Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
doordat je haar stelling te bevestigt....
en dat spreekt ABN?
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.![]()
Was je te laat met editten, Schlampe?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, mijn lieve drekvarkentje doet adrem.![]()
Doe ik wel effe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...![]()
Die krijgt ie heus, ook zonder jou......de wereld ligt vol met gewapend beton.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand moet je af en toe een corrigerende tik geven, anders wordt het nooit wat met je...![]()
Heel orgineelquote:
Gewoon Veulen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel orgineel![]()
Mare zegt er nog wel is iemand gewoon veulen of wat?
Veulerst!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel orgineel![]()
Mare zegt er nog wel is iemand gewoon veulen of wat?
Nou vooruit, jij hebt een speciaal plekkie in me hart, ianneman.quote:
En toch denk je aan me als je muziekjes opzoektquote:
Nee,quote:
http://www.youtube.com/watch?v=psD1ePsb2lsquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch denk je aan me als je muziekjes opzoekt![]()
Ga es treinen ofzo, straks zit ik alleen met die wijfuh.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Of moet ik je kogelgat effe een kanonskogelgat wrikken?![]()
Wat een takkeherriequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=psD1ePsb2ls
Ik heb alleen maar de titel ingetiept en niet geluisterd.quote:
Dat is gewoon mishandelingquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef APK het volgende:
Ik heb alleen maar de titel ingetiept en niet geluisterd.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qe4rLf0TW7g
Hoi !
Prrrrrrrquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij hebt een speciaal plekkie in me hart, ianneman.![]()
Oi Blurksel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi !
MMmmmmmmmmmoppie!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi !
Five hundred milesquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, heb jij dat liedje nog wat je gisteren hier neerzette, heb het de hele dag in mijn hoofd, maar weet de titel niet meer...I walk 1 thousand miles geloof ik...
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Five hundred miles![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt Ian, vind het zo'n leuk liedje![]()
![]()
, [s](knuffeltje[/s)
Je wacht ook sooo langquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laatste posting 64 minuten geleden........het loopt geen storm hier vanavond....
Ja best !!! ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey muis.....hoe gaat ie?
Ja cool he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't gaat goed met je verkering las ik........![]()
Leuk man!! (of vrouw)......kun je al je liefde lekker in die viervoeters stoppen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja cool he?Geduld is een schone zaak
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo NMNS en Soury!
Bullshit...charmingquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi.. Als ik je naam wil afkorten word het BS![]()
![]()
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats allquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is bruut hé.....![]()
Neem het terug......![]()
Had geen zin om het volluit te typen en toen dacht ik Ohhh das niet handigquote:
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lurkertje......al het werk gedaan vandaag?
ach, ik plaag graag....zo af en toe....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best hoor .. snap niet waar het vandaan kwam .. thats all
Dag Ian....fijn dat je er ook bent...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Ian....fijn dat je er ook bent...![]()
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurksel for teh pwn.
Oi NMNS en aanhang.
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag is het weer klaar, maandag verder NMNSNu even lekker slap kletsen, ..én veeel vragen stellen natuurlijk...maak nog weleens een foutje met diverse dingen, maar goed, ben nog jong genoeg om bij te leren
![]()
Pas maar op ik kan een plaag wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ach, ik plaag graag....zo af en toe....
Het was heul positief.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ehh...wat ik vragen wilde.....wat is teh pwn?![]()
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Medisch secreteresse, dat zijn toch van die miepen die nooit op hun werkplek zitten als je ze nodig hebt.....?
Wat voor afdeling zit je?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LIEG NIET JE WIL ME WEG VUIGE LINKSE GESTAPPO COMMUNIST!
![]()
druk...quote:
Yep, ik heb er weer zin in.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha Peet....ik zie dat je weer prikt af en toe in de COS.......genoeg moed verzameld?![]()
Je leert retesnel hier....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die afdeling waar jij altijd komt en waar ze nooit op hun werkplek zitten![]()
van hetzelfde!quote:
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep, ik heb er weer zin in.![]()
En Huub werkt goed mee, gisteren sprong hij 10 minuten nadat hij gehoord had dat een dierbare was overleden in de auto om zijn single 'Nooit meer naar huis' te promoten.
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was heul positief.
Don't push your luck.
For teh pwn = dat je keck ende puickend bent.
Stoot je kleine teentje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet er niet zo'n dom icoontje bijzetten loser, dat ontkracht je statement.....

Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag klaagde hij dat niemand hem had gecondoleerd.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Ik hoop dat hij deaudt gaatquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol.....om daarna jankend terug te komen, telefoon te vernielen en om vandaag zijn 12 uur aan te vragen die hij een week of wat geleden voor iedereen wilde blokkeren.......![]()
Waarom een tof spandoek verminken door het te beschilderen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
druk...maar verder wel oké!
hebben een tof spandoek geschilderd voor pa die morgen 50 wordt.
![]()
![]()
Lezen, teringknurft!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!

quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lezen, teringknurft! [ afbeelding ]
Ik zei Blurksel for teh pwn![]()
Dankje voor de geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wens gaat op zeker in vervulling.....edoch tijdstip en datum nog onbekend....
Ja, totdat Gert binnenkomt....dan zie je mij weer niet staan......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al goed![]()
SC-homies for life, brodda.
Dat is wel weer fideel van je....dat voorwerk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC#458] Met Extra Blurksel en NMNS.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en hij niet alleen....de halve COS met hem......![]()
Ik vermoed dat hij meer steunkaarten gaat ontvangen dan de naaste familie van de overledene.....![]()
Neee Ian was juist heel lief tegen me!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek je nix van die kudt Duitser aan, jij bent wél ok!
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..quote:
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Neee Ian was juist heel lief tegen me!
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian is alleen maar ok als hij niet te lief is......vinnik.....
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, zoals die éne Cos-ser die hier verdwaald raakte en door Ian even op zijn of haar fout werd gewezen, dat hakte er behoorlijk in, en daar moet ik vreselijk om lachen![]()
Wat maak jij soldaat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben je al aan de c-b? Wacht ik doe mee, alleen neem ik een andere poison..
Dàt zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das errug grappig, mits je niet de verdwaalde bent......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |