Ja of zoeen 1guy1cup filmpje makenquote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
daaaayumquote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja of zoeen 1guy1cup filmpje maken
Dat is nou echte liefdequote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een leuke letter. Schijt een A en dan vol trots naar je beeb emailen.
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
daaaayum
zo hee dat zou een instant-slappe zijn.
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.quote:Op zondag 18 november 2007 16:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zak over der hoofd, vlag in je hand en neuken voor je vaderland !![]()
Dan doe ik het wel voor jequote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik val op gezichtjes maayne. Onmogelijk dat voor me.
Ga je gang. Ben toch geen patriotist.quote:
Je wordt nog dik.quote:
Heeuj, niets tegen 40-jarigen heejquote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Over instant slappe gesproken. Ik stond zo vanmorgen in op een roltrap. En ik kijk zo omhoog en daar was een fine piece of ass. Echt geilmakend gewoon. En aan het eind draait ze zich om.
Echt 40 jaar oud ofzo, met een ugly face aaaaahgh. Ik ga er nachtmerries van krijgen. Ik zweer.
Met een ugly face!quote:
Ik heb vrijdag 1 hamburger opquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij kan trouwens echt vreten zegvrijdag ook al
krijg ik nooit naar binnen.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 1 hamburger opBA bleef maar vreten
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kanquote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]stelletje negers dat jullie zijn
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn haar en pik zijn misschien negerstyle, voor de rest ben ik zo blank als t maar zijn kan
Ik heb echt niet veel gegetenquote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een je eetstylow hoor ik net. En je smoked meer als bob marley.
No Homo op die dick opmerking![]()
Niet goed opgelet danquote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb echt niet veel gegetenEr zijn 5 x snacks rondgegaan, heb ik geen 1 x iets van gegeten, alleen om half 12 een hamburger ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |