Five hundred milesquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, heb jij dat liedje nog wat je gisteren hier neerzette, heb het de hele dag in mijn hoofd, maar weet de titel niet meer...I walk 1 thousand miles geloof ik...
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Five hundred miles![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedje![]()
![]()
, [s](knuffeltje[/s)
Je wacht ook sooo langquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laatste posting 64 minuten geleden........het loopt geen storm hier vanavond....
Ja best !!! ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey muis.....hoe gaat ie?
Ja cool he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't gaat goed met je verkering las ik........![]()
Leuk man!! (of vrouw)......kun je al je liefde lekker in die viervoeters stoppen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja cool he?Geduld is een schone zaak
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Bullshit...charmingquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BS![]()
![]()
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats allquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is bruut hé.....![]()
Neem het terug......![]()
Had geen zin om het volluit te typen en toen dacht ik Ohhh das niet handigquote:
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?
ach, ik plaag graag....zo af en toe....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |