Dan heb je die clip nog niet gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef TheSorrow het volgende:
Zal best, ik prefereer hard en snel
PESquote:Op donderdag 15 november 2007 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Laat ooit maar zien
Ben ff PES2008'en
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekdingquote:
oohw kan wel aan een komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekding
Ben nu wel PES'sen
welterustenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben douchen en naar bed... Fijne avond nog![]()
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Call of Duty 4 stroomt binnen met 1,23mb/sZal die runnen op mijn pc?
AMD Athlon 3000+, FX5700 256 & 1024DDR
Meer verkapt kijk-mij-verstand-van-PC's-hebben postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:19 schreef Paramnesia het volgende:
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen post
processor, videokaart, geheugen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meer verkapt kijk-mij-verstand-van-PC's-hebben post
Hoe kan ik me gepwned voelen als ik het niet eens snap
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen post
zo hey we zijn ongesteld?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef imbaman het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben post
aangezien het niets bijzonders is...
reageer dan niet... hij vraagt gewoon of het goed loopt.. zeg ja of nee of zeg niks?
we? ik niet.. jij dus wel?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zo hey we zijn ongesteld?
lurkert.
Neuh, maar in deel VIII komt er opeens iemand commentaar leveren. Wieber hem nou eens.quote:
Injecteer jezelf met arsenicumquote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef imbaman het volgende:
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben post
aangezien het niets bijzonders is...
reageer dan niet... hij vraagt gewoon of het goed loopt.. zeg ja of nee of zeg niks?
Wat een liefde hierquote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Injecteer jezelf met arsenicum
Jup. Ieder weekend.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Slikt er iemand hier trouwens XTC. Ben benieuwd ernaar.![]()
Grapje he? Dat durf ik nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jup. Ieder weekend.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Grapje he? Dat durf ik niet
Daarvoor moet je bij de hardcore sectie zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Dat hadden we toch al opgelostquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekding
Ben nu wel PES'sen
Die zijn er wel hier, waaronder ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Dat vertelde je een tijdje terug ja, zondag weer terug?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef purplerose het volgende:
middagvanavond lekker naar engeland
Jep, met de nachtboot heen en trug en de zaterdag in Lincoln cultureel doen en met mijn fototoestel prijswinnende shots maken van het kasteel en de kathedraal enzquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat vertelde je een tijdje terug ja, zondag weer terug?
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Call of Duty 4 stroomt binnen met 1,23mb/sZal die runnen op mijn pc?
AMD Athlon 3000+, FX5700 256 & 1024DDR
Ik ben er een ervaringsexpert inquote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb m allang via de nieuwsgroepen, haalt de maximale snelheid uit je internetverbinding, zo klaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef enter het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)
Bij mij komt die alleen binnen met 100kb/s
Gr Fabien
Ik heb ook een baggerding en het werkt, alleen nogal lelijk he.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef enter het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)
Bij mij komt die alleen binnen met 100kb/s
Gr Fabien
Theme Hospital was erg cool vroeger!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Berenanus het volgende:
Ach ik zal wel zien
Ik wil trouwens hospital tycoon hebben, dat is echt zo'n spel voor mij waar je niet actief achter je pc hoeft te zitten maar ook een beetje kan alttabben enzo
Moet nog ff kijken waar ik het kan downloaden, op die torrent site van mij staat die niet
Volgens mij wel denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Theme Hospital was erg cool vroeger!
Maar daar zal t zeker niet mee te vergelijken zijn of wel?
Ik ga die donderdag al naar Cynthia toe, dan gaan we vrijdag Kogelmagneet van het station afhalen want die moet een halve dag werken. Wij zullen er dus rond het avondeten zijn gok ik. Mits we er dan al in kunnen. Neem aan van wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik jullie koppies naar binnen zie komen de 30e
Weten we nou eigenlijk al een tijd hoe laat we daarheen kennen?
Dan zal ik daar al met open Anus wachten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga die donderdag al naar Cynthia toe, dan gaan we vrijdag Kogelmagneet van het station afhalen want die moet een halve dag werken. Wij zullen er dus rond het avondeten zijn gok ik. Mits we er dan al in kunnen. Neem aan van wel eigenlijk.
Heb er zo fok!kin' veel zin in!!! Als ik mijn eerst volgende loon binnen krijg ga ik even drugs inslaan voor Club r_AW waar ik de 23e heen ga (of 24e, de zaterdag iig) Dan de week erna is deze super meet! Dan 2 weken daarna ga ik naar Thunderdome... Er zal dus weinig tijd zijn om al die chemicaliën uit mijn bloed te verwerkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dan zal ik daar al met open Anus wachten waarschijnlijk
Je maakt me gekquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er zo fok!kin' veel zin in!!! Als ik mijn eerst volgende loon binnen krijg ga ik even drugs inslaan voor Club r_AW waar ik de 23e heen ga (of 24e, de zaterdag iig) Dan de week erna is deze super meet! Dan 2 weken daarna ga ik naar Thunderdome... Er zal dus weinig tijd zijn om al die chemicaliën uit mijn bloed te verwerken
Zooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Bij mij duurde het ook abnormaal lang voordat ik wakker was, ondanks me red bull. Meestal ben ik binnen no-time klaarwakker. Alleen het uit me bed komen is altijd een ramp...
Inderdaad, ik heb op zich niet veel slaap nodig, maar het liggen als je net wakker bent is zoooooo heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zooooooo herkenbaar's morgens ben ik een ramp
niet eruit te branden. Al ben ik niet moe ofzo, gewoon
in je bed liggen is gewoon heerlijk, lekker warm, lekker nergens aan hoeven denken enzo
Uhuquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:45 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Inderdaad, ik heb op zich niet veel slaap nodig, maar het liggen als je net wakker bent is zoooooo heerlijk!!
Als het niet hoeft inderdaad, maar ik het wel van plan was om wat voor reden dan ook, dan blijf ik minimaal nog een uur liggen en vaak langer!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhuvooral als je er niet uit hoeft, blijf ik gerust nog 2 uur liggen
Goedzo enter! Ik snap niet dat je het niet lekker vind om met je meisje lekker lang in bed te blijven liggen, er is toch vrijwel niks lekkerder dan dat!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef Berenanus het volgende:
Het is dat enter mij het bed niet uitliet, anders hou ik er helemaal niet van om in bed te liggen!
We kunnen vanaf 4 uur het huisje in? Mooi! Ik ga proberen zo dicht mogelijk tegen 4uur er te zijn. Ligt een beetje aan Kogelmagneet hoelaat hij in Denhaag is.![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Goedzo enter! Ik snap niet dat je het niet lekker vind om met je meisje lekker lang in bed te blijven liggen, er is toch vrijwel niks lekkerder dan dat!!
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef purplerose het volgende:
middagvanavond lekker naar engeland
Ik ga het Bereanus wel even voordoen, dan ga ik bij hem liggen, dat kan hij niet weigeren namelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eens
Hoe kan je het nou niet lekker vinden gewoon even te liggen kroelen en knuffelen enzo![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.
Vanavond iniminimeet![]()
![]()
Wat hadden we nou afgesproken? Ik eerst hequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik ga het Bereanus wel even voordoen, dan ga ik bij hem liggen, dat kan hij niet weigeren namelijk.
Oeh jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eens
Hoe kan je het nou niet lekker vinden gewoon even te liggen kroelen en knuffelen enzo![]()
Heb ik gezegd dat ik als eerste wilde dan, ik had je alleen nog niet geinformeerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken? Ik eerst he![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik als eerste wilde dan, ik had je alleen nog niet geinformeerd![]()
Hier zit er zelfs een hamster opquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Dan is het goed![]()
Damn: hoe kan iemand zo veel wiet, as en andere rotzooi in z'n toetsenbord hebben.
En as. En shag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier zit er zelfs een hamster op![]()
[ afbeelding ]
Wat een cutiequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hier zit er zelfs een hamster op![]()
[ afbeelding ]
Uhuquote:
Aight, np thenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al opgelost
Ik neem controllers mee TOMMMMMMMMMM!![]()
Wij komenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.
Vanavond iniminimeet![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij meervoud?quote:
Tis toch een gangbang party ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:05 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij meervoud?
Ja dat is het ook!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Tis toch een gangbang party ?
Ik heb nog wat attributen bij me enzo
Het zijn DVD's tegenwoordig lieverdquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
Dat unrarren gaat lang durenZijn spellen tegenwoordig al weer 95MB per rar? En 6GB groot? Gekke shit
Dat krijg je als je helemaaaaal niet meer gamed
Vorige keer ook alquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik post hier weer es en het is gelijk weer dood
Juistquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vorige keer ook al
Ligt niet aan jou hoor
Want?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Oeh en een drama weekend lees ik net in mn mail.
Iets tussen mij en Hoi_Piepeloiquote:
Wat hun hierboven mij zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een tvp voor de foto's alvast
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Paramnesia het volgende:
Dames en heren welterusten. Zoek mn bed maar weer eens op.![]()
Was weer een bewogen dag.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:59 schreef Berenanus het volgende:
Was heeeeeeeel gezellig!!! Nog veeeeeeeeeeeel meeeeer zin in die meet!!!![]()
![]()
Ik hou ook van jou enzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en om mijn liefje te zien, daar heb ik ook weer heel erg zin in!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou enzo![]()
Lekker ding van me
In ieder gaatje past een piemel zeg ik maar altijdquote:
vrouwenhand of mannenhand. Het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
In ieder gaatje past een piemel zeg ik maar altijd
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel looptquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef outsidr het volgende:
Berenanus heeft trouwens een lijntje van mijn buikhaarlijntje afgesnoven...![]()
Bij mij loopt ie van me snikkel tot aan het bovenste gedeelte waar je buikspieren beginnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel loopt_!
Ik noem het altijd me pikwijzerquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel loopt_!
meesterlijkquote:
Zien ?quote:
eeehm eeehm hou het maar spannend okequote:
jezus laat hoor. Laat gemaakt zeker gister.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Zoiets heet Treasure Trail. Pikwijzer
.
Mogguh, net wakker.![]()
Het viel mee, maar baby's en oudere dames moeten op tijd slapen. Tim en ik hebben dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
jezus laat hoor. Laat gemaakt zeker gister.![]()
Alweer geneukt ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:49 schreef Paramnesia het volgende:
fucking hell, ik smacht eigenlijk naar een sigaret.
quote:
2/3 uur ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Hoe laat is t geworden gister?
Het gaat alles behalve een kutmeet wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef Paramnesia het volgende:
laatjes hoor ik al.
Als ik meer dan 6 uur slaap dat hele weekend dan is dat een kutmeet![]()
whaha, ik was doodop. Ik had van 9-18 al in Den Haag gezeten en toen ik thuis kwam las ik pas dat er en minimeet was. Anders was ik nog wel ff in Den Haag gebleven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het gaat alles behalve een kutmeet worden.
Ik wilde gister nog de webcam voor je aandoen, maar je was al gaan slapen.
Jammer, maar over twee wekenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whaha, ik was doodop. Ik had van 9-18 al in Den Haag gezeten en toen ik thuis kwam las ik pas dat er en minimeet was. Anders was ik nog wel ff in Den Haag gebleven.
Maar dat had nog ander gezeik kunnen opleveren aangezien ik mijn email dan niet had gelezen.![]()
uhu uhuquote:
Wij zijn een beetje vreemd, maar wel tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu, ben wel benieuwd naar jullie
En lekker. Vooral dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef enter het volgende:
[..]
Wij zijn een beetje vreemd, maar wel tof![]()
![]()
Goed idee. Ik ga aan de slagquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:30 schreef enter het volgende:
PDL, maak een leuk popart-dingie voor onze OP.
eensch en eenschquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En lekker. Vooral dat.
En Para past volgens mij prima bij ons groepje![]()
*Pop-artquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:33 schreef Paramnesia het volgende:
Whhehe, nou ja we zien wel.![]()
Oeh pop-art.
Daliquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
ik ben ontslagen. en dit is een tvp voor de foto's.
oude bedrijfsleidster had mij en ongeveer 80% van de rest toen ontslagen. vandaag laatste dag. en nu is er een tekort aan hulpkrachten en zoeken ze mensen.quote:
gelijk heb je, kansloze rukkers dat ze daar zijn dan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
oude bedrijfsleidster had mij en ongeveer 80% van de rest toen ontslagen. vandaag laatste dag. en nu is er een tekort aan hulpkrachten en zoeken ze mensen.
maar ze kunnen een fiets in hun anus krijgen van mij.
wist niet dat SF en BA zo met elkar down waren.quote:maar ze kunnen een fiets in hun anus krijgen van mij.
ik heb wel een pakket breezer gekregen. even zien wat ze er op marktplaats voor over hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
gelijk heb je, kansloze rukkers dat ze daar zijn dan.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb wel een pakket breezer gekregen. even zien wat ze er op marktplaats voor over hebben.
* MASD wijze raad opvolgt en flesjes vandaag meeneemt naar het kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
!
chickmagnet die flesjes niet zomaar wegdoen![]()
Ik heb een Ritalin vrije dag, dus het kan lang wachten wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Paramnesia het volgende:
* Paramnesia wacht op de pop-art.
PDL tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb een Ritalin vrije dag, dus het kan lang wachten worden![]()
Ben met 7 dingen tegelijk bezig![]()
Ontslagen en toch vrolijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
ik ben ontslagen. en dit is een tvp voor de foto's.
Nee dat boeit ook niet, maar dat liet ik al blijken volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat andere mensen "wel niet denken" is toch helemaal niet boeiend.
En het is een leuk verhaal voor familiefeestjes enzo![]()
Maar het was harstikke gezellig! Jammer dat je zo vroeg weg moest.
Zo te horen was je niet op de ONZ-Meet in Groningen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wist niet dat SF en BA zo met elkar down waren.
No homo.
whehhehe gelukkig niet, of wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo te horen was je niet op de ONZ-Meet in Groningen...
Was leuk daar hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whehhehe gelukkig niet, of wel?
Hier!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:07 schreef Berenanus het volgende:
Ow btw, is er ergens weer een topic dat je je UI kan pimpen met een sinterklaas muts?
Programma's staan op mijn PCquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar mijn icoon met een sinterklaas muts dan!
Maar nog geen speciaal sinterklaas/kerst icoon topic dus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef enter het volgende:
[..]
Programma's staan op mijn PC![]()
die het niet doet
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan...
whahaha tuurlijk niet.quote:
*Unzipt enzoquote:Op zondag 18 november 2007 14:53 schreef Paramnesia het volgende:
oow god wat heb ik dit gemist.![]()
nu nog een blowjob en mn dag is goed.
Hoi purpel, nog een beetje leuk in Engeland gehad?quote:
Damn, ik bedoel ik als lijdend voorwerp en een mooi dame als onderwerp.quote:
Ik ken me heel mooi als dame verkleden hoorquote:Op zondag 18 november 2007 15:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Damn, ik bedoel ik als lijdend voorwerp en een mooi dame als onderwerp.
snuivenquote:
Jep was topquote:Op zondag 18 november 2007 15:13 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoi purpel, nog een beetje leuk in Engeland gehad?
Ik ga er over denken, maar ik vind het een matige subsitutiequote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken me heel mooi als dame verkleden hoor![]()
212 wowquote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep was top212 foto's gemaakt
hopelijk is er ook daadwerkelijk wat gelukt
Die laatste zinquote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
212 wow![]()
dan moeten er wel een paar gelukt zijn.![]()
Zal toch welquote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef purplerose het volgende:
Jep was top212 foto's gemaakt
hopelijk is er ook daadwerkelijk wat gelukt
quote:Rasheed zegt:
Nous Nous!
Rasheed zegt:
ik zie kleurtjes wehhehehehehehehehe
Nousje zegt:
wtf?
Rasheed zegt:
oeh roze
Nousje zegt:
Wat heb je gedaan
Rasheed zegt:
geen idee
Rasheed zegt:
gewoon stoned
Rasheed zegt:
maar wel hevig eigenlijk
Rasheed zegt:
oeh oeh oeh geel!
Rasheed zegt:![]()
zo mooooooi
Nousje zegt:
Lulhannes
Nousje zegt:
ik heb echt zin dit in het topic te posten
Nousje zegt:
zal ik dat maar doen
Rasheed zegt:
je doet maar
Rasheed zegt:
hebben ze ook plezier
Nousje zegt:
ik moest lachen
Rasheed zegt:
wheheh ik nu ook
Rasheed zegt:![]()
![]()
paars!
Rasheed zegt:met rode vlekjes erin
Para is het zekerquote:
Geneukt zeker.quote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef TheSorrow het volgende:
Wat was t gezellig @ PDL's huisDe meet wordt top
Heb een heerlijk weekend gehadaSj
![]()
Vette shit ouwequote:
Succesquote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik moet me toch een partij schijten, jezus! Eerst ff de bovenverdieping stofzuigen
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Succes, maak er wat moois van
Ja of zoeen 1guy1cup filmpje makenquote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
daaaayumquote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja of zoeen 1guy1cup filmpje maken
Dat is nou echte liefdequote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
daaaayum
zo hee dat zou een instant-slappe zijn.
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.quote:Op zondag 18 november 2007 16:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !![]()
Dan doe ik het wel voor jequote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.
Ga je gang. Ben toch geen patriotist.quote:
Je wordt nog dik.quote:
Heeuj, niets tegen 40-jarigen heejquote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Met een ugly face!quote:
Ik heb vrijdag 1 hamburger opquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij kan trouwens echt vreten zegvrijdag ook al
krijg ik nooit naar binnen.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 1 hamburger opBA bleef maar vreten
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kanquote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]stelletje negers dat jullie zijn
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kan
Ik heb echt niet veel gegetenquote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.
No Homo op die dick opmerking![]()
Niet goed opgelet danquote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb echt niet veel gegetenEr zijn 5 x snacks rondgegaan, heb ik geen 1 x iets van gegeten, alleen om half 12 een hamburger ofzo
Was supergezelligquote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef TheSorrow het volgende:
Wat was t gezellig @ PDL's huisDe meet wordt top
Heb een heerlijk weekend gehadaSj
![]()
En al die Haribo dropjes dan?quote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef outsidr het volgende:
Hmmm viel wel mee trouwens vrijdag.
Normaal krijg ik altijd een vreetkick als ik blow... maar dit keer niet
Het was zeker super !quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
En leuk dat het zo spontaan ging. 's-Ochtends wisten we allemaal nog niet wat we 's-avonds gingen doen.
Ik ga zo iets maken voor de nieuwe OP en de Wiki aanpassen...
Hoop dat ik op tijd ben voor het nieuwe topic![]()
@ TheSorrow: Die wiet van jou is echt heavy by the way![]()
Volgens mij moet ik eerst een hele plant van ons oproken om hetzelfde effect te krijgen![]()
Meen je dat nou?quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
En leuk dat het zo spontaan ging. 's-Ochtends wisten we allemaal nog niet wat we 's-avonds gingen doen.
Volgens mij moet ik eerst een hele plant van ons oproken om hetzelfde effect te krijgen![]()
owja! En ik mis die meet weer he!quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
Doe eerst maar es een gedicht schrijvenquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ey als iedereen het een cool idee vindt. We hebben al 2 cursusen maar ik zou graag een 3e willen geven nl:
Hoe creeer ik de perfecte omstandigheden voor mijn wietplantje.![]()
Dan vertel ik een beetje hoe ik dat in het verleden heb gedaan en wat de beste techniqen zijn.
god dat moet ook nogquote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe eerst maar es een gedicht schrijven![]()
![]()
Das die pipo die denkt alles te wetenquote:
Dat was ik niet alleen hoorquote:
Ow was jij dat!?quote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat was ik niet alleen hoor![]()
Vond het nog wel meevallen
Op de vorige meet had ik zowat die hele bak celebrations leeg gegeten![]()
Ik klap er zo ook 1, hij zit 8r mn oor.... Klappen we m samen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:05 schreef Paramnesia het volgende:
Dilemma
OF ik klap nog een jonko en ga op de kleurtjes-trip
OF ik doe het niet en ga gewoon aan de thee.
oke danquote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik klap er zo ook 1, hij zit 8r mn oor.... Klappen we m samen?
Daar zat ik net op te wachtenquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ey als iedereen het een cool idee vindt. We hebben al 2 cursusen maar ik zou graag een 3e willen geven nl:
Hoe creeer ik de perfecte omstandigheden voor mijn wietplantje.![]()
Dan vertel ik een beetje hoe ik dat in het verleden heb gedaan en wat de beste techniqen zijn.
Als ik iemand moet leren hoe je voor de meter aftapt kan dat ookquote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar zat ik net op te wachten.
Ik ben helemaal geen faggotquote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
En mn eerstgedraaide dampie ook in je eentje opesmoked, fagg0tTim dus
uhu uhu, zit nu bij een vriend thuis waar ik allemachtig goed kan smoken achter mn laptop.quote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan dus nu ff naar buiten? Althans, ik moet naar buiten
Hij was binnen 5 mins weg iigquote:Op zondag 18 november 2007 18:19 schreef outsidr het volgende:
Ik had jou eerst gedraaide dampie niet in me eentje opgesmoked ja
Godverdomme! Wat een luxe manquote:Op zondag 18 november 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu, zit nu bij een vriend thuis waar ik allemachtig goed kan smoken achter mn laptop.
Inspiratienummer:quote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar zat ik net op te wachten.
quote:Dit is een lied over een plant
Een groene plant
Een mooie plant
Een welriekende plant
Een grote en sterke
Ja een nuttige plant
Het gaat over de Cannabis Sativa
Hollandica
Oftewel nederwiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
Ja ja nederwiedewiedewiet
We beginnen met het zaad
Het goede zaad is van een plant
Die al minstens drie generaties
In Nederland groeit en bloeit
Sommige mensen zeggen zeven
Maar dat is een kwestie van geloof
Geloof ik
Dat mag je dus zelf weten
Goed, het goede zaad doe je in
Maart april mei in de grond
Geen gedoe met voorkiemen en zo
Dat is allemaal maar haastige spoed
Het plantje weet zelf wel het beste
Wanneer het op moet komen
Dus laat maar gaan
Dat gaat wel goed
Dat wordt prachtige
Nederwiedewiedewiet
Net zo goed als Congo
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja
En nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus
Dan wordt het groter
En groter en groter
En het wordt zelfs nog
Groter en groter en groter
En dan wordt het dikker
En dan is het september
En tijd voor de oogst
De vrouwtjes van de zaadjes
En/of de bloemetjes haal je binnen
Je legt ze op de grond of
Hangt ze met de voetjes aan het plafond
En dan wacht je 1 2 3
Drie en een halve maand
Tot het droog is
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis Sativa Hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en/of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan wordt je niet draaierig
Maar daarvan wordt je zo high
Als een Vlaamse papagaai
Dat is onze eigen
Nederwiet
Daarvoor hoeft niemand in
Verre vreemde landen in
De bak te zitten
Nederwiet
Nederwiet nederwiet
En verder gaat dit lied niet
Ik had em ook aan Erwin gegeven enzo..quote:
Moet ik doorgaan ?quote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef Paramnesia het volgende:
ow shit dit voelt goed.
quote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op zondag 18 november 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ga zo bang voor jou zijn tijdens te meet.
Ik ga niet slapen gewoon.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:31 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor
Je voelt er niets van
Zn ruften zijn het gevaarlijkste en most deadlyquote:Op zondag 18 november 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ga zo bang voor jou zijn tijdens te meet.
Ik ga niet slapen gewoon.
Zegquote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zn ruften zijn het gevaarlijkste en most deadly![]()
Komt dat gasmasker goed van pas dan.quote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
ZegIk heb tijdens de mini meet ook niet lopen ruften enzo.
Ik had gewoon een slechte dag/weekend op die meet![]()
Geeft nie hoor poepiequote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik had gewoon een slechte dag/weekend op die meet![]()
Misschien wel leuk om de scheetjes in de fik te steken volgende keerquote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geeft nie hoor poepie![]()
wellicht heb ik komend weekendje wel een slechte dag/weekend qua gasvorming
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik had gewoon een goede dag/weekend op die meet![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om de scheetjes in de fik te steken volgende keer![]()
Als dat zou lukkenquote:
Filmpjes bedoel jequote:
quote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Komt dat gasmasker goed van pas dan.![]()
Neequote:Op zondag 18 november 2007 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Doe je die vlammenwerper ook als Anous naast je zit?
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef outsidr het volgende:
Zeg PDL... is die nieuwe OP al klaar enzo ?
Dat is precies wat Tim heeft gedaan tijdens het vorige weekendjequote:Op zondag 18 november 2007 19:37 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kreeg net te horen wat een superman is.
Je fapt je af en komt klaar tegen een slapend meisje dr rug. Dan druk je het dekbed er tegenaan zodat die bij het opstaan blijft vastplakker.![]()
Kortom: de superman.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:37 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kreeg net te horen wat een superman is.
Je fapt je af en komt klaar tegen een slapend meisje dr rug. Dan druk je het dekbed er tegenaan zodat die bij het opstaan blijft vastplakker.![]()
Kortom: de superman.
Let op het woord meisje he.quote:
Precies... je ken ook gewoon over een jongen klaarkomenquote:
Dan is het geen superman meer.quote:Op zondag 18 november 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Precies... je ken ook gewoon over een jongen klaarkomen
Tuurlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |