Wat een liefde hierquote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Injecteer jezelf met arsenicum
Jup. Ieder weekend.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Slikt er iemand hier trouwens XTC. Ben benieuwd ernaar.![]()
Grapje he? Dat durf ik nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jup. Ieder weekend.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Grapje he? Dat durf ik niet
Daarvoor moet je bij de hardcore sectie zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Dat hadden we toch al opgelostquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekding
Ben nu wel PES'sen
Die zijn er wel hier, waaronder ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Dat vertelde je een tijdje terug ja, zondag weer terug?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef purplerose het volgende:
middagvanavond lekker naar engeland
Jep, met de nachtboot heen en trug en de zaterdag in Lincoln cultureel doen en met mijn fototoestel prijswinnende shots maken van het kasteel en de kathedraal enzquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dat vertelde je een tijdje terug ja, zondag weer terug?
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Call of Duty 4 stroomt binnen met 1,23mb/sZal die runnen op mijn pc?
AMD Athlon 3000+, FX5700 256 & 1024DDR
Ik ben er een ervaringsexpert inquote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb m allang via de nieuwsgroepen, haalt de maximale snelheid uit je internetverbinding, zo klaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef enter het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)
Bij mij komt die alleen binnen met 100kb/s
Gr Fabien
Ik heb ook een baggerding en het werkt, alleen nogal lelijk he.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:29 schreef enter het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want ik heb dezelfde pc (ongeveer)
Bij mij komt die alleen binnen met 100kb/s
Gr Fabien
Theme Hospital was erg cool vroeger!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Berenanus het volgende:
Ach ik zal wel zien
Ik wil trouwens hospital tycoon hebben, dat is echt zo'n spel voor mij waar je niet actief achter je pc hoeft te zitten maar ook een beetje kan alttabben enzo
Moet nog ff kijken waar ik het kan downloaden, op die torrent site van mij staat die niet
Volgens mij wel denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Theme Hospital was erg cool vroeger!
Maar daar zal t zeker niet mee te vergelijken zijn of wel?
Ik ga die donderdag al naar Cynthia toe, dan gaan we vrijdag Kogelmagneet van het station afhalen want die moet een halve dag werken. Wij zullen er dus rond het avondeten zijn gok ik. Mits we er dan al in kunnen. Neem aan van wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik jullie koppies naar binnen zie komen de 30e
Weten we nou eigenlijk al een tijd hoe laat we daarheen kennen?
Dan zal ik daar al met open Anus wachten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga die donderdag al naar Cynthia toe, dan gaan we vrijdag Kogelmagneet van het station afhalen want die moet een halve dag werken. Wij zullen er dus rond het avondeten zijn gok ik. Mits we er dan al in kunnen. Neem aan van wel eigenlijk.
Heb er zo fok!kin' veel zin in!!! Als ik mijn eerst volgende loon binnen krijg ga ik even drugs inslaan voor Club r_AW waar ik de 23e heen ga (of 24e, de zaterdag iig) Dan de week erna is deze super meet! Dan 2 weken daarna ga ik naar Thunderdome... Er zal dus weinig tijd zijn om al die chemicaliėn uit mijn bloed te verwerkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Dan zal ik daar al met open Anus wachten waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |