Inderdaadquote:
Nou sorry als je dan geen doorbloeding meer hebt in je lippen smeer je der toch ff een lippestiffie op?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef Kings het volgende:
Meer (ranzige) foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, Dallas heeft ze gedaan daarnaast in de Love Boat en laatst nog in The Young & The Restless. 'T is geen a-celeb ofzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Wie is dat eigenlijk? Speelde zij vroeger Valerie in Dallas? Dan moet ze nou wel zo'n 60 jaar zijn.
Jeetje, ja! Heb ik niet eens bij stilgestaan!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:44 schreef bloodymary het volgende:
Grappig, zij heet Joan van Ark en ik krijg antwoord van Jeanne d'Arc!
Zij is al dood?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef Kings het volgende:
Meer (ranzige) foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
En het erge is dat het hier ook steeds gewoner wordt. En dan de celebrity-doktoren nog die vol blijven houden dat het WEL mooier is...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef oceanpony het volgende:
ik heb echt nog noooooit iemand gezien die plastische chirurgie heeft gehad die erop vooruit is gegaan, afgezien van mensen die brandwonden ofzo hebben. Jezus, get a life.....we worden allemaal ouder, so what?
Dat.quote:
Ze worden wel mooier, maar dan valt de plastische chirurgie niet zo op als wanneer het mis gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef oceanpony het volgende:
ik heb echt nog noooooit iemand gezien die plastische chirurgie heeft gehad die erop vooruit is gegaan, afgezien van mensen die brandwonden ofzo hebben. Jezus, get a life.....we worden allemaal ouder, so what?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ole het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje
gejat uit onflatteus: (Jewel)
[ afbeelding ]
Die vrouw lijkt wel dood. Seriously, wat een gekke kleur.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Lllaura het volgende:
Hoewel deze foto's het wel doen vermoeden, betwijfel ik toch wel of die foto een paar posts hierboven wel echt is hoor...![]()
doodzondequote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef Ole het volgende:
[..]
erg he, hele rare uitdrukking heeft ze nu (geen uitdrukking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |