Nee, ik zou het ook niet bevestigen als ik jou was....quote:
Mijn ijshockey team is de HARZER wölfe en iedereen legt niet even een linkje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook niet bevestigen als ik jou was....![]()
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn ijshockey team is de HARZER wölfe en iedereen legt niet even een linkje?
Braunhemd in Braunlage.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij deze dan... : linkjequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Gibt's einen Bahnhof ? [ afbeelding ]
Ik vind duits een lelijke taal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.![]()
Ich muss immer zum Bad Harzburg![]()
Dann màchen wir dort ein Bahnhof !quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ich glaub's nicht.![]()
Ich muss immer zum Bad Harzburg![]()
quote:
En als ze niet meer kunnen werken laat je ze wegrotten en bestel je gewoon een nieuwe lading.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dann màchen wir dort ein Bahnhof ! [ afbeelding ]
Oep, nu vergist mijn alter ego zich even.. hoe gaat dat ook alweer bij jullie: dan láát je een station bouwen, door uitermate goedkope arbeidskrachten.![]()
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:09 schreef Gert het volgende:
Ian, leer ons eens even een Duits scheldwoord waarmee je iédereen daar op de kast krijgt.
Of is dat nog steeds "Jude".
Je bent op de hoogte van het topic waar alle idiote uitspraken van mods een plekje krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?![]()
Niemand hier krijgt mij op de kast.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarmee ik HIER iedereen op de kast krijg?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |