Kun je die ff uitleggen?? Ik snap m nog steeds nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon wat trager van begrip vroeger![]()
Vraag maar aan de meesterquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
Kun je die ff uitleggen?? Ik snap m nog steeds niet![]()
Dat roep je nu al voor de tigste keer, wil je je zelf overtuigen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
En al die kereltjes hier delven het onderspit, als het er op aan komt..
Kinky girlquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Er zijn hier geen meesters, alleen maar meesteressen...![]()
Truste Leandraquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Kinky girls en onschuldige jongentjes...... ik ben naar bed!
Truste![]()
![]()
show me, where I show it before!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat roep je nu al voor de tigste keer, wil je je zelf overtuigen ?
Truste Lquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Kinky girls en onschuldige jongentjes...... ik ben naar bed!
Truste![]()
![]()
Had nu graag een live- stream op een vloekende PPI gezien..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik verveel me en ik ben muziekloos...
Iemand een leuk tipje?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
ff wachten op PPI, die op zoek naar iets is, wat hij niet kan vinden..
Ppi zit gewoon rustig achter zijn peeceequote:Op vrijdag 16 november 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had nu graag een live- stream op een vloekende PPI gezien..![]()
Okwwquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet niet veel, maar dat weer net wel...![]()
Je geheugen is niet echt goed....quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
ff wachten op PPI, die op zoek naar iets is, wat hij niet kan vinden..
Als het niet te veel gevraagd is... en anders gewoon lekker je muil houden..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik je moet gaan Quoten en die dingen gaan opzoeken ?
![]()
Trust me.
Laat zien dan!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Je geheugen is niet echt goed....
Maar dat gaf je eerder zelf ook al aan.
Ik kan veel hebben...maar ga niet uit je kippennek lullen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
Hmm, wie gaat de langste adem hebben hier...
quote:
Dank je voor de keuzevrijheid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Als je stoer gaat doen, mag je het onderbouwen.
Hoho, jij beticht mij ergens van, ik vraag je het hard te maken, en dat kan je dus niet! Loser!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben je slaafje niet.
Zoek het zelf maar lekker op als je het niet geloofd.
Tis ook geen wedstrijd voor mij.
Alhoewel ik denk dat jij wel op die tour zit met "het onderspit delven".
Vlagevecht ?
Ik niet, kinderachtig gedoe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
Hmm, wie gaat de langste adem hebben hier...
Jij begint, maar als er om bewijs wordt gevraagd, druip je af,,quote:
Ik doe mee met een glaasje water en een appelquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
Ik geloof dat het tijd word voor popcorn
Paardenvoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik doe mee met een glaasje water en een appel![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee schat, mijn aangetaste geheugen bedriegt mij...![]()
![]()
Probeer je je nu daar achter te verschuilen? Dat was een bericht aan Talitha, heeft niks met de door jou geposte onzin te maken..quote:
Uitgerangeerde Tarzan slapen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
TVP
[DGK SC # 456] Wilt u even blazen.. Enzo..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Probeer je je nu daar achter te verschuilen? Dat was een bericht aan Talitha, heeft niks met de door jou geposte onzin te maken..
Kom op. jekannut... alhoewel..![]()
Hallo..ik zie nog steeds niks..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
[DGK SC # 456] Wilt u even blazen.. Enzo..
Ik kanhet ook niet helpen dat jij niet meer wet wat je schrijft.
Is vast die 25 liter CB.
Niks, ik heb vanavond genoten van de lotgevallen van de hoofdpersoon van Californication.quote:
Ik zie wel dat jij wet schrijft, ipv weet, btw..sinecure, maar toch..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
[DGK SC # 456] Wilt u even blazen.. Enzo..
Ik kanhet ook niet helpen dat jij niet meer wet wat je schrijft.
Is vast die 25 liter CB.
Goh..je maakt wat mee..achter je pc..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Niks, ik heb vanavond genoten van de lotgevallen van de hoofdpersoon van Californication.
Dat ik mijzelf moet/ probeer te bewijzen door tig keer het zelfde te schrijven...quote:
Jij bent een slecht verliezer...quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie wel dat jij wet schrijft, ipv weet, btw..sinecure, maar toch..
TV.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Goh..je maakt wat mee..achter je pc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |