Jeij is goetquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Topic in dezelfde minuut geopend als me lapo in het vorige deel
WTF! Dat zijn afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
Pillen vergeten in te nemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
serieusquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
WTF! Dat zijn afkickverschijnselengauw! neem wat drugs!
![]()
Nee tenminste. Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!!!, gewoon paarse flitsen whahahah. Dit is wel weird als een motherfucker.
Je zei dat je AD gebruikt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
serieus! wooow dit is wel te vaag. Lichtjes in mn hoofd.
Ik gebruik het al een jaar niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je zei dat je AD gebruikt ?
De laatste tijd niet ingenomen ?
Ken een afkickverschijnsel zijn. Ik heb er soms ook last van als ik het niet inneem.
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
para als Omar Montana whaaa!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef MASD het volgende:
para wordt para.
neequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?
Aah! Nog een maagdarmklachten patientquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |