Perensap vind ik wel te pruimen, maar schnapps ken ik niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, je vroeg wat ik drink.Schnapps met perensap, beetje gek, maar erg lekker!
Verschilt ontzettend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Perensap vind ik wel te pruimen, maar schnapps ken ik niet...![]()
Hoeveel %% heeft die bende?
Nee, maar ik ben wel tevreden met wat er nu aan mijn muur hangt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
oi Peter,
Nog nieuwe kunst gescoord de laatste tijd?
Gaarnequote:
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, je vroeg wat ik drink.Schnapps met perensap, beetje gek, maar erg lekker!
Dat lijkt me het belangrijkst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel tevreden met wat er nu aan mijn muur hangt.
Die meuk is inderdaad best lekker, maar echt alléén als je er een beetje van drinkt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....![]()
[ afbeelding ]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Here you have German darlingquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaarne![]()
Onze collectie:
De "Feigling" (lafaard) is de minst sterke met ongeveer 20%
De "Shierker Feuerstein" (Feuerstein uit Shierker) de sterkste met 40%+
Daar zitten nog een stuk of 6 verschillende tussen.
Eerder bitter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Here you have German darling![]()
Sterk spul nog, die bende... zoet?
Na een halve fles moet je stoppen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die meuk is inderdaad best lekker, maar echt alléén als je er een beetje van drinkt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....![]()
[ afbeelding ]
De jenever is 35%quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ben je als je aangeschoten bent.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!![]()
jenever......ik zwijgquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!![]()
Dat is toch wat ze tegenwoordig in de kinderdisco's in één teug achterover slaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |