quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten volgens de kenners (euh, mensen die al wél buiten zijn geweest) minimaal op 30 centimeter momenteel.
Kom hierheen en loop vanaf mijn kamer naar de winkel waar ik sigaretten haal en beweer daarna dat het géén berg is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]Het wordt steeds gekker...
Jij woont toch in Noord-Duitsland?
En nou liggen daar ineens "bergen", waarvan jij op de top van eentje woont, en ligt er bijna een halve meter sneeuw. Dit soort kenmerken passen meer bij Zuid-Beijeren.
Zeg eens eerlijk.... woon jij niet stiekem op de Obersalzberg? [ afbeelding ]
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom hierheen en loop vanaf mijn kamer naar de winkel waar ik sigaretten haal en beweer daarna dat het géén berg is.
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?quote:
Je woonde toch onder hannover en niet er boven?quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?
Hij denkt dat ze volgende maand allemaal op z'n jaardag komen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je bang dat fans voor de deur komen kamperen als je de plaats noemt?
Ligt eraan hoe je de kaart vast wil houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je woonde toch onder hannover en niet er boven?
Zijn jaardag is pas 20 januari.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze volgende maand allemaal op z'n jaardag komen......![]()
Replique liegt niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus!?![]()
Omfg, mijn ouders hebben gelogen!![]()
Ik bedoel dus dat je helemaal niet in noord-duitsland woont maar in zuid - oost. Ik meen me te herinneren dat je dat ooit is hebt gezegd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt eraan hoe je de kaart vast wil houden.
En of er ook wat op de achterkant staat.
#care, serieusquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je helemaal niet in noord-duitsland woont maar in zuid - oost. Ik meen me te herinneren dat je dat ooit is hebt gezegd.
We moeten toch weten waar we heen moeten voor dat vla gevechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |