tieten is weinig meer over
Allemachtig, wat een eendenbekquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van SEMTEX is misschien een beetje uitgerekt in de breedte maar op deze heeft ze anders ook megalippen dus ik geloof het wel.
quote:
Hoe haalt zo'n wijf het in dr hoofd. Dat je ouder wordt en je laat dingen doen, ok dat kan ik ergens nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Latanzi, dochter van Olivia Newton John.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe haalt zo'n wijf het in dr hoofd. Dat je ouder wordt en je laat dingen doen, ok dat kan ik ergens nog wel begrijpen.
Maar zo'n jong meisje en dan al zodanig ontevreden met zichzelf dat ze van alles wil laten veranderen. Erg zonde.
Echt zonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.
[ afbeelding ]
Een typische Jackson-kop toch? Als een Frankenstein in elkaar geknutseld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je es een tijdje naar LaToya's (ja, dat is die Jackson een paar posts hierboven) gezicht kijken, das ráár joh! Heel alien-like. Die neus, wangen, oogkassen![]()
Gekke kleurverschillen ook, zou dat komen omdat er teveel in is gesneden en dat niet goed doorbloed meer is? Of is het haargroei
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zienquote:
Nogal...zonde hoor. Er zijn mooiere vrouwen van 30. Bent nog in de bloei zo'n beetje van je leven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zien
Wat het is ? Wat dacht je van een aliën ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het..Michael? Janet? Jermaine? Ik dénk LaToya..maar...can't be sure!
[ afbeelding ]
Faye.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hč?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerstquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hč?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Om deze foto gaat allemaal, erg onduidelijk trouwens:quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie helemaal geen littekens?
Nou...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerst.
Die had toch vroeger ook anorexia? Nou, die rolt dan wel ff van de ene obsessie in de andere. Een enkeltje shrink zou misschien een beter idee zijn voor haar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Latanzi, dochter van Olivia Newton John.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
welnee, ze ziet er prima uit.....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die had toch vroeger ook anorexia? Nou, die rolt dan wel ff van de ene obsessie in de andere. Een enkeltje shrink zou misschien een beter idee zijn voor haar.
quote:
Behalve dan dat dit Pete Burns is/wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, ze ziet er prima uit.....
[ afbeelding ]
toch?
beetje een kruising tussen Amanda Lepore en Marylin Manson![]()
![]()
"let's get physical plastic surgical"
joh geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit Pete Burns is/was
toch?
Nu bij Jensenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het..Michael? Janet? Jermaine? Ik dénk LaToya..maar...can't be sure!
[ afbeelding ]
de wenkbrauwen mogen hoger, er mag vet boven het bewegend ooglid weg, de jukbeenderen mogen iets geprononceerder, de borsten iets opgetrokken en voller, de billen zijn niet in zicht, maar die mogen ook hoger en ronder, de kin die mag iets afgevlakt, de neustip idem, de oren kunnen vlakker tegen het hoofd, de nagels uiteraard ook fake en lang met van die oh zo natuurlijk ogendewitte uiteinden, ja, je moet er wat voor doen om er werkelijk geen jaar jonger uit te zien, hčquote:
D'r neus staat scheefquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, ze ziet er prima uit.....
[ afbeelding ]
toch?
beetje een kruising tussen Amanda Lepore en Marylin Manson![]()
![]()
"let's get physical plastic surgical"
Vergeet die moedervlek op haar (vanuit hier) linkerwang. Dat is echt geen gezicht!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
de wenkbrauwen mogen hoger, er mag vet boven het bewegend ooglid weg, de jukbeenderen mogen iets geprononceerder, de borsten iets opgetrokken en voller, de billen zijn niet in zicht, maar die mogen ook hoger en ronder, de kin die mag iets afgevlakt, de neustip idem, de oren kunnen vlakker tegen het hoofd, de nagels uiteraard ook fake en lang met van die oh zo natuurlijk ogendewitte uiteinden, ja, je moet er wat voor doen om er werkelijk geen jaar jonger uit te zien, hč
Zoals die chick van LasVegasquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Plastische chirugie... Zonde, veel van die mensen hebben het geeneens nodig...
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Marijke Helwegen
Tot nu toe was het allemaal nog redelijk smaakvol, maar ze begint nu toch door te slaan...
Kijk wat ik zowaar tegenkwam!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef milagro het volgende:
[..]
is er eigenlijk beeldmateriaal van Marijke zoals onze schepper haar bedoeld had, ooit eens, lang lang geleden?
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef milagro het volgende:
[..]
is er eigenlijk beeldmateriaal van Marijke zoals onze schepper haar bedoeld had, ooit eens, lang lang geleden?
ze is daar 18 jaar, dus op zich niet zo gek, dat je haar niet herkende,... nu is ze 125 of zo, maar ziet eruit als een gebotoxde, gelifte, anderszins opgevulde (....) ruime vijftiger..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk wat ik zowaar tegenkwam!
[ afbeelding ]
het is dat het erbij stond, anders had ik 'r nooit herkend
hierzo
Groter:quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk wat ik zowaar tegenkwam!
[ afbeelding ]
het is dat het erbij stond, anders had ik 'r nooit herkend
hierzo
Hm, op die eerste foto vind ik ze niet echt veranderd. Ze lijkt best nu best op zichzelf zoals ze was.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Groter:
[ afbeelding ]
Nog een:
[ afbeelding ]
Da's een hele levensbeschouwing, vraag maar aan Oversight.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft ook Parkinson (ik heb haar wel eens ontmoet en dan is dat trillen echt erg..!). Ze is wel heel aardig btw.
Maar ik vraag me af sinds wanneer het een schoonheidsideaal is om op The Joker te lijken=
Ik zag haar laatst weer voorbijkomen op AT5, op zich lijkt het me een leuk mens maar qua plastische chirurgie is ze wel te ver doorgeslagen. Door al dat getril (en dat is best heftig moet ik zeggen) lijkt ze zowiezo een oud wijf en dan zo'n geplamuurd masker erbij. Brrrr, het ziet er echt niet meer uit. Hoe valt aan die mensen nu uit te leggen dat strak en rimpelloos niets met jeugdigheid te maken heeft. Ze zien er zo niet jonger uit, maar gewoon even oud als ze zijn maar dan strakgetrokken. Het is nog steeds diezelfde oudere huid....quote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft ook Parkinson (ik heb haar wel eens ontmoet en dan is dat trillen echt erg..!). Ze is wel heel aardig btw.
Maar ik vraag me af sinds wanneer het een schoonheidsideaal is om op The Joker te lijken=
Ze speelde vroeger in The Good Life (1975)...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef Samson het volgende:
Verspookt zal ik deze niet noemen, maar hier is ook wel wat heftig trek en spanwerk aan de gang geweest. Ze speelde vroeger in een serie en nu in Rosemary en Thyme dat elke dag op NL 2 voorbij komt. Felicity Kendal heet ze, die foto van rechts schijnt 19 jaar eerder genomen te zijn dan links. You do the math.
[ afbeelding ]
OMG heb ik een complottheorie gemist? Snel, fill me in! ow wacht, dat zei Marijke natuurlijk ookquote:Op maandag 16 juni 2008 18:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's een hele levensbeschouwing, vraag maar aan Oversight.
Tja, ik blijf het niet mooi vinden, het ziet er nog steeds onnatuurlijk strak uit. en laat dat eventuele maar weg hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze speelde vroeger in The Good Life (1975)...
Ik moet zeggen dat eventuele plastische chirurgie bij haar wel goed gelukt is, dan...
het was destijds zelfs op het journaalquote:Op maandag 16 juni 2008 18:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG heb ik een complottheorie gemist? Snel, fill me in! ow wacht, dat zei Marijke natuurlijk ook![]()
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze speelde vroeger in The Good Life (1975)...
Ik moet zeggen dat eventuele plastische chirurgie bij haar wel goed gelukt is, dan...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.
[ afbeelding ]
Bron: www.grazia.nlquote:Marijke Helwegen heeft geen Parkinson, maar ‘gewoon’ een tremor. Dat vertelt ze woensdag in Grazia.
“Dat is een zenuwtrekje, net als stotteren of steeds met je ogen knipperen.” Marijke heeft zich drie keer op Parkinson laten testen, maar heeft het niet. “Wat ik heb, is gewoon hyperdepiep zijn van alle stress en alle ongelooflijke ambitie. Overactiviteit, te veel vergen van jezelf.” Volgens Marijke gaat het mis als ze onder de mensen is. “Dan wil ik me meteen onderscheiden en aanwezig zijn.” Op de vraag of ze als ze thuis is ook constant aan het stuiteren is, antwoordde ze: “Nee. Als ik thuis ben, doe ik mijn haarstuk af, maak ik mijn gezicht schoon, trek in mijn bruine pantoffeltjes aan van de Schoenenreus en ga ik met de poezen lekker in de tuin zitten. Dan is de show voorbij.”
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Soms kunnen tandheelkundige ingrepen ook gruwelijk uitpakken:
Hillary Duff:
[ afbeelding ]
Gary Busey:
[ afbeelding ]
Nou, ik kan je vertellen dat wat zij heeft wel iets meer is dan een zenuwtik, en dat zal echt niet voorbij zijn als ze thuis met de pantoffels aan zitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las laatst een interview met haar waar ze heel openhartig sprak over o.a. die tremor:
[..]
Bron: www.grazia.nl
Vond Hilary sinds ze eigenlijk wat ouder geworden is (bedoel vanaf de 18, 19 etc) toch niet zo knap zoals rond Lizzy McGuire was. Ze heeft beetje hoekig, hard gezicht gekregen sinds het 'baby'vet en babywangetjes weg zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Soms kunnen tandheelkundige ingrepen ook gruwelijk uitpakken:
Hillary Duff:
[ afbeelding ]
Gary Busey:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |