Ze worden wel mooier, maar dan valt de plastische chirurgie niet zo op als wanneer het mis gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef oceanpony het volgende:
ik heb echt nog noooooit iemand gezien die plastische chirurgie heeft gehad die erop vooruit is gegaan, afgezien van mensen die brandwonden ofzo hebben. Jezus, get a life.....we worden allemaal ouder, so what?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ole het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje
gejat uit onflatteus: (Jewel)
[ afbeelding ]
Die vrouw lijkt wel dood. Seriously, wat een gekke kleur.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Lllaura het volgende:
Hoewel deze foto's het wel doen vermoeden, betwijfel ik toch wel of die foto een paar posts hierboven wel echt is hoor...![]()
doodzondequote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef Ole het volgende:
[..]
erg he, hele rare uitdrukking heeft ze nu (geen uitdrukking)
Ik vond haar vroeger altijd zo mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Jerruh het volgende:
ik weet dat ze al eens langs is geweest maar ik wil toch eventjes de nadruk weer leggen op Hunter Tylo! een vrouw die van erg mooi en natuurlijk naar enorm plastic en opgepompt is gegaan. wat een zonde...
[afbeelding]
[afbeelding]
en een beetje before:
[afbeelding]
Ja, ik vond haar vroeger eigenlijk de mooiste vrouw uit The Bold and the Beautiful (mits ze ook de goede lipstick droeg). Maar nu staat ze zooo strakquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger altijd zo mooi..
Dat is gewoon tape dat met een verkeerde houding te zien is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef -novita01 het volgende:
Ik had niet gedacht dat Beyoncé plastische chirurgie zou overwegen...
http://www.jordanisyourhomeboy.com/photos/beyonce-01.jpg
op haar linkerborst zit zo'n rare ingezakte streep, en die foto is nog best wel oud. en dan heeft ze opeens vollere borsten! (op de site beetje naar onder scrollen)
http://www.awfulplasticsu(...)an_weird_boob_de.jpg
Michael is blankquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
LOL LOL enorme LOLLER:
[ afbeelding ]
(...) een enorme Michael Jackson-wannabe. (...)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
LOL LOL enorme LOLLER:
[ afbeelding ]
Dit is ene Norwood Young, een enorme Michael Jackson-wannabe. Hij schijnt een of andere R&B-zanger te zijn.
sneu dat zoveel mensen niet trots kunnen zijn op hun natuurlijke vormenquote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Aan zijn neus te zien zou hij wel familie kunnen zijn
Echt vreselijk lelijk is zij geworden he! Ik keek vorige week voor het eerst sinds jaren weer een aflevering van the Bold & the Beautiful en ik schrok me kapot van haar mislukte uiterlijk. Haar borsten, haar lippen, haar ogen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:09 schreef Jerruh het volgende:
ik weet dat ze al eens langs is geweest maar ik wil toch eventjes de nadruk weer leggen op Hunter Tylo!
Absoluut. Alleen heeft zij in de loop der jaren ook al het een en ander laten doen..quote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt vreselijk lelijk is zij geworden he! Ik keek vorige week voor het eerst sinds jaren weer een aflevering van the Bold & the Beautiful en ik schrok me kapot van haar mislukte uiterlijk. Haar borsten, haar lippen, haar ogen...
Dan is "Brooke" een heel stuk mooier ouder aan het worden!
1e foto lijkt wel leontien.quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef SEMTEX het volgende:
Plastic Fantastic Jordan/Katie price:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal best, alleen is het bij haar beter gelukt danquote:Op maandag 24 december 2007 07:49 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen heeft zij in de loop der jaren ook al het een en ander laten doen..
ieps die mondquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meg Ryan
In het kader van "what the hell was she thinking?"
[ afbeelding ]
een belediging voor het Jackson-rasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim goes Michael Jackson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Afro-afrikanen met een kleine neus en een bleke huid/blanke kinderen
Speelde in Knots Landing dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark. Ik weet niet precies wie dat is, maar ze is wel eens eerder voorbij gekomen in de reeks.
en dan nog even extra accentueren met glossquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly LeBrock. Ageing is a bitch. Collageen in je lippen spuiten ook.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Donatella versace & Janice van the muppets
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
Ze ziet eruit alsof ze rechtstreeks uit de behandelstoel van de botoxdokter komt - de verdovingen zijn nog niet helemaal uitgewerktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Saphia het volgende:
Er klopt inderdaad niet iets aan het gezicht van Catherineop die 2de foto ziet ze er ouder uit
OMG!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Moeder draagt ws handschoenen zodat je niet kunt zien hoe oud ze echt isquote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
62..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
This net ofdat hij vet uit zijn buik heeft laten zuigen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
Heeft die mickey rourke nou een litteken op zijn borst?
dus betekend dat dan niet:
borst + litteken = implantaten?
Jeetje, het lijkt Tony de Pony wel, uit de strip Willems Wereld van Panorama.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
62..
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet echt super verspookt op deze fotos maar het is wel eng als je haar echte leeftijd weet, want in het schemerlicht lijkt ze vast 19 en dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |