Mee eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:27 schreef Talitha het volgende:
Ik krijg steeds meer een voorkeur voor een warme winter zonder vorst.![]()
![]()
Steek maar zo'n zware Javaanse jongen van je op Ian, en dan het raam maar lekker dicht, wordt je wel weer warmquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Teringverwarmingding.
Maar dan meurt mijn kamer heulquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Steek maar zo'n zware Javaanse jongen van je op Ian, en dan het raam maar lekker dicht, wordt je wel weer warm![]()
Gaarne,quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tja, keuzes hè? Lekker bakkie koffie misschien?![]()
Waar werk jij dat je pas zolaat hoeft te beginnen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Oké, en daarna werken, heb er zó'n zin in![]()
Lijkt me welquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Doe ik een bakkie mee?
Vandaag thuis, dus dat vereist discipline, andere dagen in een ziekenhuis, medisch secretaresse. Maar even een kop koffie moet kunnen toch? Ligt de sneeuw nog zo hoog bij jou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je pas zolaat hoeft te beginnen?![]()
Ja hoor, nèt nu ik wil gaan werken, hallo Lobasca, nog 1 bakkie dan met julliequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Doe ik een bakkie mee?
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:37 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vandaag thuis, dus dat vereist discipline, andere dagen in een ziekenhuis, medisch secretaresse. Maar even een kop koffie moet kunnen toch? Ligt de sneeuw nog zo hoog bij jou?
Gezellie...ben ook al uren druk bezig...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja hoor, nèt nu ik wil gaan werken, hallo Lobasca, nog 1 bakkie dan met jullie![]()
Dus onze vla-competitie gaat door?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.
Jij bent niet zelf een wit voetje wezen halen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.
Ik ben mijn kamer nauwelijks uitgeweest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent niet zelf een wit voetje wezen halen?![]()
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef beroepslurker het volgende:
Gotta go....tot vanmiddag koffieslurpers
Bye bye Blurkquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef beroepslurker het volgende:
Gotta go....tot vanmiddag koffieslurpers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |