Dan heb je die clip nog niet gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef TheSorrow het volgende:
Zal best, ik prefereer hard en snel
PESquote:Op donderdag 15 november 2007 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Laat ooit maar zien
Ben ff PES2008'en
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekdingquote:
oohw kan wel aan een komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet ik mn PS2 meenemen? Dan moet alleen iemand een PS2 controller meenemen, mijn 2e komt van de zwarte markt, gaar koekding
Ben nu wel PES'sen
welterustenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben douchen en naar bed... Fijne avond nog![]()
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Call of Duty 4 stroomt binnen met 1,23mb/sZal die runnen op mijn pc?
AMD Athlon 3000+, FX5700 256 & 1024DDR
Meer verkapt kijk-mij-verstand-van-PC's-hebben postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:19 schreef Paramnesia het volgende:
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen post
processor, videokaart, geheugen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meer verkapt kijk-mij-verstand-van-PC's-hebben post
Hoe kan ik me gepwned voelen als ik het niet eens snap
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben postquote:Op donderdag 15 november 2007 22:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
verkapt kijk-mijn-PC-die-van-jullie-n00bs-pwnen post
zo hey we zijn ongesteld?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef imbaman het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben post
aangezien het niets bijzonders is...
reageer dan niet... hij vraagt gewoon of het goed loopt.. zeg ja of nee of zeg niks?
we? ik niet.. jij dus wel?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zo hey we zijn ongesteld?
lurkert.
Neuh, maar in deel VIII komt er opeens iemand commentaar leveren. Wieber hem nou eens.quote:
Injecteer jezelf met arsenicumquote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef imbaman het volgende:
verkapt kijk-mij-geen-verstand-van-pcs hebben post
aangezien het niets bijzonders is...
reageer dan niet... hij vraagt gewoon of het goed loopt.. zeg ja of nee of zeg niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |