Ja, dit kan zelf met plastische chirurgie niet. En lijkt me erg sterk dat een mooie vrouw zoals zij zulke enorme lippen zou nemen. Een beetje lipvergroting ok, maar niet zo hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:39 schreef deedeetee het volgende:
Zou kunnen want de mond ziet er een maatje groter uit dan de rest
helaas toch. er was er nog eentje van de zijkant die ik er helaas niet bijgeplakt heb. Dit zijn echt GEEN photoshop-plaatjes...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dit kan zelf met plastische chirurgie niet. En lijkt me erg sterk dat een mooie vrouw zoals zij zulke enorme lippen zou nemen. Een beetje lipvergroting ok, maar niet zo hoor.
Deze ziet er iig al een stuk echter uit. Die andere zag er qua kwaliteit gewoon gephotoshopt uit maar misschien vergis ik me wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van SEMTEX is misschien een beetje uitgerekt in de breedte maar op deze heeft ze anders ook megalippen dus ik geloof het wel.
Maar deze foto is alweer anderhalf jaar oud dus wie weet wat ze in de tussentijd met haar gezicht heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze ziet er iig al een stuk echter uit. Die andere zag er qua kwaliteit gewoon gephotoshopt uit maar misschien vergis ik me wel.
Maar deze lippen zijn ook niet mooi nee. Ze zijn wel minder lelijk dan op de fotos van Semtex.
Heel jammer, waar is de tijd gebleven dat ze in die rip-off van Maried with Children speeldequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:01 schreef Pek het volgende:
Nikki Cox zat vorige week in Ghost Whisperer en ik herkende haar eerst niet. Inderdaad opgespoten lippen, maar ook haar jukbeenderen hebben een behandeling ondergaan een van haar tieten is weinig meer over
Allemachtig, wat een eendenbekquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van SEMTEX is misschien een beetje uitgerekt in de breedte maar op deze heeft ze anders ook megalippen dus ik geloof het wel.
quote:
Hoe haalt zo'n wijf het in dr hoofd. Dat je ouder wordt en je laat dingen doen, ok dat kan ik ergens nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Latanzi, dochter van Olivia Newton John.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe haalt zo'n wijf het in dr hoofd. Dat je ouder wordt en je laat dingen doen, ok dat kan ik ergens nog wel begrijpen.
Maar zo'n jong meisje en dan al zodanig ontevreden met zichzelf dat ze van alles wil laten veranderen. Erg zonde.
Echt zonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft ook anorexia gehad, dus ik denk idd dat er iets scheef zit met haar zelfbeeld.
[ afbeelding ]
Een typische Jackson-kop toch? Als een Frankenstein in elkaar geknutseld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet je es een tijdje naar LaToya's (ja, dat is die Jackson een paar posts hierboven) gezicht kijken, das ráár joh! Heel alien-like. Die neus, wangen, oogkassen![]()
Gekke kleurverschillen ook, zou dat komen omdat er teveel in is gesneden en dat niet goed doorbloed meer is? Of is het haargroei
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zienquote:
Nogal...zonde hoor. Er zijn mooiere vrouwen van 30. Bent nog in de bloei zo'n beetje van je leven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam???? Ze is van 1978. Zo rond je 30ste er als een opgekalefaterde 50er uit zien
Wat het is ? Wat dacht je van een aliën ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het..Michael? Janet? Jermaine? Ik dénk LaToya..maar...can't be sure!
[ afbeelding ]
Faye.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hè?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerstquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef Malahide het volgende:
Tanden mogen hier ook wel hè?
Faye Dunaway heeft een nieuw gebit gekocht...
[ afbeelding ]
Om deze foto gaat allemaal, erg onduidelijk trouwens:quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie helemaal geen littekens?
Nou...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niet echt verspookt. Stukken beter dan eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |