Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe haalt zo'n wijf het in dr hoofd. Dat je ouder wordt en je laat dingen doen, ok dat kan ik ergens nog wel begrijpen.
Maar zo'n jong meisje en dan al zodanig ontevreden met zichzelf dat ze van alles wil laten veranderen. Erg zonde.
Echt zonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.
[ afbeelding ]
Een typische Jackson-kop toch? Als een Frankenstein in elkaar geknutseld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je es een tijdje naar LaToya's (ja, dat is die Jackson een paar posts hierboven) gezicht kijken, das ráár joh! Heel alien-like. Die neus, wangen, oogkassen![]()
Gekke kleurverschillen ook, zou dat komen omdat er teveel in is gesneden en dat niet goed doorbloed meer is? Of is het haargroei
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zienquote:
Nogal...zonde hoor. Er zijn mooiere vrouwen van 30. Bent nog in de bloei zo'n beetje van je leven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zien
Wat het is ? Wat dacht je van een aliën ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het..Michael? Janet? Jermaine? Ik dénk LaToya..maar...can't be sure!
[ afbeelding ]
Faye.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hè?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerstquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hè?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Om deze foto gaat allemaal, erg onduidelijk trouwens:quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie helemaal geen littekens?
Nou...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |