Jeij is goetquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Topic in dezelfde minuut geopend als me lapo in het vorige deel
WTF! Dat zijn afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
Pillen vergeten in te nemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
serieusquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
WTF! Dat zijn afkickverschijnselengauw! neem wat drugs!
![]()
Nee tenminste. Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!!!, gewoon paarse flitsen whahahah. Dit is wel weird als een motherfucker.
Je zei dat je AD gebruikt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
serieus! wooow dit is wel te vaag. Lichtjes in mn hoofd.
Ik gebruik het al een jaar niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je zei dat je AD gebruikt ?
De laatste tijd niet ingenomen ?
Ken een afkickverschijnsel zijn. Ik heb er soms ook last van als ik het niet inneem.
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
para als Omar Montana whaaa!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef MASD het volgende:
para wordt para.
neequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?
Aah! Nog een maagdarmklachten patientquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
jij ook danquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aah! Nog een maagdarmklachten patient![]()
Ja, chronisch last van me maag door medicijn gebruik en al vanaf jongs af aan prikkelbare darm gebeuren dus dat wordt gezellig daar in het huisje met 1 pleequote:
Ik heb een tijdje sarcoïdose gehad. Niet fijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is een nasty ziekte. Vandaar dat je veel moet bewegen zeker?
Mijn ziektes op een rijtje:Mank aan een voet met verminking Ziekte van Chron Slechte ogen Teveel oorsmeer (en dat is kut als muziekliefhebber) Depri geweest.
Ik waarschuw jequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, chronisch last van me maag door medicijn gebruik en al vanaf jongs af aan prikkelbare darm gebeuren dus dat wordt gezellig daar in het huisje met 1 plee
* Paramnesia proest het uit.quote:
Oke, overmorgen ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh gaan we met gebreken gooien? Geef me een paar dagen dan lever ik me lijstje ook in
Nja... de meeste mensen die Chron hebben, hebben in de meeste gevallen ook de ziekte van Bechterew.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is een nasty ziekte. Vandaar dat je veel moet bewegen zeker?
Mijn ziektes op een rijtje:Mank aan een voet met verminking Ziekte van Chron Slechte ogen Teveel oorsmeer (en dat is kut als muziekliefhebber) Depri geweest.
ik kan ook met een aardig lijstje aankomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh gaan we met gebreken gooien? Geef me een paar dagen dan lever ik me lijstje ook in
Wat heb ik met die 6 x in een nacht te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Ben geloof ik wel 6x geweest in een nacht
omg Juup
Dat spijt me echt te horen. Maar wat zijn de symptonen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nja... de meeste mensen die Chron hebben, hebben in de meeste gevallen ook de ziekte van Bechterew.
Ik heb zelf dus de ziekte van Bechterew.
En het ziet er naar uit dat het erger wordt.
Alsin "normale" reuma... de laatste tijd veel uitstraling richting me handen en benen.
Moet over een maandje naar de neuroloog en de reumatoloog voor een onderzoek
Die was niet voor jou maar voor paraquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heb ik met die 6 x in een nacht te maken?
Ik zou zeggen... kijk eens op wikipedia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat spijt me echt te horen. Maar wat zijn de symptonen?
Ik heb vaak last van stijfe rug, vingers die uit de kom gaan op de meest vreemde momenen. Pijn in vingers.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef outsidr het volgende:
We kennen dit beter de gehandicapten meet noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |