ieps die mondquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meg Ryan
In het kader van "what the hell was she thinking?"
[ afbeelding ]
een belediging voor het Jackson-rasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim goes Michael Jackson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Afro-afrikanen met een kleine neus en een bleke huid/blanke kinderen
Speelde in Knots Landing dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark. Ik weet niet precies wie dat is, maar ze is wel eens eerder voorbij gekomen in de reeks.
en dan nog even extra accentueren met glossquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly LeBrock. Ageing is a bitch. Collageen in je lippen spuiten ook.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Donatella versace & Janice van the muppets
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Donatella versace & Janice van the muppets
Ze ziet eruit alsof ze rechtstreeks uit de behandelstoel van de botoxdokter komt - de verdovingen zijn nog niet helemaal uitgewerktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Saphia het volgende:
Er klopt inderdaad niet iets aan het gezicht van Catherineop die 2de foto ziet ze er ouder uit
OMG!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |