Nee, en dat is expres gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Met een beetje pech moet je dan inderdaad een eindje dalen en klimmen voor een pakkie peuken.
En woon jij preciés in het midden van die cirkel?
....sorry APK, zat nog tot mijn nek in de vla, maar zal mijn mond erover houden....muziekje dan maar?quote:
Hallo Lobasca!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
Middag..
Dat mensen serieus fan van dat soort bandjes kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef beroepslurker het volgende:
muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?v=E6E3COLCtfk
....nou fan, vind deze nog altijd beter hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mensen serieus fan van dat soort bandjes kunnen zijn.![]()
Koplampen en twee meter sneeuw? Jij geniet vanuit je garage neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit met smart te wachten op sneeuw....Niets is mooier dan dwarrelende witte vlokken die 's nachts voor je koplampen door de zwaartekracht naar beneden vallen, het liefst een meter of twee. En ieder jaar denk ik: "Verrek, het is nog steeds witter dan wit, ondanks alle vervuiling".
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeaux, en meer info krijg je niet.
Eergisteren gedaan, maar dat spul gaat zo meuren na twee dagen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen al door de vla aan het rollen?
O, dat kan ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Koplampen en twee meter sneeuw? Jij geniet vanuit je garage neem ik aan?![]()
Wat?quote:
De kunst der interpretatie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat kan ook.
Ik dacht aan extreem laaghangende bewolking.![]()
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat?
Weet jij meer, van dat overgelopen Nazi-zwijn?![]()
*schrijft Gert bovenaan douche-wachtlijst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat?
Weet jij meer, van dat overgelopen Nazi-zwijn?![]()
Doe 's raden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...![]()
Had je al PM gehad deze week?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*schrijft Gert bovenaan douche-wachtlijst.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, dat zie je toch?![]()
Is daar een Lager ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... hooguit een vermoeden, maar hij bevestigde mijn vermoeden met zijn cirkeltje...![]()
VdV in W?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |