Dag Ian....fijn dat je er ook bent...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Ian....fijn dat je er ook bent...![]()
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSNu even lekker slap kletsen, ..én veeel vragen stellen natuurlijk...maak nog weleens een foutje met diverse dingen, maar goed, ben nog jong genoeg om bij te leren
![]()
Pas maar op ik kan een plaag wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ach, ik plaag graag....zo af en toe....
Het was heul positief.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?![]()
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?
Wat voor afdeling zit je?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!
![]()
druk...quote:
Yep, ik heb er weer zin in.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha Peet....ik zie dat je weer prikt af en toe in de COS.......genoeg moed verzameld?![]()
Je leert retesnel hier....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zitten![]()
van hetzelfde!quote:
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep, ik heb er weer zin in.![]()
En Huub werkt goed mee, gisteren sprong hij 10 minuten nadat hij gehoord had dat een dierbare was overleden in de auto om zijn single 'Nooit meer naar huis' te promoten.
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was heul positief.
Don't push your luck.
For teh pwn = dat je keck ende puickend bent.
Stoot je kleine teentje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet er niet zo'n dom icoontje bijzetten loser, dat ontkracht je statement.....

Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |