Wat hun hierboven mij zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een tvp voor de foto's alvast
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Paramnesia het volgende:
Dames en heren welterusten. Zoek mn bed maar weer eens op.![]()
Was weer een bewogen dag.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:59 schreef Berenanus het volgende:
Was heeeeeeeel gezellig!!! Nog veeeeeeeeeeeel meeeeer zin in die meet!!!![]()
![]()
Ik hou ook van jou enzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en om mijn liefje te zien, daar heb ik ook weer heel erg zin in!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou enzo![]()
Lekker ding van me
In ieder gaatje past een piemel zeg ik maar altijdquote:
vrouwenhand of mannenhand. Het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
In ieder gaatje past een piemel zeg ik maar altijd
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel looptquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef outsidr het volgende:
Berenanus heeft trouwens een lijntje van mijn buikhaarlijntje afgesnoven...![]()
Bij mij loopt ie van me snikkel tot aan het bovenste gedeelte waar je buikspieren beginnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel loopt_!
Ik noem het altijd me pikwijzerquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dat dat streepje schaamhaar dat nog tot je navel loopt_!
meesterlijkquote:
Zien ?quote:
eeehm eeehm hou het maar spannend okequote:
jezus laat hoor. Laat gemaakt zeker gister.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Zoiets heet Treasure Trail. Pikwijzer
.
Mogguh, net wakker.![]()
Het viel mee, maar baby's en oudere dames moeten op tijd slapen. Tim en ik hebben dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
jezus laat hoor. Laat gemaakt zeker gister.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |