Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Ik hoop dat hij deaudt gaatquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
Waarom een tof spandoek verminken door het te beschilderen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Lezen, teringknurft!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!

quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lezen, teringknurft! [ afbeelding ]
Ik zei Blurksel for teh pwn![]()
Dankje voor de geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wens gaat op zeker in vervulling.....edoch tijdstip en datum nog onbekend....
Ja, totdat Gert binnenkomt....dan zie je mij weer niet staan......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al goed![]()
SC-homies for life, brodda.
Dat is wel weer fideel van je....dat voorwerk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#458] Met Extra Blurksel en NMNS.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......![]()
Ik vermoed dat hij meer steunkaarten gaat ontvangen dan de naaste familie van de overledene.....![]()
Neee Ian was juist heel lief tegen me!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..quote:
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Neee Ian was juist heel lief tegen me!
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachen![]()
Wat maak jij soldaat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..
Dàt zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |