ieps die mondquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Meg Ryan
In het kader van "what the hell was she thinking?"
[ afbeelding ]
een belediging voor het Jackson-rasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
Lil' Kim goes Michael Jackson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Afro-afrikanen met een kleine neus en een bleke huid/blanke kinderen
Speelde in Knots Landing dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark. Ik weet niet precies wie dat is, maar ze is wel eens eerder voorbij gekomen in de reeks.
en dan nog even extra accentueren met glossquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:49 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly LeBrock. Ageing is a bitch. Collageen in je lippen spuiten ook.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Donatella versace & Janice van the muppets
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Ik vond een geweldige 'seperated at birth' vergelijking in Star magazine, een celebblad uit de UK:
Ze ziet eruit alsof ze rechtstreeks uit de behandelstoel van de botoxdokter komt - de verdovingen zijn nog niet helemaal uitgewerktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Saphia het volgende:
Er klopt inderdaad niet iets aan het gezicht van Catherineop die 2de foto ziet ze er ouder uit
OMG!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Moeder draagt ws handschoenen zodat je niet kunt zien hoe oud ze echt isquote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
62..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:15 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
soort vage moeder/dochter freakshow...
[ afbeelding ]
Ze likt wel een pop.
This net ofdat hij vet uit zijn buik heeft laten zuigen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:57 schreef Kings het volgende:
Heeft die mickey rourke nou een litteken op zijn borst?
dus betekend dat dan niet:
borst + litteken = implantaten?
Jeetje, het lijkt Tony de Pony wel, uit de strip Willems Wereld van Panorama.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
62..
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet echt super verspookt op deze fotos maar het is wel eng als je haar echte leeftijd weet, want in het schemerlicht lijkt ze vast 19 en dan..
Alleen wel jammer dat het gezicht nu compleet emotieloos is geworden. ik vind r gewoon verspooktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.
Ja, ik vind het ook wel een geslaagde operatie, al lijkt ze in levende lijve misschien wel op een wandelende gipsplaat. Toch: ze zag er vroeger ongeveer hetzelfde uit. Dus 'verspookt' zou ik op basis van deze foto's niet zeggen. Wel overvalt me een gevoel van diepe plaatsvervangende wanhoop als ik naar haar kijk. Zo moeten leven - als een afbrokkelend werk-in-uitvoering dat voortdurend gerestaureerd moet worden - lijkt me de hel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
Sorry hoor, maar doe mij maar een vrouw die r op haar 62e(!) nog zo uitziet..Ik vind dit nou een geval waarbij plastische chirurgie iemand niet verspookt heeft, maar haar er gewoon jonger heeft uit laten zien.
Die handschoentjes vielen mij ook direct op iddquote:Op zondag 16 maart 2008 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moeder draagt ws handschoenen zodat je niet kunt zien hoe oud ze echt is.
Het punt is dat ik sowieso niet op 62-jarige vrouwen val, maar dat je deze in een wazige bui nog wel kan aanzien voor een 19-jarigequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:19 schreef Untouchables het volgende:
[..]
bronquote:Elvis Presley's ex-wife Priscilla Presley is reportedly undergoing corrective surgery for a botched cosmetic procedure she had done in 2003. The socialite and actress, who is among the celebrities taking part in the current season of reality TV show Dancing With The Stars, was a client of Dr. Daniel Serrano, who was jailed for injecting industrial, low-grade silicone into women's faces, reports Tmz.com. Serrano claimed his injections worked better than Botox, but the non-approved drug he allegedly smuggled into America from Argentina left some clients with holes in their faces and paralysis. And he wasn't even licensed. Serrano was indicted for smuggling drugs, and the conspiracy and use of unapproved drugs, and convicted. He was released last week and is currently being investigated by federal immigration officials, and could be deported. Presley's publicist has issued a "no comment" to Tmz.com's claims.
Hopelijk laat de volgende in lijn niets doen aan haar gezicht. Die lijkt echt als 2 druppels water op d'r opaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:44 schreef Malahide het volgende:
Breaking newsover Priscilla P. en het mislukte geknutsel aan haar gezicht:
[..]
bron
die lui leven ook in zo'n maffe wereld. realiteit is niet echt een factor geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Aventura het volgende:
Je zou toch denken dat het inmiddels algemeen bekend is dat lipinjecties niets voor je doen. Maar nee, al die Hollywood celebs denken dat het sexy is, zon trout pout.
Mijn hemelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lookin good, freakin goodquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon echt echt zwaar geshokeerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn B. is de nieuwe Britney.
[ afbeelding ]
Die pruikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Ivatje het volgende:
Pamela Peaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, de rest zou ik best overwegen. Maar die wenkbrauwen? Never!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef Kings het volgende:
En wat leren we o.a. van Pete Burns en Pamela Peaks?
Verruil je wenkbrauwen nooit voor een streepje wenkbrauwliner...........
... ik snap echt niet dat mensen dat anno 2008 nog doen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, de rest zou ik best overwegen. Maar die wenkbrauwen? Never!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen...
Brittany Murphy met nieuwe lippen![]()
[ afbeelding ]
We gaan allemaal aan de penisoperaties en lopen we continu met een harde tampeloeres rondquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:59 schreef Mister1977 het volgende:
Arrrgghhh wat een smerig topic. De echte terroristen zitten in de VS. Al die smerige plastisch chirurgen die duizenden dollars verdienen in het scheppen van aliens. Ik voel me straks nog een vreemde op mijn eigen planeet. Allemaal naar Guantánamo Bay deporteren dat tuig van de onderste richel.
Het erge is, het slaat helemaal over naar hier. Het virus dat die hersenen van die gasten verpapt is wat de mensheid het meest bedreigt. Want wie krijgt hem straks nog omhoog?
Het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, die zag ik volgens mij gisteren nog in een film voorbijkomen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik krijg een beetje een OMGWTFBBQ-gevoel van dit topic![]()
Hunteren Lara
en Meg
, dat vond ik vroeger zulke mooie vrouwen.
quote:
OMG die kan zo in een horrorfilm, hoeft de make-up er niet meer voor inquote:
nou hij is er ff tussenuit geweest om professioneel te boksenquote:Op zondag 4 mei 2008 05:32 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
lijken 2 totaal verschillende foto;s volgens mij 2 totaal andere mensen... kijk maar naar die oren....
Kwaak.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Nikki Cox had dit toch niet nodig
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De vergelijkingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Kings het volgende:
Er wordt echt zó veel van die foto's gefaked, echt....quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, die zag ik volgens mij gisteren nog in een film voorbijkomen.
Maar goed. Die is dus nu inmiddels ook alweer verknald.
Hmm, deze foto van Brittany is volgens imdb van november 2007:
[ afbeelding ]
Of de lipjes zijn van erna of er is gephotoshopt of het valt allemaal mee.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
* gniffel krijgen we strakkies alleen nog van die luitjes met opgeblazen lippen te zien op de tv en in de biosquote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |