Waar lees je dat, van dat jezelf moet/probeerd te bewijzen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf moet/ probeer te bewijzen door tig keer het zelfde te schrijven...
Mbt..
En dan sla jij op tilt, leg eens uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat roep je nu al voor de tigste keer, wil je je zelf overtuigen ?
Jij schrijft 'touwens' ipv 'trouwens'quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
En touwens, als deze meer post heeft...
Pas maar op straks moet jij ook dingen gaan opzoekenquote:
Wat ben jij snel waar je anders zo traag bent..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Jij schrijft 'touwens' ipv 'trouwens'
De onderbouwing nog steeds niet rond, begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Pas maar op straks moet jij ook dingen gaan opzoeken![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben jij snel waar je anders zo traag bent..
Probeer eens begrijpend te lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De onderbouwing nog steeds niet rond, begrijp ik?![]()
Dat is jouw uitleg van het begrip 'normaal'. I can't help it..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.![]()
Ze heeft dat met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.![]()
Leg eens uit, in geschreven woord.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Dat is jouw uitleg van het begrip 'normaal'. I can't help it..
Ik vrees dat je nu in de war bent met een ander...quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze heeft dat met enige regelmaat.
Het ene moment is alles pais en vree, het volgende moment is het huis te klein en gaat ze tekeer...
Zonder een legitieme reden of wat dan ook.
Zal ik doen, ik ga naar bed.quote:
Hoi grote meidquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik jouw woorden gaan uitleggen, grote jongen?
Neuh, leg jouw eigen woorden maar uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik jouw woorden gaan uitleggen, grote jongen?
Tnx changedquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi grote meid![]()
Lobaski je quote van die post van Seb staat er nog
weer weg is, doei![]()
Welke woorden en aan wie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, leg jouw eigen woorden maar uit.
Enfin..slaap lekker PPIquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik ga naar bed.
En de volgende keer niet weer zomaar op je lange tenen getrapt svp.
Dat ken ik nu wel.
Moet ik dat op gaan zoeken?quote:
Last van stuiptrekkingen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik dat op gaan zoeken?
Ik ben je hondje niet.
Mee eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:27 schreef Talitha het volgende:
Ik krijg steeds meer een voorkeur voor een warme winter zonder vorst.![]()
![]()
Steek maar zo'n zware Javaanse jongen van je op Ian, en dan het raam maar lekker dicht, wordt je wel weer warmquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Teringverwarmingding.
Maar dan meurt mijn kamer heulquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Steek maar zo'n zware Javaanse jongen van je op Ian, en dan het raam maar lekker dicht, wordt je wel weer warm![]()
Gaarne,quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tja, keuzes hè? Lekker bakkie koffie misschien?![]()
Waar werk jij dat je pas zolaat hoeft te beginnen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Oké, en daarna werken, heb er zó'n zin in![]()
Lijkt me welquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Doe ik een bakkie mee?
Vandaag thuis, dus dat vereist discipline, andere dagen in een ziekenhuis, medisch secretaresse. Maar even een kop koffie moet kunnen toch? Ligt de sneeuw nog zo hoog bij jou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je pas zolaat hoeft te beginnen?![]()
Ja hoor, nèt nu ik wil gaan werken, hallo Lobasca, nog 1 bakkie dan met julliequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Doe ik een bakkie mee?
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:37 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vandaag thuis, dus dat vereist discipline, andere dagen in een ziekenhuis, medisch secretaresse. Maar even een kop koffie moet kunnen toch? Ligt de sneeuw nog zo hoog bij jou?
Gezellie...ben ook al uren druk bezig...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja hoor, nèt nu ik wil gaan werken, hallo Lobasca, nog 1 bakkie dan met jullie![]()
Dus onze vla-competitie gaat door?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.
Jij bent niet zelf een wit voetje wezen halen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.
Ik ben mijn kamer nauwelijks uitgeweest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent niet zelf een wit voetje wezen halen?![]()
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef beroepslurker het volgende:
Gotta go....tot vanmiddag koffieslurpers
Bye bye Blurkquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef beroepslurker het volgende:
Gotta go....tot vanmiddag koffieslurpers
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom hierheen en loop vanaf mijn kamer naar de winkel waar ik sigaretten haal en beweer daarna dat het géén berg is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]Het wordt steeds gekker...
Jij woont toch in Noord-Duitsland?
En nou liggen daar ineens "bergen", waarvan jij op de top van eentje woont, en ligt er bijna een halve meter sneeuw. Dit soort kenmerken passen meer bij Zuid-Beijeren.
Zeg eens eerlijk.... woon jij niet stiekem op de Obersalzberg? [ afbeelding ]
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom hierheen en loop vanaf mijn kamer naar de winkel waar ik sigaretten haal en beweer daarna dat het géén berg is.
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?quote:
Je woonde toch onder hannover en niet er boven?quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?
Hij denkt dat ze volgende maand allemaal op z'n jaardag komen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?
Ligt eraan hoe je de kaart vast wil houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je woonde toch onder hannover en niet er boven?
Zijn jaardag is pas 20 januari.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze volgende maand allemaal op z'n jaardag komen......![]()
Replique liegt niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus!?![]()
Omfg, mijn ouders hebben gelogen!![]()
Ik bedoel dus dat je helemaal niet in noord-duitsland woont maar in zuid - oost. Ik meen me te herinneren dat je dat ooit is hebt gezegd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt eraan hoe je de kaart vast wil houden.
En of er ook wat op de achterkant staat.
#care, serieusquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je helemaal niet in noord-duitsland woont maar in zuid - oost. Ik meen me te herinneren dat je dat ooit is hebt gezegd.
We moeten toch weten waar we heen moeten voor dat vla gevechtquote:
Alsof er geen route beschrijving bij de uitnodiging zitquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
We moeten toch weten waar we heen moeten voor dat vla gevecht![]()
We hadden het over bergen.......was nieuwsgierig waar die dan zijn. Maar in de buurt van Hannover heb je er inderdaad een paar... (kan ik mij vaag herinneren onderweg naar het oefengebied om Russen achter het hek te houden_quote:
Ik zie je er toe instaat om ons uren te laten ronddwalen terwijl jij op je berg zit te lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof er geen route beschrijving bij de uitnodiging zit![]()
Mét verrekijkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie je er toe instaat om ons uren te laten ronddwalen terwijl jij op je berg zit te lachen![]()
Heet hij Mozes i.p.v. Ian?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie je er toe instaat om ons uren te laten ronddwalen terwijl jij op je berg zit te lachen![]()
Zeusquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heet hij Mozes i.p.v. Ian?
Oh, how you know me.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had ik je toch weer correct ingeschat![]()
Ben jij eigenlijk een vrouwtje of een mannetje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef beroepslurker het volgende:
....hallo allemaal, ik zie dat ik niets gemist heb, we hebben het nog steeds over de vla
battle...
Dus als je onder Hannover woont, dan woon je dús in Zuid-Oost Duitsland?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je helemaal niet in noord-duitsland woont maar in zuid - oost. Ik meen me te herinneren dat je dat ooit is hebt gezegd.
vrouwtjequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een vrouwtje of een mannetje?
...maakt dat nog verschil voor het meedoen met het vla-gebeuren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een vrouwtje of een mannetje?
Ik wist niet dat je zo graag dingen over mij wil wetenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als je onder Hannover woont, dan woon je dús in Zuid-Oost Duitsland?
Hmnm apart. Dan rijd ik flink om, elke keer als ik naar Berlijn scheur.
Maar het verklaart wel die bergen, want die héb je in ZO-Dld, in tegenstelling tot die uit de hand gelopen heuveltjes rond Hannover.<--berggeit
Waarom vertel je niet gewoon in welke plaats je woont, Ian?![]()
Vertel dan in ieder geval waarom je het niet vertelt.![]()
..ja, heel verdacht....ben ik net van het kloonimago af (hoop ik), krijg ik dát weer, bedankt Ian...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou het niet Beroepslurkster moeten zijn dan?![]()
Verdacht![]()
Heb je hem weer met z'n "modje" zodra ik ook maar iets roep.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo graag dingen over mij wil weten![]()
Wat ben je toch een goed modje![]()
Altijd begaan met users en op de hoogte van alles en shit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef Gert het volgende:
En dan zeggen ze dat het in de SC rondhangen doelloos is.
Je steekt er echt wat van op.
[ afbeelding ]
Neuh, het was meer dat ik vind dat je óf je hoofd óf je locatie moet vrijgeven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n "modje" zodra ik ook maar iets roep.![]()
Alsof ik steeds tyfus bezig ben met dat ik tering een modje ben.![]()
Om eerlijk te zijn... eigenlijk interesseert het me niet zo enorm waar je woont. Ik ben vooral nieuwsgierig waarom je het niet wil zéggen.
Want missschien is het wel een reden waar je je voor schaamt, en kunnen we je er even flink op afzeiken.![]()
OK.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeaux, en meer info krijg je niet.
Nee, en dat is expres gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Met een beetje pech moet je dan inderdaad een eindje dalen en klimmen voor een pakkie peuken.
En woon jij preciés in het midden van die cirkel?
....sorry APK, zat nog tot mijn nek in de vla, maar zal mijn mond erover houden....muziekje dan maar?quote:
Hallo Lobasca!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
Middag..
Dat mensen serieus fan van dat soort bandjes kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef beroepslurker het volgende:
muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?v=E6E3COLCtfk
....nou fan, vind deze nog altijd beter hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mensen serieus fan van dat soort bandjes kunnen zijn.![]()
Koplampen en twee meter sneeuw? Jij geniet vanuit je garage neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit met smart te wachten op sneeuw....Niets is mooier dan dwarrelende witte vlokken die 's nachts voor je koplampen door de zwaartekracht naar beneden vallen, het liefst een meter of twee. En ieder jaar denk ik: "Verrek, het is nog steeds witter dan wit, ondanks alle vervuiling".
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeaux, en meer info krijg je niet.
Eergisteren gedaan, maar dat spul gaat zo meuren na twee dagen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen al door de vla aan het rollen?
O, dat kan ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Koplampen en twee meter sneeuw? Jij geniet vanuit je garage neem ik aan?![]()
Wat?quote:
De kunst der interpretatie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat kan ook.
Ik dacht aan extreem laaghangende bewolking.![]()
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat?
Weet jij meer, van dat overgelopen Nazi-zwijn?![]()
*schrijft Gert bovenaan douche-wachtlijst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat?
Weet jij meer, van dat overgelopen Nazi-zwijn?![]()
Doe 's raden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...![]()
Had je al PM gehad deze week?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*schrijft Gert bovenaan douche-wachtlijst.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, dat zie je toch?![]()
Is daar een Lager ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...![]()
VdV in W?quote:
Nee, ik zou het ook niet bevestigen als ik jou was....quote:
Mijn ijshockey team is de HARZER wölfe en iedereen legt niet even een linkje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook niet bevestigen als ik jou was....![]()
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn ijshockey team is de HARZER wölfe en iedereen legt niet even een linkje?
Braunhemd in Braunlage.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij deze dan... : linkjequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Gibt's einen Bahnhof ? [ afbeelding ]
Ik vind duits een lelijke taal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.![]()
Ich muss immer zum Bad Harzburg![]()
Dann màchen wir dort ein Bahnhof !quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.![]()
Ich muss immer zum Bad Harzburg![]()
quote:
En als ze niet meer kunnen werken laat je ze wegrotten en bestel je gewoon een nieuwe lading.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dann màchen wir dort ein Bahnhof ! [ afbeelding ]
Oep, nu vergist mijn alter ego zich even.. hoe gaat dat ook alweer bij jullie: dan láát je een station bouwen, door uitermate goedkope arbeidskrachten.![]()
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:09 schreef Gert het volgende:
Ian, leer ons eens even een Duits scheldwoord waarmee je iédereen daar op de kast krijgt.
Of is dat nog steeds "Jude".
Je bent op de hoogte van het topic waar alle idiote uitspraken van mods een plekje krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?![]()
Niemand hier krijgt mij op de kast.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?![]()
Je had minstens Sie sind kunnen zeggen Ian, is een beetje beleefderquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, en mijn wereldberoemde lied is ook goed.
Het heet: "Du Bist Ein Kinderficker".
Hmmm... die bekt wel lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb iemand een keer flink uit zijn stekker laten gaan met:
"Guck doch mal, Der häßlichste Nazi Hund zeit Herman G."
Maak je je niet echt populair mee daar denk ik...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb iemand een keer flink uit zijn stekker laten gaan met:
"Guck doch mal, Der häßlichste Nazi Hund zeit Herman G."
Ik dacht dat je het lekker vond.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het topic waar alle idiote uitspraken van mods een plekje krijgen?![]()
Kut, was dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maak je je niet echt populair mee daar denk ik...![]()
Die opmerkingen vinden zelfs Nederlanders een beetje flauw worden. Kan me voorstellen dat ze dat in Duitsland helemaal niet meer kunnen horen. (aangenomen dat ze dat ooit gekund hebben trouwens)quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, was dat de bedoeling?![]()
Misschien kan ik de douche-grapjes dan voortaan maar beter achterwege laten?
En de "geef eerst mijn opa's fiets terug" tegen zeikende bejaarden?
Gevoelig....quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ich wünsch dir einen Virus
Ich wünsch dir fieße Pickel ins Gesicht
Ich wünsch dir 'nen Bazillus
Und alles schlechte nur für dich
Ich wünschte dir die Krätze an den Hals
Ich wünsch dir 'nen Bazillus
Der dich hässlich macht und alt
Gevoelige poezie als je het mij vraagt.
Ik heb ze kennis leren maken met het woord "mof".quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die opmerkingen vinden zelfs Nederlanders een beetje flauw worden. Kan me voorstellen dat ze dat in Duitsland helemaal niet meer kunnen horen. (aangenomen dat ze dat ooit gekund hebben trouwens)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ze kennis leren maken met het woord "mof".
Ik denk dat de outdated WWII grapjes dan ook wel kunnen![]()
Dit onderwerp is een paar weken geleden uitvoerig aan bod geweest hier in de SC.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n "modje" zodra ik ook maar iets roep.![]()
Alsof ik steeds tyfus bezig ben met dat ik tering een modje ben.![]()
Om eerlijk te zijn... eigenlijk interesseert het me niet zo enorm waar je woont. Ik ben vooral nieuwsgierig waarom je het niet wil zéggen.
Want missschien is het wel een reden waar je je voor schaamt, en kunnen we je er even flink op afzeiken.![]()
Yup, serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kenden ze daar het woord "mof" niet? Meen je dat?
Je kunt wel zo veel beweren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit onderwerp is een paar weken geleden uitvoerig aan bod geweest hier in de SC.
Met uitgebreide bijdrages van Ian, of was het Neo....
Ah kijk, dat was destijds idd ook de eindconclusie van de conversatiequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, het was meer dat ik vind dat je óf je hoofd óf je locatie moet vrijgeven.
Als het ware.
En sinds ik mijn gezicht al een paar keer heb lopen spammen doe ik dat niet graag met waar ik zit.
Snapt u?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt wel zo veel beweren.
Linkje?![]()
Nu niet meer dus, sinds je het hebt uitgelegd...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, serieus.
Ze hebben er hier nog nooit van gehoord.
Dus ik kom ermee weg als het eruit flapt.
Alleen aan mijn toffe moffenvriendjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nu niet meer dus, sinds je het hebt uitgelegd...![]()
Linkje werkt niet...quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen aan mijn toffe moffenvriendjes![]()
En die hebben het maar te slikken![]()
Gert is vrij!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1318953/60/Gouden_Kooi_wel_van_de_buis.html
Ik heb 1 linkje opgezocht vannacht, dat was genoeg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt wel zo veel beweren.
Linkje?![]()
Spelfoutje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga de meute Leute hier maar eens voeden, later all....![]()
Ik ben er nog link om..quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb 1 linkje opgezocht vannacht, dat was genoeg.
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga de meute hier maar eens voeden, later all....![]()
Ik denk dat ze om Gert te behouden gewoon een nieuw subforum creëeren.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Links, zwo, drei, vier!
Of deden we geen "link(s)" grapjes?
Ja, of gewoon om de COSjosties uit de andere subfora te houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze om Gert te behouden gewoon een nieuw subforum creëeren.![]()
Mwah, wat moeten de COS-Josties in Z&R? (Ziekenhuizen en Revalidatie).quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, of gewoon om de COSjosties uit de andere subfora te houden.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, wat moeten de COS-Josties in Z&R? (Ziekenhuizen en Revalidatie).
Hee Kurt, ben jij pas bij DGK mod geworden of al eerder?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat uit betrouwbare bron, dat dát 'm gaat worden?
Ik had gehoopt op GN&H : Geile Neuksex en Hitler.[ afbeelding ]
Omfg,quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat uit betrouwbare bron, dat dát 'm gaat worden?
Eén verzoekje: hou Lobasca de volgende keer kort. Anders krijgt ze op slinkse wijze nog gelijk ook, doordat je haar stelling te bevestigt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb 1 linkje opgezocht vannacht, dat was genoeg.
![]()
Oeh, dan wil ik wel medemod worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
Flinke jongenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén verzoekje: hou Lobasca de volgende keer kort. Anders krijgt ze op slinkse wijze nog gelijk ook, doordat je haar stelling te bevestigt.![]()
Nou ja zeg, valt bij jou die twee meter in één keer....quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Koplampen en twee meter sneeuw? Jij geniet vanuit je garage neem ik aan?![]()
Flinker toch opquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén verzoekje: hou Lobasca de volgende keer kort. Anders krijgt ze op slinkse wijze nog gelijk ook, doordat je haar stelling te bevestigt.![]()
Ja ja....quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik wel medemod worden.![]()
Maar euh, moet die geile neuksex erbij
Ik heb eigenlijk liever iets zoals Case Modden & Hitler. (CMH)![]()
Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
doordat je haar stelling te bevestigt....
en dat spreekt ABN?
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.![]()
Was je te laat met editten, Schlampe?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.![]()
Doe ik wel effe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...![]()
Die krijgt ie heus, ook zonder jou......de wereld ligt vol met gewapend beton.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...![]()
Heel orgineelquote:
Gewoon Veulen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel orgineel![]()
Mare zegt er nog wel is iemand gewoon veulen of wat?
Veulerst!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel orgineel![]()
Mare zegt er nog wel is iemand gewoon veulen of wat?
Nou vooruit, jij hebt een speciaal plekkie in me hart, ianneman.quote:
En toch denk je aan me als je muziekjes opzoektquote:
Nee,quote:
http://www.youtube.com/watch?v=psD1ePsb2lsquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch denk je aan me als je muziekjes opzoekt![]()
Ga es treinen ofzo, straks zit ik alleen met die wijfuh.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Of moet ik je kogelgat effe een kanonskogelgat wrikken?![]()
Wat een takkeherriequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=psD1ePsb2ls
Ik heb alleen maar de titel ingetiept en niet geluisterd.quote:
Dat is gewoon mishandelingquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef APK het volgende:
Ik heb alleen maar de titel ingetiept en niet geluisterd.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qe4rLf0TW7g
Hoi !
Prrrrrrrquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij hebt een speciaal plekkie in me hart, ianneman.![]()
Oi Blurksel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi !
MMmmmmmmmmmoppie!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi !
Five hundred milesquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, heb jij dat liedje nog wat je gisteren hier neerzette, heb het de hele dag in mijn hoofd, maar weet de titel niet meer...I walk 1 thousand miles geloof ik...
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Five hundred miles![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedje![]()
![]()
, [s](knuffeltje[/s)
Je wacht ook sooo langquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laatste posting 64 minuten geleden........het loopt geen storm hier vanavond....
Ja best !!! ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey muis.....hoe gaat ie?
Ja cool he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't gaat goed met je verkering las ik........![]()
Leuk man!! (of vrouw)......kun je al je liefde lekker in die viervoeters stoppen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja cool he?Geduld is een schone zaak
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Bullshit...charmingquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BS![]()
![]()
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats allquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is bruut hé.....![]()
Neem het terug......![]()
Had geen zin om het volluit te typen en toen dacht ik Ohhh das niet handigquote:
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?
ach, ik plaag graag....zo af en toe....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats all
Dag Ian....fijn dat je er ook bent...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Ian....fijn dat je er ook bent...![]()
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSNu even lekker slap kletsen, ..én veeel vragen stellen natuurlijk...maak nog weleens een foutje met diverse dingen, maar goed, ben nog jong genoeg om bij te leren
![]()
Pas maar op ik kan een plaag wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ach, ik plaag graag....zo af en toe....
Het was heul positief.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?![]()
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?
Wat voor afdeling zit je?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!
![]()
druk...quote:
Yep, ik heb er weer zin in.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha Peet....ik zie dat je weer prikt af en toe in de COS.......genoeg moed verzameld?![]()
Je leert retesnel hier....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zitten![]()
van hetzelfde!quote:
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep, ik heb er weer zin in.![]()
En Huub werkt goed mee, gisteren sprong hij 10 minuten nadat hij gehoord had dat een dierbare was overleden in de auto om zijn single 'Nooit meer naar huis' te promoten.
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was heul positief.
Don't push your luck.
For teh pwn = dat je keck ende puickend bent.
Stoot je kleine teentje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet er niet zo'n dom icoontje bijzetten loser, dat ontkracht je statement.....
Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Ik hoop dat hij deaudt gaatquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
Waarom een tof spandoek verminken door het te beschilderen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Lezen, teringknurft!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lezen, teringknurft! [ afbeelding ]
Ik zei Blurksel for teh pwn![]()
Dankje voor de geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wens gaat op zeker in vervulling.....edoch tijdstip en datum nog onbekend....
Ja, totdat Gert binnenkomt....dan zie je mij weer niet staan......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al goed![]()
SC-homies for life, brodda.
Dat is wel weer fideel van je....dat voorwerk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#458] Met Extra Blurksel en NMNS.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......![]()
Ik vermoed dat hij meer steunkaarten gaat ontvangen dan de naaste familie van de overledene.....![]()
Neee Ian was juist heel lief tegen me!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..quote:
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Neee Ian was juist heel lief tegen me!
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachen![]()
Wat maak jij soldaat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..
Dàt zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......![]()
Zie je hoe mijn systeem werkt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |