Ja of zoeen 1guy1cup filmpje makenquote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
daaaayumquote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja of zoeen 1guy1cup filmpje maken
Dat is nou echte liefdequote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
daaaayum
zo hee dat zou een instant-slappe zijn.
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.quote:Op zondag 18 november 2007 16:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !![]()
Dan doe ik het wel voor jequote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.
Ga je gang. Ben toch geen patriotist.quote:
Je wordt nog dik.quote:
Heeuj, niets tegen 40-jarigen heejquote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Met een ugly face!quote:
Ik heb vrijdag 1 hamburger opquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij kan trouwens echt vreten zegvrijdag ook al
krijg ik nooit naar binnen.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 1 hamburger opBA bleef maar vreten
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kanquote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]stelletje negers dat jullie zijn
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kan
Ik heb echt niet veel gegetenquote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.
No Homo op die dick opmerking![]()
Niet goed opgelet danquote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb echt niet veel gegetenEr zijn 5 x snacks rondgegaan, heb ik geen 1 x iets van gegeten, alleen om half 12 een hamburger ofzo
Was supergezelligquote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef TheSorrow het volgende:
Wat was t gezellig @ PDL's huisDe meet wordt top
Heb een heerlijk weekend gehadaSj
![]()
En al die Haribo dropjes dan?quote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef outsidr het volgende:
Hmmm viel wel mee trouwens vrijdag.
Normaal krijg ik altijd een vreetkick als ik blow... maar dit keer niet
Het was zeker super !quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
En leuk dat het zo spontaan ging. 's-Ochtends wisten we allemaal nog niet wat we 's-avonds gingen doen.
Ik ga zo iets maken voor de nieuwe OP en de Wiki aanpassen...
Hoop dat ik op tijd ben voor het nieuwe topic![]()
@ TheSorrow: Die wiet van jou is echt heavy by the way![]()
Volgens mij moet ik eerst een hele plant van ons oproken om hetzelfde effect te krijgen![]()
Meen je dat nou?quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
En leuk dat het zo spontaan ging. 's-Ochtends wisten we allemaal nog niet wat we 's-avonds gingen doen.
Volgens mij moet ik eerst een hele plant van ons oproken om hetzelfde effect te krijgen![]()
owja! En ik mis die meet weer he!quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was supergezellig![]()
Doe eerst maar es een gedicht schrijvenquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ey als iedereen het een cool idee vindt. We hebben al 2 cursusen maar ik zou graag een 3e willen geven nl:
Hoe creeer ik de perfecte omstandigheden voor mijn wietplantje.![]()
Dan vertel ik een beetje hoe ik dat in het verleden heb gedaan en wat de beste techniqen zijn.
god dat moet ook nogquote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe eerst maar es een gedicht schrijven![]()
![]()
Das die pipo die denkt alles te wetenquote:
Dat was ik niet alleen hoorquote:
Ow was jij dat!?quote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat was ik niet alleen hoor![]()
Vond het nog wel meevallen
Op de vorige meet had ik zowat die hele bak celebrations leeg gegeten![]()
Ik klap er zo ook 1, hij zit 8r mn oor.... Klappen we m samen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:05 schreef Paramnesia het volgende:
Dilemma
OF ik klap nog een jonko en ga op de kleurtjes-trip
OF ik doe het niet en ga gewoon aan de thee.
oke danquote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik klap er zo ook 1, hij zit 8r mn oor.... Klappen we m samen?
Daar zat ik net op te wachtenquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ey als iedereen het een cool idee vindt. We hebben al 2 cursusen maar ik zou graag een 3e willen geven nl:
Hoe creeer ik de perfecte omstandigheden voor mijn wietplantje.![]()
Dan vertel ik een beetje hoe ik dat in het verleden heb gedaan en wat de beste techniqen zijn.
Als ik iemand moet leren hoe je voor de meter aftapt kan dat ookquote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar zat ik net op te wachten.
Ik ben helemaal geen faggotquote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
En mn eerstgedraaide dampie ook in je eentje opesmoked, fagg0tTim dus
uhu uhu, zit nu bij een vriend thuis waar ik allemachtig goed kan smoken achter mn laptop.quote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan dus nu ff naar buiten? Althans, ik moet naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |