Je maakt me gekquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er zo fok!kin' veel zin in!!! Als ik mijn eerst volgende loon binnen krijg ga ik even drugs inslaan voor Club r_AW waar ik de 23e heen ga (of 24e, de zaterdag iig) Dan de week erna is deze super meet! Dan 2 weken daarna ga ik naar Thunderdome... Er zal dus weinig tijd zijn om al die chemicaliėn uit mijn bloed te verwerken
Zooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Bij mij duurde het ook abnormaal lang voordat ik wakker was, ondanks me red bull. Meestal ben ik binnen no-time klaarwakker. Alleen het uit me bed komen is altijd een ramp...
Inderdaad, ik heb op zich niet veel slaap nodig, maar het liggen als je net wakker bent is zoooooo heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zooooooo herkenbaar's morgens ben ik een ramp
niet eruit te branden. Al ben ik niet moe ofzo, gewoon
in je bed liggen is gewoon heerlijk, lekker warm, lekker nergens aan hoeven denken enzo
Uhuquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:45 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Inderdaad, ik heb op zich niet veel slaap nodig, maar het liggen als je net wakker bent is zoooooo heerlijk!!
Als het niet hoeft inderdaad, maar ik het wel van plan was om wat voor reden dan ook, dan blijf ik minimaal nog een uur liggen en vaak langer!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhuvooral als je er niet uit hoeft, blijf ik gerust nog 2 uur liggen
Goedzo enter! Ik snap niet dat je het niet lekker vind om met je meisje lekker lang in bed te blijven liggen, er is toch vrijwel niks lekkerder dan dat!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef Berenanus het volgende:
Het is dat enter mij het bed niet uitliet, anders hou ik er helemaal niet van om in bed te liggen!
We kunnen vanaf 4 uur het huisje in? Mooi! Ik ga proberen zo dicht mogelijk tegen 4uur er te zijn. Ligt een beetje aan Kogelmagneet hoelaat hij in Denhaag is.![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Goedzo enter! Ik snap niet dat je het niet lekker vind om met je meisje lekker lang in bed te blijven liggen, er is toch vrijwel niks lekkerder dan dat!!
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef purplerose het volgende:
middagvanavond lekker naar engeland
Ik ga het Bereanus wel even voordoen, dan ga ik bij hem liggen, dat kan hij niet weigeren namelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eens
Hoe kan je het nou niet lekker vinden gewoon even te liggen kroelen en knuffelen enzo![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.
Vanavond iniminimeet![]()
![]()
Wat hadden we nou afgesproken? Ik eerst hequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ik ga het Bereanus wel even voordoen, dan ga ik bij hem liggen, dat kan hij niet weigeren namelijk.
Oeh jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eens
Hoe kan je het nou niet lekker vinden gewoon even te liggen kroelen en knuffelen enzo![]()
Heb ik gezegd dat ik als eerste wilde dan, ik had je alleen nog niet geinformeerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken? Ik eerst he![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:40 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik als eerste wilde dan, ik had je alleen nog niet geinformeerd![]()
Hier zit er zelfs een hamster opquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Dan is het goed![]()
Damn: hoe kan iemand zo veel wiet, as en andere rotzooi in z'n toetsenbord hebben.
En as. En shag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier zit er zelfs een hamster op![]()
[ afbeelding ]
Wat een cutiequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hier zit er zelfs een hamster op![]()
[ afbeelding ]
Uhuquote:
Aight, np thenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al opgelost
Ik neem controllers mee TOMMMMMMMMMM!![]()
Wij komenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nogmaals: heel veel plezier en maak mooie foto's.
Vanavond iniminimeet![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij meervoud?quote:
Tis toch een gangbang party ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:05 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij meervoud?
Ja dat is het ook!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Tis toch een gangbang party ?
Ik heb nog wat attributen bij me enzo
Het zijn DVD's tegenwoordig lieverdquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
Dat unrarren gaat lang durenZijn spellen tegenwoordig al weer 95MB per rar? En 6GB groot? Gekke shit
Dat krijg je als je helemaaaaal niet meer gamed
Vorige keer ook alquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik post hier weer es en het is gelijk weer dood
Juistquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vorige keer ook al
Ligt niet aan jou hoor
Want?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Oeh en een drama weekend lees ik net in mn mail.
Iets tussen mij en Hoi_Piepeloiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |